«Τι σας ΝΟΙΑΖΕΙ;»
Ρώτησα αρχίζοντας να αγριεύω με όλα όσα μου έλεγαν.Με όλα όσα άσχημα έχουν ακουστεί για εκεινον.Για όλες τις φήμες.
«Μου έχεις πει ΧΙΛΙΑΔΕΣ φορές για εκεινον!Και το ξέρω ότι νοιάζεσαι!Αλλα έχει ένα όριο η φιλια!Δεν σε ξέρω κι από εχθές!»
Είπα δίχως να αντέχω άλλο νευριασμενη.
«Είμαι ΕΝΗΛΙΚΗ κι μπορώ να είμαι και να μιλάω με ΟΠΟΙΟΝ θέλω!Οποτε χωνέψτε το!Δικο μου πρόβλημα το αν πληγωθώ!Το αν πάθω το οτιδήποτε!»
Είπα εξαγριωμενη με το να με κριτικάρει συνεχώς η Leah για το ότι καν έχω μιλήσει μαζί του.
«Allison μπορείς να καταλάβεις ότι δεν ξέρεις μερικά πράγματα καλού ή κακού;Έχουμε μιλήσει για τους γονείς σου και αυτή τη στιγμή η άποψη σου για τον κόσμο είναι ακόμα σαν να είσαι μονάχα 15 επειδή ήταν υπερπροστατευτικοί!Και ακόμα είναι!»
Είπε και ρολαρα τα μάτια μου.
«Είμαι 19 και θα κλείσω τα 20!ΜΠΟΡΩ να κρίνω αν κάτι είναι καλό για εμένα ή όχι!Δεν είμαι πέντε χρόνων!Και εσυ δεν είσαι μάνα μου!»
Είπα ενώ τα νεύρα μου είχαν φτάσει στο αμήν.Νομιζω αυτή τη στιγμή έβγαζα το ξέσπασμα που έπρεπε να κάνω στους γονείς μου τόσα χρόνια αλλά στην Leah.
Όμως εδώ που τα λέμε το μόνο που έχει κάνει είναι να μου λέει ψέμματα.
Ενώ ο Damian τόση ώρα απλά μας παρατηρούσε αμίλητος με τα χέρια του δεμένα μπροστά στο στερνο του.
«Και επιπλέον μου έχεις πει ΧΙΛΙΑΔΕΣ ψέματα γιατί να σε πιστέψω έπειτα από όλα αυτα;Ενώ εκείνος το μόνο που έχει κάνει είναι να μου πει την αλήθεια!»
Της είπα υψώνοντας τον τόνο της φωνής μου λιγο.
«Ειλικρινά τον υπερασπίζεσαι και ολας;!»
Είπε γελώντας πνιχτα ενώ την κοίταξα αγριεμενη.
«Τον ξέρω ακριβώς όσο καιρό ξέρω και εσένα!Δεν διαφέρετε πολύ ξέρεις!»
Της απάντησα κατευθειαν και με κοίταξε με ένα και καλα προσβεβλημένο βλέμμα.
«Με συγκρίνεις με ΑΥΤΟΝ;!»
Ρώτησε προσβεβλημένη και έγνεψα αρνητικά με έντονο ύφος.
«Όχι απλά λέω ότι είσαι στο ίδιο επίπεδο!»
Είπα κοιτάζοντας την κι με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
«ΕΓΩ ΜΕ ΑΥΤΟΝ;ΤΙ ΛΕΣ;!»
YOU ARE READING
Savage
Teen FictionΟ,τι Μεγαλώνει στη Μοναξιά,γίνεται άγριο! Η Allison είναι βασικά ήταν μια 18χρονη κοπέλα,άριστη μαθήτρια,χωρίς να προκαλεί ποτέ μπελάδες...η «τέλεια» κόρη. Όλα αυτά ίσχυαν ώσπου βρέθηκε σε ένα πανεπιστήμιο χιλιόμετρα μακριά από τους γονείς και όλα ό...