#Savage

23.1K 992 186
                                    


Αυτό είναι το Καινούργιο Trailer που έχω φτιάξει για το βιβλίο και νομίζω είναι πολύ αντιπροσωπευτικό και πολύ καλύτερο από το αρχικό...Αν δεν βαριέστε δείτε το😂👌🔽

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Σας προειδοποιησα...*Ναι ναι ξερω Πολυ αστειο*

Ω ναιπ λοιπον.Και ομως...Καινουργιο βιβλιο.Με πολυ διαφορετικο κονσεπτ απο ολα τα υπολοιπα που εχω γραψει ποτε μου...

Η αρχη γενικα μπορει να φανει σε καποιον σχετικα βαρετη.Αλλα φιλε μου....ΕΤΣΙ ειναι ολα τα βιβλια στην αρχη.

Εμ αυτα πανω κατω...

Και επιπλεον...Δεν ξερω αν ακουστει λιγο περιεργο και μερικα ατομα που δεν με "ξερουν" τοσο καλα μπορει να τους φανω κακια...Αλλα ειλικρινα...Πλιζ...Μια λεξη θα πω μοναχα...Οχι αλλο Hate...Ειλικρινα...Μερικα ατομα ξερουν γιατι μιλαω...

Και ναι το λεω ακομα και αν ειναι καινουργιο βιβλιο...Γιατι και ομως εχει γινει ξανα διχως να εχει γραφτει καν το πρωτο κεφαλαιο.

Τελος παντων...

Σε αυτο το βιβλιο προβλεπονται πολλαααα...Δεν εχω ξαναγραψει παρομοιο οποτε...Ναιπ...

+++Δεν ξερω αν καποιος πει κατι για τον τιτλο πχ Ειναι πολυ συνηθισμενος...Ή οτιδηποτε αλλο γιατι ειλικρινα καθομουν παρααα πολυ ωρα για να σκεφτω κατι πρωτοτυπο και δεν μπορεσα να σκεφτω τιποτα...

Οποτε εβαλα τον πρωτο που μου ειχε ερθει στο μυαλο και ας ειναι πολυ βαρετος...

Οποιος πει οτι εχω αντιγραψει απο καπου τον τιτλο δεν το ξερω...Γιατι ηταν το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα...Οποτε δεν εχω ΙΔΕΑ αν υπαρχει αλλο βιβλιο με αυτον τον τιτλο...

Τωρα που ειπα οσα ειχα να πω...Που ηταν μαλλον πολλα...Απολαυστε :')...Ναι το ξερω δεν ειμαι αστεια...

Τελος παντων...

Σας αγαπαω ολουςςςςς

Περιγραφή *Με τόνο ;) Έκανα upgrate*
Η Allison Williams αποφασίζει να κάνει μια αλλαγή στη ζωή της και να πάψει να ικανοποιεί όλους τους άλλους εκτός απο τον εαυτό της...

Έτσι παίρνει την απόφαση να εναντιωθεί στους γονείς της και να κανεί κατι που ίσως μετανιώσει στο μέλλον...

Τι γίνεται όταν η 19χρονη Allison βρεθεί σε μια σχολή μόνη της χιλιόμετρα μακριά απο όσους την κρατούσαν πίσω τοσα χρόνια?

Τι γίνεται οταν θα γνωρίσει τον Sean Turner?

Το κλασικό "Bad Boy" και ο "Player" σε καθε ιστορία?...Ή μήπως όχι?

Μήπως τελικά αρκεί ένα βλέμμα για να ερωτευτείς κάποιον?

Ή ολά αυτά ειναι απλα βλακίες που γράφουν τα βιβλία? *Σαν αυτό για παράδειγμα :')*

Μήπως το "Και κάπως έτσι το καλό κορίτσι άλλαξε το κακό αγόρι και την ερωτεύτηκε" έχει καταντήσει λίγο κλισέ?

Παρόλα αυτά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί οτι σχεδόν πάντα τα ετερώνυμα έλκονται....

Χμ....Μυστήρια Περίληψη για τα δικά μου standards *Ε άμα το'χεις το αγγλικό τώρα*

______

Άν σας άρεσε η ιδέα comment και vote

*Κάτε έχω πάθει με το αγγλικό σήμερα ?!*

Σας αγαπάω πολύυυυ!!!

Ελπίζω να σας άρεσε💞

Ελπίζω να σας άρεσε💞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SavageWhere stories live. Discover now