Chapter 62

9.9K 610 145
                                    

Hazel's POV
«Δηλαδή εσυ με τον αδερφο σου δεν είστε δίδυμα;»

Με ρώτησε η Rachel και έγνεψα αρνητικά.

«Όχι λέμε...»

Είπα και έγνεψε θετικά μπερδεμενη...Ξεφυσηξα.

«Ποσό ηλίθια είσαι;Πόσες φορές πρέπει να στο εξηγήσω!»

Είπα ξεφυσώντας.

«Εγώ γεννήθηκα Ιανουάριο!!!Γκεγκε;Βγήκα 8 μηνών Όχι 9!Οποτε μετά από περίπου 1.5 μήνα...Που στη μάνα μου είχε έρθει ξανά περίοδος είχε ηρεμήσει από όλα τα της εγκυμοσύνης έμεινε έγκυος στον αδερφο μου...Ο οποίος..μέτρα...Από τον Φεβρουάριο...και μετά 9 μήνες...Δηλαδή 1ος Μονας...Μάρτιος...2ος Απρίλιος...3ος Μάιος 4ος Ιούνιος..5ος Ιούλιος..6ος Αύγουστος...7ος Σεπτέμβρης...8ος...Οκτώβριος και ΤΕΛΟΣ 9ος Νοέμβριος...Ο αδερφός μου γεννήθηκε Νοέμβριο...ΑΡΑ είμαστε απλά γεννημένοι την ΙΔΙΑ χρονιά δίχως να είμαστε δίδυμα!ΓΚΕΓΚΕ;!»

Ρώτησα κοιτάζοντας την και έγνεψε θετικά κάπως έκπληκτη...

«Είναι Ουαου!!»

Είπε και έγνεψα θετικά.

«Ναι είναι!»

Μουρμούρισα ξεφυσώντας...

«Έχει συμβεί και σε αλλά άτομα δεν είναι τίποτα το τόσο περίεργο»

Είπα γελώντας ελαφρά.

Και έγνεψε θετικά.

«Παρεπιπτόντως...Να σου πω κάτι;»

Με ρώτησε και έγνεψα θετικά.

«Ο μπαμπάς σου...Είναι ΚΟΥΚΛΟΣ!Και όταν λέω ΚΟΥΚΛΟΣ εννοω Μουνι κούκλος...Μαλακα είναι τόσο Αααα»

Είπε και έκανα μια αηδιαστική φάτσα.

«Δεν θέλω να συμπεριλαμβάνω για κανέναν λόγο στην ίδια πρόταση τη λέξη μου και τον μπαμπά μου»

Είπα αηδιασμενη.

«Ρε απλά να ξέρεις Δεν υπάρχει ΚΟΠΕΛΑ στο σχολείο που να μην θέλει να τον-

Άρχισε και έγνεψα αρνητικά.

«Δεν θέλω να ακουωωω»

Είπα βαζοντας τα χέρια μου στα αυτιά μου καθώς απομακρύνθηκα από εκείνη κατευθυνόμενη προς τον πάγκο με τα ποτά...

Και όταν πήρα μια μπυρα στα χέρια μου...Ένιωσα δυο χέρια να ακουμπανε τα πλαϊνά από τους γοφούς μου...

Καθώς και κάποιον να κολλάει από πίσω μου.

«Γειαα!»

SavageWhere stories live. Discover now