Part Four

367 7 12
                                    

P.o.v. Lucy
~ Een paar weken later ~
Vandaag is de dag! Vandaag gaan Jill en ik One Direction ontmoeten! Ik heb er ontzettend veel zin in! Gelukkig moest ik vanmorgen weer werken, dus kon ik mijn gedachten even aan de kant zetten. Anders zou ik de hele dag naar de klok zitten staren.
Snel kijk ik op de klok. Het is net vijf uur geweest. Snel check ik alles nog een keer. Ik heb de autosleutels, kaarten, portemonnee, harenborstel, telefoon met oplader, spandoek, drinken, wat lekkers en onze cadeautjes voor de boys. Jill en ik kwamen op het idee om ze wat leuks te geven, om ze te bedanken voor alles.
Ik kijk nogmaals op de klok: 17:08. Tijd om in de auto te stappen! Ik pak mijn tas waar alle spullen in zitten en loop naar buiten. 'Bye girls!' Roep ik voordat ik de voordeur achter me sluit. Ik hoor nog een paar keer 'Bye' en 'Have fun' en stap dan in de auto. Ik leg mijn tas op de achterbak en rijd naar de Mac Donalds. Jill heeft me haar etenslijstje doorgestuurd zodat ik dat voor haar kan meenemen vanaf de Mac.
Als ik bij de Drive-thru aankom is het niet druk en ben ik meteen aan de beurt. Ik geef mijn bestellingen door en betaal. Ik rij door naar het volgende raam en daar neem ik het eten mee.

Ik rij meteen door naar de school van Jill. Ik kom daar even voor half zes aan en zet de auto stil voor de ingang. Ik kijk even op mijn mobiel om te kijken of ik berichtjes heb gehad. Ik zie dat ik een paar berichtjes heb gehad van verschillende vriendinnen om me veel plezier te wensen. Ik scrol door mijn berichten heen en kijk verbaast op als ik een berichtje van mijn moeder heb. Die had ik niet verwacht. Snel open ik ons gesprek.
Mam: hey lieverd! Heel veel plezier vandaag! Geniet ervan en van de jongens :) X mama
Ik glimlach en stuur haar een bedankje terug. Ik schrik me kapot als ineens de deur aan de bijrijderskant wordt opengetrokken. 'Hey!' Gilt Jill. Opgelucht haal ik adem en leg ik mijn mobiel weer terug. 'Hey meid! Zin in?' Vraag ik. Jill gaat zitten, zet haar schooltas op de achterbank en doet haar gordel om. 'Ja zeker! Dat kan niet anders!' Lacht ze. Ik start de auto en we rijden naar de O2 Arena.

Eenmaal aangekomen bij de O2 Arena, is het al best druk. Ik parkeer de auto en haal de sleutel eruit. 'Kijk! Er staat nu al een lange rij!' Zegt Jill wijzend naar de lange rij van (zo schat ik) 100 meiden die staan te wachten tot ze naar binnen kunnen. Het is nog niet eens kwart voor zes, en zij mogen rond half acht naar binnen, dus ze moeten nog een tijdje wachten. Snel pak ik de zakken met ons eten en geef Jill haar zak met eten. We eten het op en als we net klaar zijn is het even voor zes. 'Laten we alvast naar de deur lopen' zegt Jill. 'Goed plan' zeg ik. Ik pak mijn tas en stap uit. Jill loopt met haar tasje naar de dichtstbijzijnde prullenbak en gooit al het afval weg. Ik doe de auto op slot en samen met Jill loop ik naar de ingang.

Een bewaker bij de deur vraagt om de kaarten en als hij ziet dat we een Meet & Greet hebben, laat hij ons door. Alle meiden in de rij zeuren omdat zij niet naar binnen mogen, maar dat lachen Jill en ik weg.

We lopen door de lange gangen door de concerthal heen. Met pijlen en met lint is aangegeven waar je heen moet lopen en als we daar eenmaal aankomen worden nogmaals onze kaarten gecontroleerd. We krijgen te horen dat ze zijn goedgekeurd en lopen dan een soort wachtruimte in. Er staan een paar zwarten leren banken, een tafel vol met lekker eten en drinken en er hangt een grote tv aan de muur, waar zachtjes One Direction muziek op wordt gedraaid. Er zijn nog meer meiden in de ruimte. 'Hoi!' Roept Jill blij. 'Hi, you've got Meet and Greet tickets too?' Vraagt een meisje met lange bruine haren. Jill en ik knikken en gaan op een bank zitten. We zijn met ongeveer zes meiden. 'We have to wait till six PM' zucht een ander meisje. 'What time is it?' Vraagt Jill. 'Five minutes before six PM' lacht het meisje.

Als het dan eindelijk tijd is om te beginnen is het al zes uur geweest. We hebben in de tussentijd met de andere meiden zitten kletsen. 'Okay, Denise and Janine are first' zegt een van de bewakers. Janine en Denise staan blij op en lopen met de man mee. De rest blijft achter. Jill staat op, pakt mijn pols en trekt me mee naar de tafel met eten. 'Kijk wat ze allemaal hebben! Alsof wij de sterren zijn' zegt ze. Ik lach, 'blijf dromen Jill'. Jill lacht mee en pakt uiteindelijk een van de snoepjes die in de grote schaal liggen. Ik pak een glas cola en drink die leeg.

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu