Chapter 29-Family Business

7.1K 598 52
                                    

Καθόμασταν μαζί στην καφετέρια της σχολής,ο αδερφός του καθοταν σε ένα τραπέζι γεμάτο παιδιά από κάθε έτος καθώς εμείς καθόμασταν στο τραπέζι της παρέας του.

Δεν είχα μιλήσει ακόμα στη Leah και στον Damian,όμως το είχαν καταλάβει ήδη από το ότι για πρώτη φορά καθισα μαζί του και όχι μαζί τους.

Ο Damian,δεν είχα καταλάβει ποιο ήταν το πρόβλημα του μιας και είχε μεγαλύτερο θέμα παρά η Leah...Και όχι,δεν είναι ότι με θέλει και «ζηλεύει» κάτι....Αλλά απλά κοιταει συνεχώς τον Sean με ένα βλέμμα μίσους.

Σε κάποια φάση είχε σηκωθεί από το τραπέζι και είχε πάει να αγοράσει κάτι από την καφετέρια...
Και αναγκαστικά πέρασε από το τραπέζι μας.

Στην αρχή είχα φοβηθεί ότι θα σχολίαζε κάτι,όμως όταν προσπέρασε το τραπέζι μας ένιωσα μια τεράστια ανακούφιση.

Και έπαψα να ασχολουμε και απλά ξανά κοίταξα το τηλέφωνο μου μιας και κανεις από την παρέα του δεν με συμπαθούσε...Και απλά δεν μιλούσα.

Όμως έπειτα από μερικά λεπτά άκουσα ένα ειρωνικό γελακι και γυρίσαμε και οι δυο να κοιτάξουμε προς τα εκεί που ακούστηκε το γέλιο.

Μόλις γυρίσαμε είδα τον Damian να μας κοιταει γελώντας ελαφρά.

«Αυτό μας έκρυψες όταν υποτίθεται πήγαινες να ψωνίσεις;»

Ρώτησε απευθυνόμενος σε εμένα γελώντας ειρωνικά.Και δεν απάντησα τίποτα.

«Δεν κατάλαβα γιατί αυτή η ειρωνια στην φωνή σου!»

Ρώτησε ο Sean γελώντας ελαφρά κοιτάζοντας τον.

«Γιατί παρόλο που νταξει ρε παιδί μου δεν είναι και καμία μουναρα αλλά ενταξει είναι...κάθισε και ασχολήθηκε με την πάρτη σου»

Είπε κοιτάζοντας τον με υπεράνω βλέμμα.

«Μια φορά κλαψομουνης για πάντα κλαψομουνης αγοράκι.Για αυτό μην μου το παίζεις ο μάγκας και ο γαμιας γιατι ξέρουμε και οι δυο τι είσαι»

Τον δούλεψε λες και ήξερε και για μια στιγμή είχα μπερδευτεί παρά πολύ.Θυμομουν και όταν πρώτο μιλούσα με τον Damian,o Sean έλεγε να μην του μιλάω.

Κοίταξα μπερδεμενη και τους δυο καθώς ο Sean σηκώθηκε απότομα όρθιος.

Και τον πλησίασε αγριεμένος.

«Βούλωσε το»

Γρύλισε καθώς ο Damian γέλασε ειρωνικά κοιτάζοντας τον.

SavageWhere stories live. Discover now