chapter -26-

9.2K 355 110
                                    

ריילי:

"אל תדבר" אמרתי והתקרבתי אליו.
"אלכס,אני מבינה שאתה חושב שאתה עושה מה שהכי טוב בישבילי,

אבל אם היית באמת יודע מה הכי טוב בישבילי היית רואה שזה כשאני איתך,אלכס אני אוהבת אותך ואתה יודע מה?

לא אכפת לי כמה פעמים תישבור לי את הלב כל עוד הלב שלי שלך" (ה.כ-המשפט הזה מהספר האחת,אבל היה לי חשוב לשים אותו..אז תזרמו (; .. )

אמרתי לו ונישקתי אותו והוא היסס ולבסוף נישק אותי בחזרה.

"ריילי למה חזרת? לכי תחיי את החיים שלך את לא צריכה אותי" אמר במבט כואב.
"אלכס אתה החיים שלי ואני לא יכולה לדמיין חיים בלעדייך" אמרתי וחיבקתי אותו חזק מפחדת לשחרר ואז הדבקתי לו עוד נשיקה.

"את ניראת סקסית בשמלה הזאת" לחש לי באוזן ואני ציחקקתי.

"אלכס וויליאמס,אני אוהבת אותך" אמרתי והוא היה ניראה מופתע עם חיוך מאושר על הפנים והרים אותי והסתובב איתי ואני צעקתי לו שיוריד אותי כבר.

"בוא נחזור הביתה" אמרתי לו.
"אני לא יכול אני חייב להישאר כאן לעבוד,בימים האחרונים אני עושה אקסטרה עבודה כי בעוד שבוע אני נהפך ליהות ראש מאפייה אחרי אבא שלי" נאנח בעצבים.
***

אלכס:

"וזה מה שאתה רוצה? " שאלה אותי.
אוחחח איזה תמימה היא.
"ריילי זה לא מה שאני רוצה אני פשוט חייב" אמרתי ומשכתי בכתפיי.

אלוהים איזה יפה היא..
"אתה מפחיד אותי למה אתה מסתכל עליי ככה,זה ניראה כאילו אתה בא לאנוס אותי" אמרה ואני חייכתי.

"מי אמר שאני לא יאנוס אותך?" אמרתי והיא ציחקקה לה הרמתי אותה מהרגלים והושבתי אותה על שולחן העבודה.

היד שלי ניכנסה ממתחת לשמלה שלה ואז הוכנסה לתחתון שלבשה ועיסיתי לה את  הדגדגן מגביר את הקצה בתנועות מעגליות והיא גונחת בשקט.

"את זוכרת את הכללים..רק בקול גונחים." אמרתי לה.

"אבל..אהה..יש כאן אנשים" ניסתה להגיד בלי לגנוח.

"חכי רק רגע"  אמרתי לה.
"לא!שלא תעז להתנתק ממני עכשיו!" אמרה ואני צחקתי..היא חמודה שהיא משתוקקת למגע שלי.

פתחתי את דלת המשרד.
"מי שיעיז ליהות בקומה הזאת לחצי שעה הקרובה מפוטר,עכשיו עופו לי מהעיניים" אמרתי וכולם מיהרו לברוח.

חזרתי אליה וראיתי שהיא קצת ניבהלה מהטון דיבור שלי ,התקרבתי אליה וליטפתי אותה.
"מצטער שהפחדתי אותך" אמרתי.

"זה פסדר" אמרה וחייכה חיוך מתוק.
"אוחח איך בא לי לטרוף את השפתיים האלה" אמרתי לה והיא התקרבה אלי ולחשה לי באוזן.

"אז מה עוצר אותך?" ופה כבר לא שלטתי על עצמי ונישקתי אותה נשיקה רעבה.

"אני מצטער יפה שלי,חצי שעה אני מסיים פה וזזים לאן שתיבחרי טוב?" שאלתי והוא חייכה וחיבקה אותי.

***
ריילי:

"אני לא מאמין שמכל המקומות הכייפים שיכולת לבחור בחרת בלונה פארק" אמר וגיחך לעצמו בשקט.

"נו..מה יש לך יהיה כיף" אמרתי בקול ילדותי.
"אוקיי תיבחרי מתקן" אמר לי ביאוש ואני הצבעתי על הרכבת הרים הכי גדולה שראיתי באזור והוא הסתכל עליי מופתע.

"את לא..את אממ..לא מפחדת?" שאל מופתע ואני ציחקקתי.

"אני לא,אבל אני מתחילה לחשוב שאתה כן " אמרתי וצחקתי והוא גילגל את עיניו.
"פחחח..אני?!ניראה לך שאני יפחד?ממש לא,למה שאני יפחד?" אמר.

"איזה חמוד אלכס הקטנצ'יק מפחד" אמרתי וצחקתי והוא הסתכל עליי בעצבים.

"בסדר יש לי קצת פחד גבהים,אז?" אמר.

"אז..נעלה על זה כדי שתתגבר על זה!" אמרתי בהתלהבות ומשכתי אותו לתור.

"לא לא לא לא לא ולא..אני לא עולה על זה!" הכריז.  "כן אתה כן" הכרזתי.
"בישבילי?" שאלתי ועשיתי את הפרצוף הכי חמוד שיכולתי.

"אני שונא שאת עושה את הפרצוף הזה..זה לא פייר את יודעת שאני לא יכול לעמוד בפניי הפרצוף הזה" אמר ונשק לראשי.

"בסדר בסדר אני אלך על זה" אמר.
"יששש,אני אפצה אותך בלילה אני מבטיחה" את הקטע האחרון לחשתי באוזנו והוא ישר חייך חיוך לא מוסבר.

***
אני יודעת שזה לא ארוך..בקושי היה לי זמן לירשום את זה ואפילו לא הספקתי לחזור ליראות שאין שגיאות אני ממממש מיצטערת
מבטיחה לפצות עם פרק ארוווווךךך בפעם הבאה...

אוהבת המווווווןןןן
Xoxo❤❤❤

מחוייבת למר ביליונר -גמורWhere stories live. Discover now