HOOFDSTUK 22

82 6 4
                                    

Waarschuwing!! Schocking chapter!!

Cheryl's p.o.v.

Nieuwschierig loop ik naar de achterkant van het gebouw. Harry zei dat ik daarheen moest komen voor mijn verrassing. Het is lief van hem dat hij dit doet, alleen is het wel raar dat hij gister opeens zo vrolijk was. Ik vraag me dan ook wel af wat hij met Michael gedaan heeft.

Ik duw langzaam de deur open. En dan zie ik nou net iets wat ik niet had willen zien. Cody en nog een andere jongen staan naast Michael die hem stevig vasthouden. Hij zit helemaal onder het bloed. Ik zie Harry nog met een stomp in zijn maag geven. 'Stop!' roep ik. De jongens laten hem los waarna hij op de grond valt. Ik ondersteun hem. Hij kijkt me weerloos aan. 'Wat heb je gedaan?!' schreeuw ik naar Harry. 'Je verrassing!' roept hij alsof het normaal is wat hier juist gebeurde. Ik help Michael met opstaan en wil met hem naar binnen lopen totdat ik gestopt word door één van de jongens. 'Laat me los!' roep ik. 'Maar er is nog meer.' grijnst Harry. Mijn ogen worden groter. Ze lopen naar een grote stapel met hout. Één van de jongens gooit er benzine op en steekt hem in brand. Harry gooit Michael op de grond. 'Blijf van hem af!' schreeuw ik. 'Alsjeblieft, Harry, niet doen' smeek ik. 'Hij heeft het verdiend.' Harry kijkt me kwaad aan. Als Michael naar het vuur word gedragen ga ik ervoor staan. 'Ga daar weg, Cheryl.' zegt Harry op een dreigende toon. Ik schud mijn hoofd. 'Cody, haal haar weg' beveeld Harry Cody. Cody komt op me af lopen met een bedroefd gezicht. 'Het spijt me.' fluisterd hij in mijn oor. Hij pakt mijn arm vast en probeert me voorzichtig mee te trekken. Ik stribbel tegen. 'Cody, alsjeblieft.' smeek ik. 'Sorry.' 'Haal haar daar weg!' schreeuwt Harry. Cody's sterke armen tillen me op. 'Nee, Nee, Nee!' roep ik. Hij legt me over zijn schouder. Ik stomp met mijn vuisten op zijn rug. Hij loopt naar Harry toe. 'Laat haar maar los.' zegt hij. Zodra ik weer op de grond sta pakt Harry mijn arm vast en trekt me ruw naar zich toe. 'Ik weet dat je het wil' sist hij. Ik trek me los. 'Als je het doet dan..' begin ik. Het is even stil. 'Dan is het over tussen ons.' piep ik. Een angstige blik komt tevoorschijn op Harry's gezicht die al snel gevolgt word door een verbitterde. 'Gooi hem erin, Bart!' roept hij tegen de jongen die Michael vast heeft.  'NEE!' schreeuw ik op mijn aller hardst. Cody pakt mijn armen achter me rug vast. Michael probeert zich nog te verzetten maar hij is te zwak. Vanaf dat moment sluit ik mijn ogen. 'Vaarwel Michael Clifford' fluister ik waarna mijn neus omringd word door een stevige lijken geur.

Caught in the houseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu