קרדיט לbooks-love123 ניתקעתי והיא עזרה לי להמשיך את הפרקק.
מתה עלייך חיימשלייייי❤❤❤ תודההריילי:
התעוררתי במיטה לבד וערומה ולקח לי כמה שניות להיזכר בהכל אחרי שכאבים תקפו אותי
אני לא מאמינה ששכבתי עם אלכס!
הבטחתי לעצמי שאני לא חוזרת לאותה ריילי שכל לילה עם גבר אחר.אני לא מאמינה ששכבתי איתו עכשיו הוא יחשוב שאני זונה..אולי אני באמת זונה אם הסכמתי לשכב עם מישהו שאני לא הכי מכירה.
ירדתי למטה לחפש את אלכס אבל לא מצאתי אותו אז הלכתי למטבח להכין לי אוכל ואחרי שסיימתי לאכול החלטתי שאני ילך לבריכה,במילא יש לי משמרת רק בלילה.
החלפתי לבקיני שחור שקטן עלי קצת אז זה מבליט בשלמות את קימורי גופי.
אחרי חצי שעה שהייתי בבריכה שמעתי את אלכס עם החברים שלו יוצאים לגינה איפה שהבריכה אז מהר יצאתי מהבריכה וקלטתי ששכחתי מגבת.
כל החברים של אלכס בהו בי והתחלתי לנוע באי נוחות עד שאלכס הגיע וראה אותם ואז לקח לי את היד ומשך אותי לצד.
"אחח אלכס אתה מכאיב לי" אמרתי והוא שיחרר לי את היד.
"מה ניראה לך ש-" קטעתי אותו .
"אני מצטערת רק רציתי ללכת לבריכה וכשיצאתי שמתי לב ששכחתי מגבת" אמרתי והוא העביר את ידו בשערו בעצבים."בואי" אמר והחזיק בידי.
"אני יזיין אותכם מכות אם עוד פעם תסתכלו עם הכלה שלי!" אמר לחברים שלו וניכנסנו לבית ועלינו במעלית.הוא ניכנס לחדר רחצה וכעבור שניה יצא משם עם מגבת ועטף אותי במגבת.
"אל תירדי עד שהם הולכים" אמר בקרות.
"מה הקטע שלך ליהות פתאום קר אליי ועודאחרי אתמול?" הרמתי את קולי קצת.
"אל תרימי את קולך עליי" אמר באיום ואני פשוט הלכתי לחדר שלי.הגיע הערב ובדיוק שעה אחרי שאלכס והחברים שלו עזבו את הבית אז אלכס חזר אבל לא לבד הוא הביא איתו זונה כי יודע שזה מפריע לי..
ולא רק לישון גם כי אני אוהבת את אלכס ..כאילו אני כבר לא יודעת מה אני מרגישה אליו וזה מתחיל כבר לעצבן אותי..שאתה אוהב מישהו והוא לא אוהב אותך בחזרה זה הכי כואב.
ראיתי אותו מנשק את הזונה הזאת ונוגע בה כמו שהוא נגע בי אתמול..והוא בכלל לא שם לב שראיתי אותם מרוב שהיה שקוע באותה זונה.
התחלתי לבכות,אני לא יודעת למה אולי אני פשוט בכיינית אבל למה?למה הייתי צריכה להכיר את אלכס?למה הייתי צריכה להתחתן איתו? ויותר מכל, למה לעזעזאל התאהבתי בו שכל מה שהוא עושה זה רק לפגוע בי?
ארזתי מזוודה בחמש דקות דחסתי בפנים מה שיכולתי וברחתי מהבית.
לא אכפת לי מכלום כרגע..הוא הבטיח לא להביא לפה יותר בנות אני לא מתכוונת לסבול וליראות את החתן שלי פשוט מזיין בנות אחרות.הלכתי לבית מלון הכי קרוב שמצאתי ולקחתי שם חדר לשבוע ואז אני כבר יראה מה יקרה.
***
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...