«Είσαι κ-
Πήγα να ρωτήσω όμως με διέκοψε.
«Ναι καλα ειμα»
Είπε αδιάφορα και τον κοίταξα έκπληκτη από το ότι όντως Ακουγόταν καλα.
«Μετά από μερικά χρόνια το συνηθίζεις να σε κρίνουν»
Είπε γελώντας,όμως όχι σαν να ένιωθε πόνο ή το οτιδήποτε άλλο μέσα του.Λες και το έβρισκε αστείο.
«Τι σημαίνει αυτό;»
Ρώτησα γελώντας ελαφρά και χαμογέλασε γλυκά ενώ ρούφηξε μια τζούρα από το τσιγάρο του.
Και για πρώτη φορά το χαμογελο του δεν ήταν ειρωνικό ή αλαζονικό...Αλλά ήταν όντως ένα γλυκό χαμογελο.
«Καλύτερα να μην μάθεις ποτέ πίστεψε με»
Είπε κλείνοντας τα μάτια του ενώ ακούμπησε την πλάτη του προς τα πίσω.
«Είσαι ψεύτικη έτσι»
Είπε με κλειστά τα μάτια καθώς έσκυψα το πρόσωπο μου να δω τι φορούσα.
Ήμουν ντυμένη όπως όταν έφυγα από το σπίτι.Με τα άθλια ρούχα που φορούσα,με το μαλλί μου σφιχτή κοτσίδα ενώ φορούσα και γυαλιά απλά γιατί έτσι.Τους άρεσαν λέει...Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε εξεταστικά.
Τότε δίχως Να το περιμενω τα χέρια του κατευθύνθηκαν προς τα γυαλιά μου και τα έβγαλε από το πρόσωπο μου.
Καθώς παράλληλα τράβηξε το κοκαλάκι με το οποίο είχα δεμένα τα μαλλιά μου.
Και πέταξε μακριά το κοκαλάκι.
«Ήσουν χάλια πριν»
Είπε κοιτάζοντας με στα μάτια και γέλασα πνιχτα.
«Γιατί τώρα τι είμαι;»
Ρώτησα πνιχτα και Μα κοίταξε σκεπτικός.
«Εσυ...»
Είπε και τον κοίταξα μπερδεμενη.
«Τι εννοείς;»
Τον ρώτησα και γέλασε πνιχτα.
«Ήσουν χάλια επειδή δεν τα είχε επιλέξει όλα αυτά εσυ...Ήταν απλά αυτό που ήθελαν εκείνοι όχι αυτό που ήθελες εσυ»
Είπε αδιάφορα ενώ ρούφηξε ακόμα μια τζούρα από το τσιγάρο του.
Ένα μικρό αεράκι φυσηξε και ένιωσα μια φρεσκάδα να γεμίσει τα πνευμονία μου μιας και ο κήπος ήταν γεμάτος φυτά.
«Σ αρέσει εστω;»
Ρώτησα σπάζοντας την άβολη σιωπή που επικρατούσε για αρκετά λεπτά έπειτα από λιγο.
DU LIEST GERADE
Savage
JugendliteraturΟ,τι Μεγαλώνει στη Μοναξιά,γίνεται άγριο! Η Allison είναι βασικά ήταν μια 18χρονη κοπέλα,άριστη μαθήτρια,χωρίς να προκαλεί ποτέ μπελάδες...η «τέλεια» κόρη. Όλα αυτά ίσχυαν ώσπου βρέθηκε σε ένα πανεπιστήμιο χιλιόμετρα μακριά από τους γονείς και όλα ό...