'Is het waar dat ik..' Ik slik even. 'Jou bitch ben?' Vragend kijk ik hem aan. Hij zucht en kijkt naar de grond. Hij gaat weer zitten. 'Ik..' begint hij. Ik zie dat hij zenuwachtig word. 'Het maakt niet uit, ik had het ook wel verwacht.' Zeg ik. Als ik op wil staan trekt hij me terug. 'Bij jou is het anders.' Hij komt dichterbij. 'Wat is anders?' vraag ik. 'Jij bent geen bitch.' Hij komt steeds dichterbij totdat zijn lippen de mijne raken. Hij legt zijn handen op mijn middel en trekt me wat naar hem toe. Ik draai naar hem toe met mijn lichaam. Dit is waar ik op gewacht heb. Al vanaf de eerste keer dat ik hem zag wilde ik met mijn handen door zijn krullen gaan en hem in zijn ogen kijken. En nu kan ik dat. Met handen pak ik dan eindelijk zijn krullen stevig vast. Zijn tong glijd naar binnen. Mijn handen glijden naar zijn wangen. Hij gaat onder mijn t-shirt op mijn blote rug. Het voelt zo vertrouwt. Alsof ik hem al jaren ken. Na een paar minuten laten we elkaar los. Hij schud zijn hoofd. 'Dit is een vergissing.' zegt hij. 'Wat? Waarom?' zeg ik verschrikt. Hij staat op en schopt een stoel omver. Ik sta op en leg mijn hand op zijn schouder. Bijna meteen duwt hij me weg waardoor ik op de grond val. Ik kreun hard. 'Normaal had ik je allang verkracht of zo!' schreeuwt hij. 'Maar bij jou..' hij begint al iets zachter te praten. 'Kan ik het niet.' Hij gaat op de grond zitten met zijn hoofd in zijn handen. Ik kruip voorzichtig naar hem toe. Hij kijkt op. Onze ogen kijken elkaar aan. Mijn handen gaan weer naar zijn krullen en spelen ermee. Op dat moment loopt er een jongen met blond haar binnen. 'Zozo tortelduifjes.' zegt hij lachend. Harry lacht mee. We staan op. 'Bitch ingepakt?' fluisterde de jongen lachend naar Harry, maar wel zo hard dat ik het kan horen. Harry knikt lachend. Er komen tranen in mijn ogen. Is dit allemaal nep? De blikken naar elkaar, de kus, zijn krullen. Ik draai me om en strompel weg maar ik kom niet ver. Harry legt zijn hand op mijn schouder. 'Laat me los.' snik ik. 'Niall, ga weg!' beveelt Harry de jongen. Niall loopt weg. 'Het is ingewikkeld.' zucht Harry. Ik draai me om. 'Het is niet ingewikkeld, ik ben je bitch en je geeft niet om me of ik ben je vriendin en je geeft om me!' Roep ik. Harry kijkt me kwaad aan. 'Je bent mijn bitch.' zegt hij met veel woede in zijn stem. Ik ren huilend de deur uit naar de kamer van de meiden. Er hangt een sleutel aan de muur waarmee ik de deur open. Xandra, Chanel, Jade, Perrie en Romé kijken op. Taylor is er niet. Ik ga huilend op mijn bed liggen. Romé komt naar me toe en legt haar hand op mijn rug. 'Wat is er gebeurd?' vraagt Perrie bezorgd. 'We hebben gezoend.' gooi ik eruit. Chanel kijkt me vragend aan. 'Ja en?' vraagt Chanel. 'Ik geloof echt dat we elkaar leuk vinden, maar hij is bang.' zeg ik zacht als ik klaar ben met huilen. 'Cheryl, we zitten hier allemaal in dezelfde situatie. We worden verkracht, we moeten als hoeren werken, we worden mishandeld.' zegt Jade. Ik kijk haar bang aan. 'Ik ben niet verkracht.' zeg ik zacht. 'Wacht, wat?' zegt Xandra opeens. 'Zo is Harry helemaal niet!' roept ze. Ik kijk haar vragend aan. 'Normaal verkracht hij zijn meisjes binnen 2 dagen maar jij zit hier al een week!' roept ze. 'Verbeeld je maar niks.' zegt Taylor die binnenkomt. Ze heeft een blauw oog en ze zit onder de krassen. Ze gaat op haar bed liggen. Niemand besteedt aandacht aan haar. 'We missen onze familie en vrienden allemaal ook heel erg.' Iedereen knikt. Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Mijn moeder. Wat zal ze nu wel niet allemaal aan het doen zijn? Politie bellen? Ik mis haar zo verschrikkelijk. Het nieuws! Ik zie bij het raam een klein tv'tje staan. Snel zet ik hem aan en zet hem op het nieuws. Ik zie mijn gezicht in het beeld verschijnen. Mijn ademhaling versnelt. Romé zet de TV uit. 'Dit is niet goed voor je.' zegt ze. Ik knik en ga in mijn bed liggen. Langzaam val ik in slaap.
