Cheryl's p.o.v.
Doordat de man zijn grip verliest ontsnap ik uit zijn greep. Ik ren weer naar binnen naar Harry's kamer. Harry zit er. "Che-Cheryl? Wat doe je hier?!" roept hij verbaast. "Harry, alsjeblieft. Ik wil je niet kwijt." harry kijkt beduust omlaag. "Je moet gaan, ik ben niet goed voor je." Er loopt een traan over mijn wang. "Je kan je leven beteren, ga met me mee, alsjeblieft." Harry schud zijn hoofd. "Dat kan ik je niet aan doen." Ik loop zeker van mijn zaak naar Harry toe. Ik ga met mijn handen over zijn armen naar zijn handen en pak ze vast. Hij knijpt zacht in mijn ene hand.
"Cheryl, je bent alles voor me. Je haalt het goede in mij naar boven. Maar ik doe jou alleen maar pijn. Daar kan ik niet mee leven." Er olt een traan over zijn wang. Ik druk mijn lippen op de zijne. Hij zoent me terug. Na zo'n tien seconden haal ik mijn lippen van de zijne. "We gaan nu Harry. Ik ga niet zonder jou." Harry bijt op zijn lip. Ik geef hem geen tijd om ook maar iets te zeggen en trek hem mee de deur uit. "Ga alsjeblieft afscheid nemen van je broer, Harry." Harry knikt en loopt met mij naar Cody's kamer. Ik wacht buiten de deur. na een kwartier komen Harry en Cody naar buiten. Cody omhelst mij en zijn broer. "Ik wens jullie het aller beste. Ik zal nu het bedrijf over nemen en er langzamer hand mee stoppen." Ik glimlach en Harry geeft zijn broer 1 laatste omhelzing. Daarna lopen we naar beneden naar de auto die voor ons klaar staat. We stappen allebei in en gaan achterin naast elkaar zitten. Ik pak Harry's hand voorzichtig vast. Hij geeft een kneepje in mijn hand en pakt mijn gezicht tussen zijn handen. "Ik hou van je Cheryl." zegt hij vol overtuiging. Ik zoen hem op zijn mond. "Ik ook van jou."
Harry's p.o.v.
Langzaam adem ik in en uit. Het zweet loopt langs mijn voorhoofd. Dit is gekkenwerk. Ik ga nu de moeder van de liefde van mijn leven ontmoeten. De moeder die ik zoveel pijn heb gedaan door haar dochter af te nemen.
En dat zal ze me nooit vergeven.
Na een half uur komt de auto tot stilstand.
"Weet je zeker dat je dit wilt?" vraag ik voorzichtig aan Cheryl. Ze knikt glimlachend. "Ik wil voor altijd bij jou zijn." fluisterd ze zachtjes in mijn oor. Ik knik. We stappen uit de auto.
Je ziet dat Cheryl geniet van de vrijheid. En dat ontroerd me.
Cheryl pakt mijn hand. We lopen langzaam naar een mooi grote villa. Als we voor de voordeur staan neemt Cheryl een grote hap lucht en drukt voorzichtig op de bel. Na een paar seconden zwaait de deur open..
----------------------------------------
Sorry.. en nogmaals sorry..
Ik had veel eerder moeten updaten. Het spijt me heel erg! En sorry dat deze update zo kort is. maar ik wilde jullie in ieder geval iets geven. Vanaf nu ga ik meer updaten.. Het zal zeker niet elke week zijn, maar wel meer als eerst. Thanks voor reading!xo Serane
JE LEEST
Caught in the house
Fiksi RemajaIt was dark and cold in there. My darkest nightmares came true. I was there before and it happened again. I've lost everything. My mom, my friends, my future. There was no solution anymore.. Untill now. Nederlands geschreven.