ריילי:
הגענו לבית של אבא שלו וכל המשפחה כבר הייתי שם.
"הו מתוקה חיכיתי להכיר אותך" אמרה אישה אחת ולחיבקה אותי.
"דודה ליז את חונקת אותה" אלכס אמר והיא עזבה.גם למשפחה שלו הוא כזה קר?מעניין למה.
"אוי מתוקה בחיים לא האמנתי שאלכס בכבודו ובעצמו יתחתן,אני כל כך שמחה" אמרה ואני חייכתי בנימוס.
המשכנו ללכת שכל האנשים סביבי ואני מנסה להיראות הכי נחמדה ומנומסת שאני יכולה.
"אלכס איפה אמא שלך? אני רוצה להכיר אותה" אמרתי.
"היא...היא לא כאן אני צריך ללכת אני יחזור מאוחר יותר תהני" אמר ונשק לראשי ואני חיבקתי אותו הוא חיבק אותי חזרה וכשהתנתקנו הוא חייך אלי חיוך עצוב והלך.
"היי,את החברה של אלכס נכון?" שאלה אותי איזה מישהי יפה אחת, ממש יפה ברמה אחרת שפשוט קנאיתי במראה שלה.
היא הייתה גבוהה ובלונדינית שטנית כזאת עם עיניים כחולות ויפות וריסים עגולות וארוכות,היא לבשה שמלת סטרפלס לבנה שישבה עליה בשלמות.
"כן, זאת אני" עניתי בחיוך.
"רואים שהוא מאוהב בך" אמרה.
"פחחח אלכס???מאוהב בי???" צחקתי בקול ואז הפסקתי שקלטתי שאני ניראת כמו איזה דבילית והיא צחקה."הוא מחייך רק אלייך הוא מסתכל עלייך כאילו את הדבר היחידי שנותן לו שפיות,עצם זה שהוא בכלל מדבר איתך...רואים שהוא מאוהב בך..ריילי נכון?" שאלה ואני הנהנתי.
"אני אסנת" אמרה בחיוך חמוד ושתי גומות חמודות הציצו להם.
"אלכס לא נפגש איתנו כבר חמש שנים מאז הלוויה של אימו" אמרה ואני הייתי בהלם."אמא שלו...?" לא הספקתי לסיים את המשפט והיא הנהנה בצער.
"הוא לא אמר לך?" שאלה בהלם.
"פשוט תשכחי מזה..חכי שהוא יגיד לך" אמרה."הוא לא הולך להגיד לי" אמרתי והמשכתי.
"הוא לא מדבר הרבה" אמרתי והיא גיחכה.
"הוא לא מדבר בכלל,הוא לא ראה אותי חמש שנים ואפילו לא בא להגיד לי היי!" אמרה וז המשיכה,"אם הוא בעצם מדבר איתך זה כבר אומר שהוא מת עלייך,רואים שהוא דלוק עלייך..ואם אני אומרת שרואים אז באמת רואים כי אלכס טוב בלהחביא רגשות" אמרה ובדיוק אלכס הופיע מאחוריי וחיבק אותי ממאחור.
למה הוא פתאום חמוד אליי?
בטח בגלל המשפחה או משהו...
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...