Cheryl's p.o.v.
Als Harry terugkomt van zijn bezoek aan de toilet blijft hij geschrokken in de deuropening staan. Ik kijk hem vragend aan. 'Wat zijn dat?' Hij wijst naar mijn armen en mijn benen. 'Mijn armen en benen?' zeg ik dan ook. Hij kijkt me een beetje geïrriteerd aan. 'Blauwe plekken, Cheryl. Dat zie je toch?!' roept hij. Whoo shit..
'Oh.. dat.' Hij loopt naar me toe en bekijkt aandachtig mijn ene arm. 'Zeg me nu eerlijk, babe. Wie heeft dit gedaan?' vraagt hij. Op zijn gezicht staat een bezorgde uitdrukking. Best wel lief eigenlijk.
Als ik geen antwoord geef schud hij me heen en weer. 'Geef.. Antwoord!' roept hij. Ik kijk hem boos aan. 'Ik ben gewoon gestruikeld, niks aan de hand.' Harry schud heftig zijn hoofd. 'Cheryl, alsjeblieft zeg. Ik ben niet dom. Je vertelt me nu wie dat gedaan heeft!' Dat laatste roept hij. Oke, nu word ik gewoon bang. Ik schud mijn hoofd. 'Harry, laat het zitten. Het maakt niks uit.' Hij staat op van het bed en schopt een stoel om. 'Verdomme! Het maakt wel wat uit! Niemand mag aan mijn meisje zitten!'
Harry's p.o.v.
Waarom zegt ze het nou niet gewoon? Het enige wat ik wil, is haar beschermen. Die jongens moeten leren dat ze is van haar afblijven. 'Ik ga het niet zeggen, Harry. Hou nou maar op. Ja?' zegt Cheryl. 'Als jij het niet zegt, dan pik ik er gewoon één uit, en die sla ik in elkaar!' roep ik. Mijn ogen stralen niks anders dan woede uit.
Ik zie Cheryl schrikken. 'D-da-at doe je nie-et' zegt ze verontwaardigd. 'Reken maar.' Ik kijk haar uitdagend aan. 'Alsjeblieft zeg. Je bent niet de baas over me!' roept ze uit. Mijn hand gaat naar haar kin, waar ik mijn wijsvinger onder leg. 'Morgen hoor ik het van je.' spreek ik haar dwingend toe. Ze knikt bang. Ik vind dit meisje echt leuk, neem dat maar van me aan. Maar ze moet toch echt gewoon naar me luisteren net zoals alle anderen.
Ik ga weer liggen en ik sla mijn armen om haar heen. Ze rilt een beetje. Nu voel ik me misschien toch een beetje schuldig..
'Sorry, babe. Ik moet dit doen.' zeg ik vastbesloten. 'Ik snap het.'
Cheryl's p.o.v.
Mijn ontbijt staat al op tafel als ik de keuken binnenloop. Harry staat bij het gasfornuis een eitje te bakken. Harry draait zich om en wanneer hij mij ziet komt ee een grote glimlach op zijn gezicht. 'Ga zitten, babe.' Hij geeft me een korte zoen op mijn lippen. Zou hij het al vergeten zijn? Dat gedoe van gisteren?
Ik ga snel op een stoel zitten en Harry legt nog een ei op mijn bord. Zelf gaat hij ook zitten. 'Goed geslapen?' vraag ik in de hoop dat hij het vergeten is. 'Goed geprobeerd hoor, maar vertel me nu maar wie het gedaan heeft. Ik kijk naar de grond. Het is even stil. 'Cheryl, echt. Ik pak er gewoon iemand uit hoor! En weet je wat ik dan ga doen? Ik neem hem mee en dan pak ik..' zegt hij totdat ik hem onderbreek. 'Michael!' roep ik hard. Met een ruk staat hij op en binnen no-time staat hij buiten de deur. Oh nee.. Zou hij? nee toch? Bij zo'n goede vriend? Wel nee. Waar ben je mee bezig Cher. Ik vertrouw mijn eigen vriend niet eens. Gauw loop ik naar mijn kamer en trek ik normale kleren aan. Ik draag een goud-kleurig topje met een lichtblauwe spijkerbroek een korte uggs. Laatst had Harry allemaal dure dingen voor me gekocht. Ik had hem nog tegengesproken, maar hij stond erop.
Ik loop nog even naar de badkamer om mijn haren te doen, mijn make up te doen en mijn tanden te poetsen. Dan ga ik naar Harry's kamer en zet ik de Wii aan. Net als ik begonnen ben aan een potje tennis word er zacht op de deur geklopt. 'Binnen!' roep ik. Het gezicht van Romé verschijnt de hoek om. 'Ik zocht je.' zegt ze zacht. Ik zet de Wii op pauze en loop naar de bank. Ik ga zitten en klop naast me op de bank. 'M-maa-r ik mag h-ie-ier eigenlijk niet komen.' zegt ze. 'Ga nou gewoon zitten.' dring ik aan op een zeurderige toon. Ze glimlacht en gaat zitten. Ze strijkt met haar hand al haar rode haren over één schouder. 'Harry was net bij ons.' begint ze. Ik knik als teken dat ze verder moet gaan. 'En hij zocht Michael. Ik hoorde toen hij wegliep iets mompelen over dat hij hem zou..' Ze kijkt naar de grond. 'Weetje, laat maar.' en ik leg mijn hand op haar schouder. Ze knikt en wil opstaan maar ik houd haar tegen. 'Potje racen?' vraag ik glimlachend. 'Daar kan ik geen nee tegen zeggen' lacht ze. We gaan voor de TV zitten en ik start Mario kart op.
Aan het eind van de dag liggen we op de grond van het lachen. Uiteindelijk had Romé gewonnen met Mario kart. Sterker nog, ik werd laatste. Nu kijken we een film.
Romé ligt met tranen in haar ogen te lachen. Als we weer echt zitten komt Harry opeens de kamer binnengelopen. In de eerste instantie lijkt hij best blij, maar als hij Romé ziet gaat zijn gezicht boos staan. 'Wegwezen!' beveelt hij haar. Ze snelt de kamer uit. Dan richt Harry zich weer tot mij. Ik heb een verrassing voor je, babe.' glimlacht hij. 'Vertel!' roep ik enthousiast. Hij schud zijn hoofd. 'Dan is het toch geen verrassing meer?' Hij loopt naar me toe en plaatst zijn lippen op de mijne. Zijn tong glijd naar binnen. Hij legt zijn handen op mijn heupen en niet veel later probeert hij mijn t-shirt uit te trekken. Snel sta ik op. 'Ik heb zin in pizza heb jij ook zin in pizza mooi dan ben ik zo terug!' roep ik in één hap adem. Ik ren half de deur uit en Harry blijft verbaasd achter. Ik hou veel van Harry hoor, maar het gaat allemaal veel te snel voor mij. Hij wacht al best wel lang voor zijn doen, dus dan besluit ik maar om hem gewoon te ontlopen op dat gebied.
Als de bel gaat doet Harry open. Ik mag natuurlijk niet gezien worden. Al ben ik zelf weer weggelopen, het is als nog illegaal. We eten samen de pizza's op en de avond gaat al snel voorbij.
-----------------------------------------------------------------
(A/N) : Hee guys, ik ben op vakantie dus ik zal niet veel schrijven. Niet dat ik dat sws al doe. Sorry!! x seraantje
JE LEEST
Caught in the house
Teen FictionIt was dark and cold in there. My darkest nightmares came true. I was there before and it happened again. I've lost everything. My mom, my friends, my future. There was no solution anymore.. Untill now. Nederlands geschreven.