De volgende ochtend word ik wakker. Xandra en Chanel zijn weg. Ik kijk vragend naar Jade die ook al wakker is. 'Werk.' fluisterd ze. 'Wat voor werk?' vraag ik zacht. 'Wat denk je zelf?' snauwt Taylor naar me die inmiddels wakker is. 'Met mannen.' gaat Jade verder. Ik begrijp het al. Als het een uur of 12 is, zijn Jade, Romé en Taylor ook al weg. Het is alleen raar dat ik niet hoef te werken. Gelukkig maar. Misschien omdat mijn arm en been gebroken zijn? Maar je hebt geen armen en benen nodig om.. Laat maar, niet aan denken Cheryl. Misschien is Harry wel echt verliefd op me, en bespaard hij het mij. Nee, dat moet ik niet geloven, hij gebruikt me gewoon. Wie zou in dit huis ooit verliefd kunnen worden? Behalve ik..
Inmiddels heb ik me ook al aangekleed. Hier hebben ze een kast net kleren, maar alleen maar hele korte rokjes, en shirtjes met heel veel inkijk.
De deur gaat open. Zayn staat in de deuropening. 'Aan het werk.' roept hij. Mijn gezicht betrekt. Hij moet lachen. 'Rustig maar, je hoeft alleen schoon te maken' grijnst hij. Ik slaak een zucht van opluchting. Hij pakt me stevig vast bij mijn bovenarm. We lopen door de gangen. Even later gaan we door een zware deur. We binnen in een hele grote ruimte. Overal lopen meisjes in lingerie. Een paar meisjes kijken me vuil aan. Zayn duwt me vooruit. Er zitten veel mannen aan de bar en sommige zitten naar de meisjes te staren. Opeens zie ik Romé in mijn ooghoek. Als ze mij ook ziet glimlacht ze kort naar me. Nadat ik Xandra, Jade, Chanel en Taylor heb gezien komen we aan bij een grote kamer met een bed erin. 'Alles moet schoon' beveelt Zayn me en dan loopt hij weg. De deur word dichtgedaan. Ik kijk om me heen. Overal liggen een soort witte vlekken. Is dat.. Sperma. Gadverdamme. Uit een kast pak ik schoon beddengoed en verschoon ik het bed. Al het vieze beddengoed gooi ik bij de grond. Ik veeg nog wat en ik maak de vlekken op de vloer schoon. Na nog een paar kamers gedaan te hebben word ik terug gebracht naar de meiden en mijn kamer..
Nieuw stukjeeeeee! Wat vinden jullie ervan?? Comment! xxxx
JE LEEST
Caught in the house
أدب المراهقينIt was dark and cold in there. My darkest nightmares came true. I was there before and it happened again. I've lost everything. My mom, my friends, my future. There was no solution anymore.. Untill now. Nederlands geschreven.