Één van de meisjes zet mijn krukken neer en helpt me op een leeg bed. 'Dankje' zeg ik zacht. Ze knikt. Iedereen stelt zich voor. Perrie ken ik natuurlijk al. De andere 5 heten: Taylor, Chanel, Xandra , Jade en Romé. Zelf stel ik me ook voor. 'Waarvoor ben ik hier?' vraag ik voorzichtig. Taylor zucht. 'Wij worden hier gebruikt al hoeren' zegt ze simpel. Ik schud mijn hoofd. 'D-dat bestaat toch h-he-helemaal niet?' Xandra gaat naast me zitten. 'Jammer genoeg wel.' Voorzichtig probeer ik op te staan. 'En Harry is hier de baas?' Iedereen knikt. 'Dat kan niet, Harry is..' Ik kan mijn zin niet afmaken want Taylor onderbreekt me. 'Oh nee, het is niet waar.' snikt ze. Ik kijk haar vragend aan. 'Shhh, rustig maar.' zegt Romé tegen haar. 'Ik zal het je uitleggen..' begint Chanel 'Heel veel mensen werken er voor Harry. En wij zijn lang niet de enige meisjes die hier zitten, misschien zitten er hier wel honderd.' Ik schrik. 'Maar bijna elke jongen hier heeft een "bitch".' Het woord "bitch" zegt ze extra zacht. 'Perrie is de bitch van zayn, Taylor was de bitch van Harry, Romé is de bitch van Michael en ik, Xandra en Jade hebben niemand.' Ze kijkt even naar Taylor en dan gaat Jade verder. 'Taylor was het eerste meisje dat echt verliefd was op Harry. Maar het was niet wederzijds.' Ik ga rustig weer zitten. 'Ik denk dat ik hem echt leuk vind.' zeg ik op mijn aller zachtst maar Taylor hoort het. 'Je blijft van hem af!' schreeuwt ze en ze loopt dreigend naar me toe. Ik kijk haar net fronsende wenkbrauwen aan en schud mijn hoofd. Ze geeft me een trap tegen mijn knie. Ik schreeuw het uit. 'Dat hij jou nou niet moest, betekend niet dat hij mij niet wil. Ik ben tenslotte zijn bitch!' roep ik en duw haar omver. Ze staat bijna meteen op en trekt me aan mijn haren omlaag. Ik trek aan haar been waardoor zij ook op de grond ligt. 'Meiden! stoppen nu.' roept Xandra. We luisteren niet en we gaan gewoon door. Ze slaat met haar vuist op mijn neus. Ik slaak een gil. Het bloed loopt uit mijn neus. Ze wil iets schreeuwen maar ik snoer haar de mond door met mijn vuist in haar maag te stompen. Ze gaat op me zitten en geeft me een paar klappen in mijm gezicht. De deur zwaait open. Een grote man en Harry lopen binnen. De man tilt Taylor van me af en Harry tilt me op met zijn sterke armen. Hij houd me stevig vast zodat ik niet omval. 'Taylor! Wat is dit?!' schreeuwt hij. De man houd haar bij haar armen vast. 'Je was van mij, je hield van mij!' roept ze huilend. 'Ik heb nooit van je gehouden, jij was gewoon mijn hoertje.' grijnst Harry. Taylor kijkt ons gebroken aan. 'Doe met haar wat je wilt.' zegt Harry tegen de man. De man neemt haar mee. Harry helpt me met de deur uitlopen. Dan tilt hij me op en loopt de kamer in waar ik een paar dagen geleden kwam, waar allemaal jongens van 20 zaten. De jongens zitten er weer. 'Opgerot!' roept Harry naar de jongens. Ze lopen weg. 'Gozer, je gaat het toch niet op de bank doen!' roept één van de jongens die nog erbij staat. Harry zet mij voorzichtig neer op de bank en loopt naar de jongen toe. Hij tilt hem bij zijn nek tegen de muur op. 'Ik zei dat je moest oprotten.' zegt hij rustig. 'h-he-het spijt m-me.' piept de jongen. Harry laat hem los en loopt naar een klein keukentje. De jongen kijkt me vuil aan en rent weg. Even later komt Harry terug met een doekje. Hij gaat naast me zitten en tilt mijn kin omhoog. Voorzichtig dept hij met het doekje het bloed van me gezicht. Hij is geconcentreerd bezig terwijl ik in zijn ogen kijk. Voor een paar seconden kijkt hij mij ook aan maar daarna gaat hij verder waar hij mee bezig was. 'Doet het nog zeer?' vraagt hij na een tijdje. Ik schud mijn hoofd. Voorzichtig schuift hij mij op zijn schoot. Langzaam leg ik mijn hoofd op zijn borst. Hij aait over mijn wang. Ik sluit mijn ogen. Ik geniet hier echt van. Op zijn zachte maar gespierde borst. Ik mocht willen dat hij ook op mij valt. Maar waarom zit ik dan nu op zijn schoot? Hij haalt me uit mijn gedachten.
'Wat gebeurde er nou met Taylor.' vraagt hij zacht. 'Het was niks' zeg ik zacht. Hij duwt me zachtjes van me af. 'Ze zegt zeker dat ik van haar ben?' Zucht hij. Ik knik voorzichtig. Hij staat op waardoor ik terug op de bank val. 'Dat is niet zo, ik heb haar gewoon gebruikt.' Ik schrik even. Het was wel te verwachten, maar toch. Ik geef een harde zucht en Harry hoort het. 'Wat is er?' Nu ga ik het hem vragen.
Echt heel kort hoofdstuk, maar het volgende hoofdstuk word groter!
JE LEEST
Caught in the house
Fiksi RemajaIt was dark and cold in there. My darkest nightmares came true. I was there before and it happened again. I've lost everything. My mom, my friends, my future. There was no solution anymore.. Untill now. Nederlands geschreven.