Part Twenty-Six

239 3 0
                                    

P.o.v. Lucy
We zitten met z'n allen in de auto. Ik zit achterin tussen Niall en Harry. Niall heeft mijn hand vast en wrijft met zijn duim over mijn handpalm heen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best zenuwachtig ben. Voor ons rijden een paar bodyguards van de jongens, die ons de juiste kant op begeleiden.
We hebben allemaal makkelijke kleding aan, maar de jongens hebben uitgelegd dat we nu eerst via de achter ingang naar binnen gaan, daar gaan omkleden en dan in nette kleding via de hoofdingang naar binnen. Dus zo gezegd, zo gedaan. We parkeren de auto en lopen naar de achter ingang. Daar worden we meteen al hartelijk begroet door heel veel mensen. Eerst denk ik dat ik niemand zal herkennen, maar dan zie ik Lou staan. Niall kijkt me aan en glimlacht lief. 'Hi Lou' begroet hij haar. Lou draait zich naar ons om en bekijkt Niall en dan mij. 'You must be Lucy! Nice to meet you' zegt ze vrolijk als ze me omhelst. Dan komt er een getinte vrouw aan lopen. 'Boys, try your suits on!' Zegt ze en ze wenkt de jongens. Niall kijkt mij aan. 'I'll see you soon' zeg ik. Niall glimlacht en twijfelt even of hij me een zoen moet geven of niet. Hij besluit het toch niet te doen en loopt met de andere jongens mee. 'Let's take a look at your dress!' Zegt Lou enthousiast. 'Yes please! I'm excited!' Zeg ik blij en we lopen samen naar iets wat lijkt op kleedhokjes. Lou loopt weg en zoekt naar de jurk. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en stuur Niall een berichtje.

Me: Next time, you can kiss me if you want 😜

Niall reageert vrijwel meteen.

Nialler ❤️: I will 😊

Als Lou komt teruglopen stop ik mijn mobiel weer in mijn zak. Lou heeft een kledinghoes in haar handen. 'Tada!' roept ze enthousiast en ze opent de rits. Een lange paarse jurk komt tevoorschijn. Hij is lang en zal bij mij tot over mijn enkels komen. Het borststuk is strapless en heeft allemaal paarse bloemetjes en de rest hangt wat losser omlaag. Ik bekijk hem goed en kijk dan Lou aan. 'It's beautiful!' Zeg ik blij. 'Try it on!' Zegt Lou enthousiast als ze de jurk in mijn handen duwt. Ik loop ermee naar de kleedhokjes. Ik ga naar binnen en doe het gordijn achter me dicht. Ik begin me uit te kleden en doe de jurk aan. Ik probeer hem dicht te ritsen, maar de rits zit op mijn rug en ik kan er niet bij. 'How is it?' vraagt Lou. 'I can't close it...' zucht ik. 'Can I come in? Maybe I can help' zegt ze lief. Ik open het gordijn en kijk Lou aan. Ik zie dat ze me even bekijkt en glimlacht dan. 'Can you help me close it?' vraag ik dan. 'Yes!' zegt ze en ik draai mijn rug naar haar toe. Ik hou mijn haar aan de kant en Lou ritst de jurk dicht. Dan laat ik mijn haar weer los en ik draai me weer naar haar om. 'I love it!' roept ze blij. Ze wijst naar een spiegel. Ik loop er heen en kijk erin. Mijn mond valt open. Mijn haar hangt een beetje over de jurk heen. Mijn lichaam past precies in de jurk, alsof de jurk voor mij gemaakt is. Mijn rondingen komen, al zeg ik het zelf, heel mooi naar voren. 'What do you think?' vraagt Lou. Ze is naast me komen staan en glimlacht breed. Ik draai me naar haar om en kan niet stoppen met glimlachen. 'I really love it! Thank you so much, Lou!' zeg ik blij en ik sla mijn armen om haar heen. Lou doet hetzelfde en begint te lachen. 'No problem!' lacht ze. We laten elkaar los en ik bekijk de jurk nog eens. 'I am really bad at dressing boys, but I am not bad at dressing girls' lacht ze. 'Not bad? You're amazing!' lach ik. 'Thank you!' lacht ze.

Niet veel later zit ik op een stoel en doet Lou mijn haar en make-up. Ik had vanmorgen zelf al mijn haar en make-up gedaan, maar Lou wilde heel graag wat aan me laten zien, dus laat ik haar haar gang gaan. 'I'm done! Take a look' zegt ze enthousiast. Ik sta op en ga voor de spiegel staan. mijn haar is een beetje gekruld en mijn make-up zit prachtig. Ik heb een beetje paarse oogschaduw op, wat matcht l met de jurk, verder heb ik mascara en eyeliner op waardoor mijn ogen heel mooi uitkomen. 'I love it!' zeg ik blij. Ik draai me naar haar om en omhels haar. 'Thank you so much' zeg ik. 'No problem!' lacht Lou. 'Lucy?' hoor ik dan achter me. Lou en ik laten elkaar los en ik draai me om naar de stem. Niall staat voor me in een donkerblauw pak met een witte bloes en een bruine stropdas. 'Hi Niall' zeg ik, 'you look absolutely amazing!'. Niall zegt niks en bekijkt me. 'You... You look...' stamelt hij. Lou staat naast me en schiet in de lach. 'Say something Horan! You can do it!' lacht ze. Niall wordt rood. Ik loop naar hem toe en ga vlak voor hem staan. 'You look amazing' zegt hij zacht. Ik begin meteen te blozen. 'Thanks' zeg ik. Dan kijken we elkaar recht aan. Hij legt zijn hand op mijn wang en zet zijn lippen teder op die van mij. 'Don't mess up her make-up, Horan!' lacht Lou.
Niall en ik trekken beide weer terug en kijken elkaar aan. 'Is this the kiss you wanted?' vraagt hij met een brede grijns. Ik lach en knik. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen, maar Lou is me voor. 'Horan, please come here for your hair! You need to go out in a few minutes!' zegt ze. Niall knikt en zet nog snel een zoen op mijn voorhoofd. Dan loopt hij naar Lou toe om zijn haren te doen.

