אלכס:
הייתי עם החברים לי כשריילי ירדה וראיתי את מייסן המזדיין הזה מסתכל על התחת החמוד שלה ששייך לי ורק לי!מה נסגר איתי היא לא שלי!
איך שהיא הלכה נתתי לו מכה בראש, מה ניראה לו מי בכלל הזמין אותו?הוא הסתכל עלי בתמימות וסובב את ראשו.
אחרי שהיא עלתה למעלה בעצבים כי אמרתי לה להחליף את המכנס המזדיין הזה, גם אני התעצבנתי עליה שירדה ככה,חברים שלי לא הפסיקו להזיל עליה ריר.
חזרתי מהמטבח לאחר שריילי עלתה עצבנית ומייסן אמר לי שהוא הולך לשירותים. אחרי כמה דקות לא חזר רציתי ללכת ליראות מה איתו רק שלא עלה לילדה הזאת מספיק צרות יש לה.
הייתי רוצה להתאהב במישהי אבל אני לא נותן עצמי כי אני לא מאמין שדברים טובים נשארים וגם כי נבגדתי יותר מידי פעמים
בישביל להאמין בחרא הזה. האמת היא שאף פעם לא התאהבתי יכול להיות שהייתי עם בחורה רק בגלל תשוקה אבל אף פעם לא באמת התאהבתי.
הלכתי לחפש אחר מייסון ושהתקרבתי ללמעלה שמעתי את ריילי צורחת וישר רצתי.
פתחתי את הדלת,יותר נכון שברתי את הדלת- וראיתי את מייסן שוכב מעל ריילי ומנשק אותה ומנסה לגעת לה בחזה אבל היא מנסה ומתנגדת.העפתי את המזדיין הזה ממנה.
"חכה חכה אני מזיין אותך מכות יא' חתיכת בן זונה" צעקתי ותוך שניות הוא היה על הריצפה כשדם יוצא מאפו והוא קם ותקף אותי בחזרה.
שמעתי את ריילי צועקת מהצד ומנסה להפריד אותנו ואני בטעות העפתי לה אגרוף.ריאן-החבר הכי טוב שלי בא והפריד בינינו
וגם החבר הכי טוב השני שלי- ניק בא והחזיק את מייסן כדי שלא יתקוף אותי שוב.ריילי ישר רצה אליי.
"יורד לך דם בוא אני יחטה את זה" אמרה בדאגה מתכוונת לשפתיים וליד שלי. מוזר...אך אחד אף פעם לא דאג לי הילדה הזאת שונה מכל השאר למרות שאני יודע שזה סתם משחק."זה פסדר זה לא כואב" אמרתי בקרות.
"אני מצטער" אמרתי.
הרגע אמרתי שאני פאקינג מצטער? ממתי אלכס וויליאמס אומר דבר כזה?פאק מה הילדה הזאת עושה לי."על מה?" שאלה.
"על זה שלא בדקתי עלייך מוקדם יותר, ראיתי אותו מסתכל עלייך לפני הייתי צריך לדעת" אמרתי והיא חייכה חצי חיוך מתוק."זה לא אשמתך,תודה שהצלת אותי אני לא רוצה לדעת מה היה קורה-" קטעתי אותה ומשכתי אותה לחיבוק.
"זה פסדר לא הייתי נותן לזה לקרות במילא" אמרתי.זה כאילו אני לא שולט על עצמי כבר.
כל השנים האלו עבדתי על עצמי ליהיות אדם קר ואכזרי וכל שניה הנערה הזאת גורמת לי לדאוג לה וזה כבר מתחיל לעצבן אותי אין לי פיוז לזה כבר,אני לא בנוי לאהבה ואני מתכוון להבהיר לה את זה טוב מאד!היא משכה אותי איתה לשרותים וחבשה לי את היד אחרי שניקתה אותה מדם ואז עברה לשפתיים שלי בעדינות מנקה אותם ומתעמקת בהם.הסתכלתי עמוק בעיניה.
"למה אתה מסתכל עליי ככה?" שאלה.
"כי את יפה" עניתי בחיוך והיא הסמיקה וחייכה את חיוכה המתוק."מה איתך איך היד שלך? " שאלתי."היא פסדר אני לא צריכה כלום" אמרה ואני בכל זאת בדקתי את היד שלה ורק שראתי שהיא בסדר עזבתי אותה.
"אני יורד לחברים שלי" אמרתי והיא הנהנה בהבנה.היתקרבתי אליה ונשקתי לראשה.
"לילה טוב" אמרתי.
"לילה טוב" השיבה וחיבקה אותי חיבוק קצר.
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...