Allison's POV
Άρχισα να πεταριζω τα βλέφαρα μου με έναν τρομερό πονοκέφαλο.
Ένιωθα κάποιον να μου χαϊδεύει τα μαλλιά καθώς παράλληλα άκουγα για πρώτη φορά μια πολύ όμορφη φωνή να ψιλό τραγουδάει.Γύρισα προς τα αριστερά έτσι ώστε να τον αντικρίσω να ψιλό τραγουδάει κοιτάζοντας με χαμογελαστός.
«Καλημέρα όμορφη»
Είπε και τον κοίταξα ξεφυσώντας.
«Καλημέρα»
Είπα πιάνοντας το κεφάλι μου.
«Πως βρεθηκα εδώ;»
Ρώτησα και με κοίταξε στα μάτια.
«Σε έφερε ο αδερφός σου εδώ πίτα!»
Είπε και έγνεψα θετικά καθώς δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση από το πως θα ήμουν.
«Τραγουδάς πολύ ωραία παρεπιπτόντως...»
Είπα κάπως αβολα από την προηγούμενη συζήτηση με τον πατέρα μου και με κοίταξε μπερδεμένος καθώς το βλέμμα μου ήταν στραμμένο στο πατωμα.
Σήκωσε το πρόσωπο μου με το χέρι του και με ανάγκασε να τον κοιτάω.
«Τι συμβαίνει;»
Ρώτησε και δεν απάντησα τίποτα...Απλά τον κοιτούσα στα μάτια ανηξερη να απαντήσω την ερώτηση του.
«Τίποτα»
Είπα έπειτα από αρκετή ώρα και επέμενε με το βλέμμα του.
«Μη μου κανεις σαν τις βασικές γκόμενες τώρα...Τι σου έκανα;»
Ρώτησε και έγνεψα αρνητικά.
«Τίποτα»
Είπα και με κοίταξε ακόμα πιο εντονα.
«Σου έκανε κάτι κάποιος άλλος;»
Ρώτησε και έγνεψα αρνητικά.
«Μηπ-
Άρχισε και τον διέκοψα ξεφυσώντας.
«Είμαι ΜΙΑ ΧΑΡΑ Sean.Απλα ΕΙΧΑ ΟΡΕΞΗ να βγω μόνη μου και να πιω»
Είπα και εκπληχθηκε από την αντίδραση μου μιας και τόση ώρα μου μιλούσε τόσο γλυκά και ήρεμα.
«Σορρυ...»
Είπα και έγνεψε θετικά ψυχρά ενώ απομάκρυνε το χέρι του από πάνω μου.
«Απλά να ξέρεις,όταν γίνεσαι γκολ,και δεν ξέρεις να προστατεύεις τον εαυτό σου δεν φεύγεις μόνος σου από το σπίτι...Είναι φουλ ανεύθυνο.Αν δεν ήταν ο αδερφός σου να σε μαζέψει έτσι όπως ήσουν θα σου έλεγα που θα ήσουν»
BINABASA MO ANG
Savage
Teen FictionΟ,τι Μεγαλώνει στη Μοναξιά,γίνεται άγριο! Η Allison είναι βασικά ήταν μια 18χρονη κοπέλα,άριστη μαθήτρια,χωρίς να προκαλεί ποτέ μπελάδες...η «τέλεια» κόρη. Όλα αυτά ίσχυαν ώσπου βρέθηκε σε ένα πανεπιστήμιο χιλιόμετρα μακριά από τους γονείς και όλα ό...