HOOFDSTUK 11

119 3 8
                                    

Harry's p.o.v.

Pff, daar zijn we ook weer vanaf. Ik haat dat soort jongens, die je drugs niet optijd leveren. Dus er zat maar 1 ding op. Uit de weg ruimen. Ik ben er echt niet trots op wat ik allemaal doe, maar ik geniet gewoon van de macht. Iedereen luistert naar je en niemand durft iets tegen je te doen. Je kan erop los neuken wanneer je maar wil. Maar waarom kan ik dat dan niet de laatste paar dagen? Komt het door Cheryl? Ik denk het haast wel. Voor het is eerst in mijn leven vind ik een meisje écht leuk. Ik loop het gebouw binnen en loop naar mijn kamer. Het bed is leeg. Ik loop naar de keuken maar als ik daar binnenkom zie ik dat daar ook niemand is. Raar. Als ik bij haar kamer aankom doe ik de deur open. Cheryl ligt met tranen op haar gezicht op haar bed. Alle meisjes zijn er ook. Ze kijken me stuk voor stuk bang aan. 'Wegwezen!' roep ik. Ze rennen allemaal de deur uit. Die domme meiden durfen toch niet weg te gaan. Zelfs Taylor niet. Ik ga op Cheryl's bed zitten en aai over haar fluwelen wangen. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik zacht. Ze gaat voorzichtig zitten en draait haar gezicht naar me toe. Er zit een grote blauw plek net onder haar slaap. Mijn ogen worden groter. 'Wie heeft dit gedaan?' roep ik boos. Ze staart voor zich uit. Ik leg mijn handen voorzichtig op haar schouders. Ze kijkt me verward aan. 'I-ik kreeg een k-klap' zeg ze zonder enige emotie. 'Cheryl, luister goed, wie dit gedaan heeft krijgt gelijk een kogel door zijn kop!' roep ik. Ze schud heftig haar hoofd. 'n-niet doen.' Ik laat haar los en loop de kamer uit. Ik ren naar de woonkamer. Alle jongens zitten er. 'Wie heeft er godverdomme Cheryl geslagen!' schreeuw ik door de kamer heen. Michael staat op en loopt naar me toe. 'Je had haar gezicht is moeten zien!' lacht hij. Ik trek mijn pistool en houd hem tegen zijn hoofd. Angstig kijkt hij me aan. 'Deze keer kom je ermee weg, maar volgende keer schiet ik je neer! Je raakt haar met geen vinger aan.' Schreeuw ik. Net voor zijn voeten schiet ik. Ik pak Cheryl's krukken op en loop naar de deur. Als ik bijna de deur uit ben gelopen draai ik me om. Zayn staat opeens naast me. 'Man, wat is er opeens met je?' vraagt hij. Hoewel Zayn mijn beste vriend is zou ik hem nu wel iets aan kunnen doen. Ik trek hem de gang in. Zou ik hem kunnen vertrouwen? 'Ik vind Cheryl best wel leuk.' floep ik eruit. Mijn handen sla ik voor mijn mond. Verbaasd kijkt Zayn me aan. 'Wow gast..' zegt hij zacht. 'Tegen niemand zeggen' fluistert hij. Ik knik. Als ik weg wil lopen houd hij me tegen. 'Ik.. ehmm.' mompelt hij. Hij schud zijn hoofd. 'Laat maar' zegt hij en loopt weg. Raar.

Cheryl's p.o.v.

Als Harry weg is sta ik voorzichtig op. Ik hoop echt dat hij het allemaal meent wat hij heeft gezegt. Over dat hij mij leuk vind. Gek genoeg maak ik me daar geen zorgen om. Ik heb gewoon het gevoel dat ik hem kan vertrouwen. Bij vriendjes heb ik dat nog nooit gehad. Ik kijk op de klok. 1 uur. Nadat Harry de meiden had weggestuurd zijn ze niet meer teruggekomen. Werken zeker. De deur staat nog open. Ik strompel de gang op. Waar zijn mijn krukken ook alweer? Oh shit. De keuken. 'Boe.' hoor ik iemand in mijn oor fluisteren. Ik schrik op. Ik voel warme armen om mijn middel door de stof van mijn t-shirt. Nou ja, Harry's t-shirt. Harry's warme adem voel ik in mijn nek. Voorzichtig draai ik me om. 'Wat heb je gedaan?' vraagt ik zacht. Hij kijkt me vragend aan. 'Michael?' vraagt hij. Ik knik. 'Niks.' Zou hij liegen? Vast niet.

Uit het niets begint hij me te kietelen. Ik gil speels. 'Hou oh-op!' roep ik. Hij tilt me over zijn schouder. Hij slaat me een paar keer zacht op mijn billen terwijl hij wegrent. Na een tijdje stopt hij net rennen en zet me neer voor de 2 grote zware deuren waar ik gister ook voor stond, om de kamers schoon te maken. Hij zet me weer neer alsof ik een breekbaar glas ben. Zijn warme hand pakt de mijne. 'Iedereen mag het zien, dat je van mij bent' grijnst hij. Geleidelijk kom ik dichterbij hem. 'Als je bitch, of als je vriendin?' vraag ik glimlachend. 'Mijn vriendin, hoop ik.' Mijn mondhoeken krullen nog meer omhoog. 'Natuurlijk meneer Styles' grinnik ik en ik druk mijn lippen voor een paar seconden op de zijne. Hij pakt mijn hand weer. Hij slaat de deuren open en er zijn honderden ogen op ons gericht. Althans, zo voelt het. We lopen door. Michael en Niall kijken ons ook aan. Taylor staat op een platform te dansen en er zitten allemaal mannen voor haar. Ze stopt even maar gaat daarna weer verder. Xandra en Romé zijn er ook. Harry gaat aan een bar zitten en besteld wat. Hij trekt me op zijn schoot. Hij geeft me een drankje en ik drink het op. Na een paar drankjes word ik licht in mijn hoofd. De pijn in mijn been voel ik niet meer. Ik spring van Harry's schoot af en begin random te dansen. Hij loopt me achterna en gaat tegen mijn billen aan staan. Hevig begin ik hem te schuren. Als ik een bobbel voel stop ik en dans weer verder. Ik spring een platform op waar Romé op staat. Ze kijkt me bang aan maar als ik met haar ga dansen doet ze mee. Harry kijkt me verlekkerd aan. 'Cher, wat doe je?' grinnikt Romé. 'Ik maak lol!' roep ik lachend. Vanaf het platform spring ik op Harry. We vallen samen op de grond. Een werknemer trekt zijn pistool. 'Ga van hem af!' schreeuwt hij. Harry staat abrupt op. Ik sta ook op. Hij richt zijn eigen pistool op hem. De man laat zijn pistool vallen en houd zijn handen omhoog. 'RICHT GEEN GUN OP MIJN VRIENDIN!' schreeuwt hij zodat iedereen het kan horen. Hij schiet hem in zijn been. 'De volgende keer maak ik je af' sist hij. Zijn arm slaat hij om mijn schouder en hij trekt me zacht mee naar zijn kamer. 'Dankjewel' fluister ik al ik tegen over hem sta. Hij slaat zijn armen om me heen. Ik begraaf mijn hoofd in zijn trui.

hoofdstuk 11 alweer!! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden :) Zoals ik al zei, tips zijn gewoon welkom, maar wel graag via privé bericht ;)

Weer miss nog iemand een leuke (beroemde) jongen, ik kom personages te kort xd . Thanks voor reading!! xxx Serane

Caught in the houseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu