Η σχολη είχε απεργεία γαματο;!
Το ξέρω ΤΕΛΕΙΑ!Σκέφτηκα καθώς ήμασταν ξαπλωμένοι στο κρεβάτι όλη μέρα.
Είχε σχεδόν βραδιάσει μιας και δεν είχαμε κάνει σχεδόν τίποτα όλη τη μέρα,δηλαδή προσπάθησε να μου δείξει κάτι βλακείες στο μποξ επειδή τον είχα πρήξει...Αλλά δεν πήγε τόσο καλα..χεχε.
Είχε βραδιάσει...και έβρεχε καταρρακτωδώς όλη μέρα...
Και ξαφνικά ακούστηκε ένας κεραυνός και ο Sean τινάχτηκε μιας και δεν περίμενε να ακούσει κάτι τέτοιο.
Γέλασα από την αντίδραση του και Εμ αγριοκοιταξε.
«Σκασε»
Είπε και γέλασα.
Ακούστηκαν ακόμα δυο τρεις αστραπές και τον είδα ότι κάπως φοβόταν όσο και αν έπαιζε τον ατρόμητο...
Και ξαφνικά σε μια δυνατή αστραπή η πόρτα άνοιξε ξαφνικά κάνοντας τον Sean να φωνάξει τρομαγμένος καθώς μπροστά μας εμφανίστηκε ο Leo καθως στέκονταν στην πόρτα με ένα πονηρό χαμογελο.
«Αγκαλίτσα»
Είπε πονηρά και ο Sean είχε γίνει άσπρος σαν χαρτί.
«ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΓΟΡΙ μου;»
Τον ρώτησε ο Sean και ο Leo γέλασε.
«Μη βρίζεις τον αδερφούλι που οδήγησε 5 Ώρες για να έρθει εδώ γιατί ήξερα ότι έχει αστραπές και θα γινόσουν ρεζίλι»
Είπε δείχνοντας εμένα.
«Αλλά έγινες ήδη»
Είπε και ξάπλωσε στη μέση του κρεβατιού αφού πρώτα έβγαλε τη μπλούζα του και μπήκε ανάμεσα από εμένα και τον Sean.
Ενώ όλη του η πλάτη ειδε κολλήσει πάνω μου η οποία δεν είχε επουλωθεί τελείως από το ατύχημα...
Κάνοντας με να τον κοιτάξω πονεμένα...
Μιλούσε και γελούσε με τον Sean και με είχαν γραμμένη για λιγο...Όμως αυθορμητα τα δάχτυλα μου πήγαν προς την γυμνή πλάτη του πιάνοντας με απαλές κινήσεις τις ουλές που είχε εκεί,οι οποίες είχαν δημιουργηθεί εξαιτίας μου.
Έσφιξε το σαγόνι του καθώς έκλεισε στιγμιαία τα μάτια του πονεμένα.
«Πονάς ακόμα;»
Ρώτησα σιγανά και ξεροκαταπιε.
«Όχι»
Είπε προσπαθώντας να μην δώσει σημασία και έγνεψα θετικά πονεμένα.Καθως ξανά ξάπλωσα στο κρεβάτι καλα...Και έβαλα τα ακουστικά μου...Αρχίζοντας να χαζεύω στο κινητό μου καθώς παράλληλα άκουγα μουσική.
KAMU SEDANG MEMBACA
Savage
Fiksi RemajaΟ,τι Μεγαλώνει στη Μοναξιά,γίνεται άγριο! Η Allison είναι βασικά ήταν μια 18χρονη κοπέλα,άριστη μαθήτρια,χωρίς να προκαλεί ποτέ μπελάδες...η «τέλεια» κόρη. Όλα αυτά ίσχυαν ώσπου βρέθηκε σε ένα πανεπιστήμιο χιλιόμετρα μακριά από τους γονείς και όλα ό...