Chapter 32 Part 2-UDontKnowMe

6.6K 510 130
                                    

Κατέβηκα στην κουζίνα όπου είδα τον Blake ο οποίος λογικα είχε επιστρέψει από τους γονείς του που είχε πάει μερικές μέρες να πίνει καφέ στο τραπέζι της κουζίνας.

Ο Sean κοιμόταν ακόμα,ενώ ο Leo έβαζε καφέ από την μικρή γυάλινη κανατουλα του γαλλικού καφέ.

«Μέρα»

Είπε ο Blake και έγνεψα θετικά δειλά μιας και ένιωθα ακόμα αβολα.

Πλησίασα τον Leo ο οποίος σήκωσε ελαφρά το βλέμμα του και με κοίταξε στα μάτια καθώς περίμενα την κανάτα με τον καφέ.

Πήγε να μου τη δώσει όμως έκανα σπαστικός κινήσεις έτσι ώστε να μην ακουμπήσει το χέρι του με το δικό μου αγχωμένη.

Ρολαρε τα μάτια του και ακούμπησε την κανάτα στον πάγκο από όπου την έπιασα δειλά.

«Τι παίζει εδώ;»

Ρώτησε ο Blake αδιάφορος καθώς έφαγε μια μπουκιά από ένα κουλούρι που είχε μπροστά του.

Και εκεί που δεν πίστευα φυσικά ότι θα έλεγε κανεις τίποτα πετάχτηκε αδιάφορα ο Leo.

«Χθες το βράδυ φιληθηκαμε και τώρα είναι άβολο και περίεργο»

Είπε με ένα ψεύτικο χαμογελο κοιτάζοντας τον και γουρλωσα τα μάτια μου καθώς η κανάτα σχεδόν γλίστρησε από τα χέρια μου ενώ ο Blake γουρλωσε ελαφρά τα μάτια του.

«Αλλά μην το πεις πουθενά,γιατί είναι μυστ-Ώπα κάτσε»

Είπε σαν ηλίθιος και τον κοίταξα εξαγριωμενη.

«Από το ότι δεν το ξαναναφερουμε ΠΟΤΕ τι δεν κατάλαβες;!»

Φώναξα ψιθυρίζοντας και Με κοίταξε ξεφυσώντας.

«Ποτέ δεν έχω το νου μου στο τι λέω.Δεν το σκέφτηκα.Και Εξαλλου τα λέω Πάντα όλα σε αυτόν»

Είπε δείχνοντας τον Blake ο οποίος γύρισε και μας κοίταξε χαμογελώντας ελαφρά μπουκωμένος με τρία κουλούρια σαν παιδί.

«Εγκο είμαι ο Ψυχουλογος στα αντερφια»

Είπε μπουκωμένος και γέλασα ελαφρά με την έκφραση του.

«Εσυ μου έλεγες ότι ο αδερφός του Sean ήταν τραγικός και χάλια παλιά και-

Άρχισα κοιτάζοντας τον έκπληκτη και έγνεψε θετικά.

«Ήταν καφρος αλλά τώρα τον πάω...Μου φτιάχνει γαματο καφέ»

Είπε καθώς σηκώθηκε όρθιος και αγκάλιασε τον Leo.

«Και μου μαγειρεύει ο χρυσός μου»

Είπε ανακατεύοντας τα μαλλιά του Leo σαν σκύλου.

SavageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin