Part Twelve

282 4 0
                                    

P.o.v. Lucy
Ik word wakker en ben meteen van slag. Hoe kom ik op de bank? Met Jill naast me?! Wat is er gister gebeurt? Voordat ik in paniek raak stoot ik Jill aan waardoor ze wakker wordt. 'Goedemorgen' zegt ze gapend. 'Hoe komen we op de bank?' Vraag ik in lichte paniek. 'Rustig aan, Luce. We zijn gister bij de jongens gebleven tot laat en zijn toen bij jou thuis op de bank in slaap gevallen' legt ze rustig uit. Ze weet precies hoe en wat ze moet doen als ik in paniek raak. Ik adem diep in en uit en herinner het me weer. 'Oja' zeg ik rustig. Jill glimlacht lief naar me en dan staan we op van de bank. 'Okey, ik maak ontbijt, ga jij maar alvast douchen dan douche ik na het ontbijt' zegt ze. 'Is goed mam' ik steek mijn tong uit en loop naar mijn kamer. Ik pak een setje schone kleding en loop daarmee naar de badkamer. Ik doe mijn kleding uit en stap onder de douche. Ik was mijn haar en mijn lichaam en stap dan onder de douche vandaan. Ik droog mezelf af en kleed me weer om.
Als ik weer in de keuken aankom staat Jill eieren met spek te koken. 'Dat ruikt heerlijk!' Ik pak twee borden uit het keukenkastje en pak de zak brood uit de la. Ik doe twee sneetjes in de broodrooster en zet die aan.

Een half uurtje later zitten Jill en ik op de bank. Gegeten en beide gedoucht. 'Hebben de jongens die groep al aangemaakt?' Vraagt Jill mij. Ik kijk meteen op Whatsapp en zie dat de jongens inderdaad een groep hebben aangemaakt. "Da Squad" heet hij. Ik voeg Jill toe en het hele gesprek begint.

~Da Squad~

Nialler: Good Morning ladies! Did you have a good night?

Jill: yes we did, thanks for asking! How was your date with Simon?

Harry: It was great! We had as much fun as Lucy did with her boyfriend!

Me: Shut up Harry! You're just jealous!

Harry: I don't need a boyfriend thank you

Jill: That's right! Girls are much better than boys! Haha!

Louis: That's so not true! Boys are much better!

Me: I don't think so Lou!

Liam: well, you're with 2, we're with 4

Nialler: Haha! So we win!

Jill: Wauw, congrats boys. Be proud of that!

Harry: thank you! We are!

Nialler: so do you have any plans today, ladies?

Me: nope! Not really!

Jill: Don't lie Luce! You're going on a date today!

Liam: OEH! Cute!

Harry: you really thought you could hide that from us? Haha!

Me: I did if Jill just had shut her mouth!

Louis: well, have fun then Lucy!

Me: thanks! I will :)

Net als ik mijn telefoon wil weg stoppen, word ik gebeld door mijn werk. Ik neem meteen op. 'It's Lucy' zeg ik beleefd. 'Hi Lucy! It's Lois. Can you please help me at work today? Someone got sick...' zegt Lois aan de andere kant van de lijn. 'Hi Lois! Yes I can! What time?' Vraag ik. 'Can you come from one till six?' legt ze uit. Ik kijk op de klok en zie dat het bijna twaalf uur is. 'yes I will!' Zeg ik. 'Thank you so much Lucy! Bye!' Zegt Lois voordat ze ophangt. Ik stop mijn telefoon in mijn zak en sta op. 'Ik ga werken vanmiddag, dus hop: mijn huis uit!' Lach ik. 'Werken? Maar je hebt toch een date?' Lacht Jill. 'Stil jij! Dat was jouw idee!' Lach ik mee.

Uiteindelijk heb ik Jill toch uit mijn huis gekregen en heb ik me klaar kunnen maken voor mijn werk. Om één uur precies begin ik dan ook al meteen met een grote bestelling en een drukke rij. Tot half vier hebben Lois en ik onze handen vol en halen we opgelucht adem als het weer rustig is. 'Thank you so much for helping me today! I would've never be able to do this on my own' zegt Lois. De hele toko is leeg en Lois en ik maken schoon.
We lachen en kletsen wat totdat we de deur horen opengaan. 'Good Afternoon, how can I help you?' Vraagt Lois beleefd. Ik buk juist om de prullenbak te legen als ik hele bekende stemmen hoor. 'I'll take a cappuccino' hoor ik een bekend Iers accent zeggen. Ik ga rechtop staan en zie precies wat ik al ik had verwacht: Louis, Liam, Harry en Niall! 'Hi guys' lach ik. De jongens hadden me blijkbaar nog niet gezien en kijken me lachend aan. 'Hi Lucy! What are you doing here?' Vraagt Niall verbaast. 'Yeah! Didn't you have a date?' Lacht Harry. 'I told you it was fake!' Lacht Louis. 'Fake? Excuse me? Jake and I are having a lovely relationship! But I had to go to work, so we had to cancel' zeg ik. 'Too bad for you! Luckily for us!' Lacht Harry. 'Yeah! Please make us your best coffee!' Zegt Niall met een brede glimlach. 'I will! Take a seet and I'll serve you the best coffee of the world!' Lach ik. De jongens lachen en gaan zitten. Lois en ik gaan direct aan de slag en maken de beste bekers koffie die we kunnen. Enkele minuten later zet ik alle bekers koffie voor de jongens neer op tafel. 'Enjoy' zeg ik. Ik loop weer weg en kijk van een afstandje stiekem toe naar wat de jongens van hun koffie vinden.

Een paar minuten later komt Niall naar me toe. 'It was great! Thank you very much girls!' Zegt hij als hij geld in mijn handen drukt. 'See yah!' Zegt hij als hij samen met de andere jongens weer naar buiten loopt. Ik bekijk het geld dat Niall in mijn handen had gedrukt en zie dat dat £50,- is. Lois komt naast me staan. 'Does your boyfriend know how much the coffee costs?' Vraagt ze lachend. 'Apparently not!' Lach ik, 'but he's not my boyfriend!'. 'Not yet' lacht Lois. Ik loop met het geld van Niall naar de kassa en stop het erin ik twijfel even of ik het wisselgeld eruit moet pakken, maar laat dat toch maar zitten. Als Niall echt zijn wisselgeld terug wilt, app ik hem zo wel en pak ik dat morgen.

Om zes uur zit mijn werkdag erop en nemen twee oudere meiden Lois en mij over. Lois en ik lopen samen naar de werknemers ruimte en pakken onze spullen. 'What did your friends say about your boyfriend? You don't have one, do you?' Vraagt Lois. Ik lach, 'no I don't, but they believe I do'. 'So that's why that cute guy didn't ask you out yet!' Lacht Lois. 'He wouldn't ask me even if I told him my boyfriend is fake' zeg ik. Ik weet niet waarom, maar ik krijg een beetje een verdrietig gevoel van binnen. Waarom? Ik heb geen idee!
Lachend lopen Lois en ik de Starbucks uit. We zeggen gedag en lopen dan allebei weg. Lois woont wat verder en is met de auto, maar ik kan gewoon lopend naar huis. Tijdens het lopen app ik de jongens nog over hun wisselgeld.

~ Da Squad ~

Me: Hi guys! Do you want your change back?

Nialler: No thanks! That was a tip for your amazing work you did :)

Liam: yeah, it was amazing!

Harry: and tasty ;)

Me: Glad to hear! Thank you for the tip guys <3

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu