HOOFDSTUK 20

110 7 3
                                    

Cheryl's p.o.v. :

Ik loop de deur uit. Als ik een verdieping omhoog loop zoeken mijn ogen Cody's kamer. Alle meisjes en Harry slapen op de begane grond. Harry had me uitgelegd dat dat is om alle meisjes goed in de gaten kunnen houden. De jongens en mannen slapen op de tweede verdieping. Elke man of jongen heeft een kamer voor zich zelf. Op de deur staat een naambordje met de naam van wie de kamer is.

Bam! Mijn lichaam valt op de grond. Voorzichtig kijk ik omhoog. Voor mijn neus staat Michael. 'Bitches mogen hier niet komen.' zegt hij met een zelfvoldane lach op zijn gezicht. 'Ik dacht.. ehmm..' begin ik, maar ik word al snel weer onderbroken. 'Jij dacht zeker, jij bent de bitch van de baas, dus jij mag hier wel komen? Maar zo werkt het effe niet.' Ik voel mijn gezicht steeds boter kijken. Wat dacht die sukkel wel? Dat hij hier de baas is? 'Ja, dat dacht ik wel ja.' snauw ik. Michael begint zacht te lachen. 'Je hoeft niet zo brutaal te doen, meisje.' Ik trek mijn wenkbrauw omhoog. 'Dat maak ik zelf wel uit, jongentje.' Michael stopt abrupt met lachen. Hij loopt langzaam naar me toe. 'Gaan we slim proberen te doen?' Zijn hand grijpt naar mijn keel. Hij tilt me een stuk van de grond. 'luister goed meisje. Je luistert hier naar mij en niet andersom!' roept hij. Ik kijk hem angstig aan. 'Begrepen?!' Mijn lichaam begint te trillen. Als ik nog steeds geen antwoord geef pakt hij mijn keel nog steviger vast. 'Ja-a..' stotter ik. Snel trekt hij zijn hand weg waar door ik op de grond val. 'Denk maar niet dat je hier opeens alles kan doen en laten.' In mijn ooghoek zie ik hem nog met weglopen. Mijn hand grijpt naar mijn enkel. Het gips is er dan wel af gehaald, maar het is nog steeds heel zwak. Voorzichtig sta ik op. Strompelend loop ik terug naar de trap. Als ik ga nu naar cody zou gaan dan zou alles nog meer uit de hand lopen, en dat is wel het laatste waar ik na zo'n heftige dag zin in heb. Afscheid nemen van je beste vriend, je vriendje weer zien, je vriendinnen ook weer terug zien en dan ook nog bedreigd worden door michael. Ik kan beter een andere keer naar cody gaan.

Als ik beneden ben loop ik gelijk terug naar Harry's kamer. Mijn lichaam laat zich op zijn bed vallen. Na enkele minuten val ik in slaap.

Als ik mijn ogen open zie ik niks anders dan totale duisternis. Wanneer mijn ogen er is een beetje aan gewend zijn kijk ik naast me. Harry ligt zonder shirt naar me met alleen zijn onderbroek aan. Hij ligt op zijn zij en heeft z'n ene arm om mijn buik heen geslagen en de andere langs mijn schouders achter mijn hoofd. Ik draai me langzaam op m'n zij. Mijn gezicht zit nu op dezelfde lengte als dat van hem. Met mijn vingers draai ik in zijn krukken. Langzaam opent hij zijn ogen. Oops.. Dat was even niet de bedoeling. 'Hey babe' mompelt hij slaperig. ik geef hem een korte zachte kus op zijn lippen. Op zijn mond vormt zich een glimlach. ' ga maar weer slapen' fluister ik. Harry's glimlach veranderd in een grijns. 'Ik geniet liever van mijn mooie vriendin.' Hij legt zijn hand op mijn wang. Opeens eens klikt hij het licht aan. 'Urghh.. Harry! Wat doe je?!' roep ik verontwaardigd. 'Moet pissen' mompelt hij. Hij stapt uit bed en wanneer hij de kamer is uitgelopen rol ik met mijn ogen. Bedankt Style, moment verpest!

--------------------------------------------------------------------

(A/N): Hey guys, Ik heb besloten om vanaf nu gewoon in een schrift te gaan schrijven en het daarna over de typen. Kost wel veel tijd en moeite, maar schrijft voor mij wel veel makkelijker! :) Sorry als het daardoor wat lang duurt voordat ik update, maar op de een of andere manier krijg ik ook meer inspiratie xd. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk wat vonden! love y'all x Serane

Caught in the houseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu