ידעתי בתוכי מה הדבר הבא שאני הולכת לעשות..אם אלכס לא כאן,
גם לי אין מה ליהות כאן.
***
ריילי :רצתי לשרותים עם סכין ביד והתחלתי לחתוך שריטות עמוקות ביד כשמישהו ניכנס לשרותים.
"ריילי" שמעתי את הקול המוכר אבל פחדתי להסתכל למעלה.
"ריילי תסתכלי עליי" אמר והבטתי בו."עזוב אותי אתה לא אמיתי " אמרתי והשתחררתי מאחיזתי של אלכס.
"ריילי זה אני אלכס אני מבטיח לך שאני אסביר לך הכל..זה אני ,אני פה" אמר וחיבקתי אותו מפחדת לשחרר.
"אני אוהב אותך נסיכה שלי, מה עשית לעצמך?" הביט ביד שלי.
הוא משך אותי אליו ובכיתי לתוך החזה שלו."זה..זה באמת אתה?" שאלתי והוא הנהן.
"למה עזבת אותי?!" שאלתי בכעס וחבטתי בחזו."אני כאן עכשיו!" ענה ונשק לי.
"עכשיו בואי נטפל בך" אמר והושיב אותי על הכיור.***
אלכס:
ליפני שלוש ימים:
"מה אתם רוצים ממני?" שאלתי את אלו שחטפו אותי,אני פה כבר שבוע, ואז מישהו אחד ניכנס לחדר.
"מי אתה?" שאלתי בעצבים.
"אני היחיד ששואל פה שאלות!" ענה וסטר לי בחוזקה ולא יכולתי לעשות כלום כי הייתי קשור."אתה הרגת את אמא שלי ואת כל המישפחה שלי" אמר.
"ועכשיו צורך למות" אמר בארסיות."אני הרגתי אותם מסיבה מוצדקת! אתה סתם הורג אותי..אני הצלתי מלא אנשים מזה שהרגתי אותם..אז תודה לי טובה ותן לי ללכת" אמרתי בעצבים.
"לא..ואל תידאג אנחנו נידאג למוות של אישתך..אתה חייב ליראות איך היא הגיבה ששמעה ש"נהרגת" " אמר וצחק ואז הראה לי במצלמות שלו סירטון של ריילי בוכה ומיטמוטת על הספה.
"בן של זונה, מה עשית לאישתי?!שחרר אותי מפה ליפני שתהרוג את עצמה!" אמרתי וניסיתי להשתחרר.
"להשתחרר?כל הכיף רק התחיל" אמר ויצא מהחדר והשומרים שלו אחריו.
ניסיתי להשתחרר בכל כוחי ולימצוא משהו שיעזור לי אבל לא הצלחתי.
ניזכרתי שישי עליי מכשיר מעקב..אני מקווה שימצאו אותי כבר."הבוס אמר לי לבוא להביא לך אוכל" אמר אחד מהשומרים וילה לי רעיון.
"יש מצב לסכין?" שאלתי והוא צחק."ניסיון יפה" אמר ויצא לאחר ששיחרר לי יד אחת. לקחתי את המזלג וניסיתי איכשהו ליפתוח את היד השניה שהייתה באזיקים.
לאחר עשרים דקות התיאשתי והדחת ניפתחה.
"יש לנו מצלמות..אל תנסה ליברוח" אמר בעצבים החוטף שלי.
***
לאחר יומיים:
"צא מפה!" צעק לי מישהו שהעיר אותי.
ראיתי את אבא שלי מנסה לשחרר אותי.
"יש לך שתי דקות לחברוח הרגנו את כל השומרים וזה עניין של זמן עד שיגיעו השניים.רצתי הכי מהר שיכולתי אחרי אבא שלי ומסוק בא לאסוף אותנו.
לאחר טיסה של חמש שעות הגענו שוב ללוס אנג' לס.
"תודה אבא" אמרתי והוא הנהן
"ריילי מחכה לך..לך" אמר ואני רצתי לביתי.****
שבוע טובבבב
YOU ARE READING
מחוייבת למר ביליונר -גמור
Romance#1 in romance 20/12/22 #1 in sexy16/4/23 "את מוכנה להגיד לי איפה פאקינג היית ולמה חזרת רק עכשיו?" שאל בעצבים. "איפה ישנת?" חזר על השאלה בקול קצת מאיים והתחלתי לפחד. "הלכתי לישון אצל מישהו שהכרתי אתמול" עניתי מנסה להשאר אדישה . "העיקר את אומרת לי ש...