Nog geen kwartier later zitten we weer met z'n allen in de auto. Nu zitten we in een grotere auto en zitten we met z'n allen achterin. Een van de bodyguards van de jongens bestuurt de auto. 'Ready?' vraagt hij vanachter het stuur. 'Yes!' roept Louis enthousiast. Niall zit naast me en kijkt mij aan. 'Ready?' vraagt hij. Ik knik en glimlach naar hem. 'I love you' zegt hij zacht. Hij pakt mijn hand vast en glimlacht. 'I love you too' zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Zo meteen stappen we de auto uit en weet de hele wereld dat Niall en ik een relatie hebben... Het klinkt dood eng, maar ik ben er klaar voor!

Niet veel later stopt de auto en de bodyguard die achter het stuur zat stapt uit. 'Here we go!' zegt Harry enthousiast. De deur naast ons gaat open en meteen horen we heel veel gegil. We stappen allemaal uit en meteen staan we op een rode loper. Naast de rode loper staan drang hekken met daar achter honderden fans. Ze gillen en roepen de jongens voor een foto of handtekening. Even krijg ik het benauwd. Misschien ben ik hier niet goed op voorbereid... Dan voel een ik arm om mijn schouders. Ik kijk naast me en zie Niall staan met een brede glimlach. 'You okay?' vormt hij met zijn lippen. Ik knik en glimlach. Zijn ogen stralen, waardoor ik me meteen beter voel. Hij haalt zijn arm van mijn schouders af en pakt mijn hand vast. 'Let's go' zegt hij. Ik knik en we lopen hand in hand langs de fans. Het ziet er waarschijnlijk heel stom uit, maar het voelt goed. Niall loopt naar de fans toe om wat foto's te maken en wat handtekeningen uit te delen. 'Are you Niallers girlfriend?' vraagt een meisje dan. Ik kijk haar aan. Het is een meisje van ongeveer tien jaar oud. 'Yes I am' zeg ik dan. Ik laat Nialls hand los en loop naar haar toe. 'Can I get a picture with you?' vraagt ze dan lief. 'With me? Really?' vraag ik dan. 'Yes! You are so beautiful! No wonder you are with Nialler!' zegt ze. Meteen begin ik te blozen. We maken samen de foto. 'Can I get a hug too?' vraagt ze dan. 'Sure!' lach ik en ik geef haar een knuffel. 'Thank you so much!' lacht ze. Opeens staat Niall weer naast me. 'Ready to go inside?' vraagt hij. Ik kijk hem aan en knik. Hij slaat zijn arm weer om me heen en dan lopen we samen naar binnen. 'How did it go? I lost you!' lacht hij. 'I met a sweet little girl' leg ik uit. Meteen glimlacht Niall van oor tot oor. 'She said lovely things to me' zeg ik. 'I'm really happy for you!' zegt hij. Dan zet zijn lippen kort op de mijne. 'Thank you' zeg ik blozend.

Nog geen half uur later worden de jongens geroepen en gaan ze het podium op. Ik wens ze veel succes en geef Niall een zoen op zijn wang als ze een microfoon in hun handen krijgen gedrukt. Ze lopen het podium op en beginnen met het zingen van "History". Tijdens hun optreden komt Lou naast me staan. 'How did it go?' vraagt ze. 'Great! I met a sweet little girl who likes me, so that's one!' lach ik. 'Great! That makes the rest of the world left!' lacht Lou. Ik lach met haar mee. Samen kijken we toe hoe de jongens het hele publiek aan het swingen krijgen.

Uiteindelijk buigen ze en nemen ze afscheid van het publiek. Ze lopen het podium af en komen weer back-stage. 'You were amazing!' roepen Lou en ik enthousiast. 'Thank you' zeggen ze blij. Niall komt meteen naar mij toe. 'You were the best' zeg ik met een knipoog. 'I know! I always am' lacht hij en dan sla ik mijn armen om hem heen. 'Let's take a picture of you in your perfect outfits!' stelt Lou voor. Niall en ik stemmen meteen in en ik geef Lou mijn telefoon. We gaan gearmd naast elkaar staan en Lou maakt de foto's. 'Kiss! Kiss! Kiss! Kiss!' roepen Harry en Louis. Niall en ik lachen en kijken elkaar even aan. Dan halen we onze schouders op en raken onze lippen elkaar. Ik leg mijn hand op zijn wang en Niall legt zijn hand op mijn heup. Ik hoor de klikjes van de foto's die Lou maakt en voel mijn wangen blozen. Ik voel hoe Nialls tong mijn lippen aaien, vragend om toestemming. Even kan het me niets meer schelen of we voor de jongens en Lou staan, en ik open mijn mond om Niall toestemming te geven. Onze zoen wordt intiemer en heter. Op dat moment is alles per-fect!

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu