אני יודעת שזה בעיקוב..אני ממש מצטערת לא היה לי זמן בכללללל..וזה גם קצת קצר אז סליחה אני ינסה לעלות עוד פרק עוד יומיים לפצות אתכן..***
ריילי:
"ריילי אני לא רוצה שתיהי חלק מזה יותר..סתכלי מה את צריכה לעבור ביגללי אפילו ירח-דבש נורמאלי אני לא יכול להביא לך.."
***
"אני רוצה ליהיות חלק מזה" אמרתי בטוחה בעצמי "אני רוצה ליהיות חלק מהחיים שלך, וכל הסבל שאתה חווה עכשיו לחוות גם" המשכתי."ריילי-" הוא התחיל אבל עצרתי אותו.
"לא אלכס, תפסיק..אתה לא רואה שלא משנה מה אני איתך בזה אני אוהבת אותך אלכס..אז תפסיק לעשות את זה כל כך קשה ותתמודד כי אני לא מתכוונת לעזוב אותך בזמן הקרוב" אמרתי והוא חייך חיוך קטן ממיס."עכשיו יש לנו לוויה ללכת אל" אמרתי והוא הנהן.
לאחר יום סוער של רגשות והלוויה הלכנו לישון מוקדם כי היינו מותשים מהטיסה והלוויה.
***
-לאחר שבוע-"בוקר טוב יפה שלי" אלכס נישק אותי במצח והעיר אותי בעדינות, היו בו אנרגיות חדשות כאילו לא קרה שום דבר מיוחד ליפני שבוע .
"בוקר טוב גם לך" קמתי ונישקת אותו בפה
"הנהג מחכה רק לנו" אמר הסתכלתי עליו מופתעת."אתה בטוח שאתה לא צריך עוד זמן..בכל זאת עבר רק שבוע .." שאלתי והוא הנהן.
"אני בטוח" אמר.כשסיימתי להתארגן הדברים שלנו כבר היו בלימוזינה אז נכנסנו ולאחר נסיעה של חצי שעה הגענו למקום גדול, ירדנו מהלימוזינה וניכנסנו למקום.
האורות נדלקו והיינו בסלון. לא בסלון של הבית שלנו, הסלון בבית הישן שלי.
היו בחדר פסלים של 4 אנשים..אלו שהיו שאלכס בא לבית שלי בפעם הראשונה , היו שלושה שומרים ובן אדם עם חליפה מכובדת, אבא של אלכס. אלכס הזיל דמעה"עכשיו נפל לי האסימון מאיפה המקום מוכר לי" אמרתי מצחקקת..זה היה חיכוי של בבית הישן שלי..איפה שאמרו לי בפעם הראשונה שאני הולכת להינשא לאלכס.
"ואת נראת בדיוק כמו אז, יפה כל כך" אמר וצחקקתי.
התקרבתי אליו עם פני והתנשקנו שוב.
לאחר עוד כמה דברים שארגן חזרנו הביתה."יש לך שעה להתארגן ליפני שיוצאים לשדה תעופה" אמר.
"לאן טסים?" שאלתי מבולבלת.
"צרפת" ענה בחיוך.
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...