Part Five

331 4 6
                                    

P.o.v. Lucy
We staan nog steeds met z'n allen te wachten op de eerste rij voor het concert. Ik sta hier samen met Jill, Denise, Janine, Fay en Amber. Het is inmiddels al behoorlijk druk geworden. Jill pakt haar spandoek uit mijn tas. We vouwen hem uit. "You're the story of our lives <3" staat er op. 'OMG I LOVE IT!' zegt Fay zodra ze ons spandoek ziet. De andere meiden zijn ook enthousiast en we besluiten hem met z'n allen vast te houden.

Even na achten gaan de lichten in het stadion uit en begint de muziek van Jamie Lawson, het voorprogramma, te spelen. Na een korte intro komt hij op en speelt hij wat nummers. De meiden en ik kennen niet heel veel nummers, totdat hij "More than this" van One Direction begint te spelen. De hele zaal zingt luidkeels mee, waardoor de stemming er al behoorlijk in lijkt te zitten.

Rond half 9 verlaat Jamie Lawson het podium en is het even stil in de zaal. Er wordt muziek afgespeeld, maar iedereen lijkt in gesprek te zijn. 'I'm so exited!' lacht Janine. 'Would they reconize us?' vraagt Amber. 'Maybe! I hope so!' lach ik. Dan gaan alle lichten uit en begint het introductiefilmpje van One Direction. De hele zaal begint te gillen als er een groot scherm omhoog gaat en One Direction het podium op komt. Iedereen gilt de longen uit zijn lijf. De jongens beginnen met "Clouds".

De jongens lopen over het podium heen en weer en staan af en toe vlak voor onze neus. Ik zie ze af en toe onze kant op kijken en te lachen. Na een paar nummers, staat Niall vlak voor onze neus. Hij kijkt onze kant op en zwaait naar ons. Ik lach en zwaai terug, waarna hij een knipoog geeft. Ik lach en geef een knipoog terug, waardoor hij moet lachen. Hij wilde net beginnen met zingen, waardoor je zijn lach keihard door de hele zaal heen hoort. Iedereen begint mee te lachen en Harry zingt verder voor Niall.

Ongeveer halverwege het concert gaan de jongens zitten en zingen ze "Story of my life". Janine, Amber en ik houden het spandoek omhoog en we slaan de armen om elkaar heen. Luidkeels zingen we mee. Tot we opeens zien dat we op de grote schermen te zien zijn. We schieten in de lach en zwaaien naar de camera. Dan komt plots Harry naar ons toe rennen. Hij gaat op zijn knieën zitten en steekt zijn hand uit. 'Give me the banner!' zegt hij met een brede glimlach. We lachen en geven het spandoek aan hem. Hij bedankt ons en loopt met het spandoek weg. Hij stopt zijn microfoon in zijn kontzak en houdt het spandoek omhoog. De andere jongens zien het nu ook en beginnen te stralen als ze het lezen.
Zodra het lied af is staan ze op en gaan ze naast elkaar op een rijtje staan. Ze pakken allemaal het spandoek vast. 'We love you!' Roept Liam door zijn microfoon. Ik maak snel wat foto's en glimlach breed. Het hele publiek begint te juichen en gillen. Ze maken allemaal een buiging en dan loopt Harry met het spandoek terug naar ons. 'Do you've got a marker?' Vraagt hij. 'Yes!' Zegt Janine en ze graait in haar tas. Uiteindelijk haalt ze er een zwarte stift uit en geeft die aan Harry. Harry loopt weer terug en gaat zitten. Hij legt het spandoek op zijn schoot en begint wat te schrijven, zijn handtekening gok ik. Dan roept hij de andere jongens die ook allemaal iets op het spandoek zetten. Liam probeert ondertussen een heel verhaal te houden tegen alle fans, maar Harry zit er de hele tijd tussen door. Uiteindelijk zet Liam ook iets op het spandoek en geeft hij de stift en het spandoek terug aan Harry. Harry rent weer naar ons toe en geeft het spandoek en de stift terug. 'Thank you!' Gillen we nog als hij wegloopt. Hij geeft ons nog een kushandje en loopt weer weg. Meteen kijken we wat er op het spandoek staat geschreven. Mijn ogen worden groot als ik zie dat de jongens in plaats van alleen hun handtekening, allemaal een kort tekstje erop hebben gezet. Ik begin nog meer te stralen dan ik al deed en kijk op naar de jongens. Ik zie dat alleen Niall onze kant op kijkt. Mijn blik kruist met de zijne en ik vorm met mijn lippen een "Thank you". Niall glimlacht en knipoogt. Ik glimlach breed naar hem. Ik druk een kus op mijn hand en blaas die zogenaamd naar hem toe. Ik moet lachen als Niall begint te blozen en hem zogenaamd vangt.

De rest van het concert verloopt gewoon normaal. Of nou ja, normaal? Deze jongens kunnen niet echt normaal doen... een paar fans hadden namelijk waterpistolen mee en die aan Louis en Liam gegeven die er helemaal op los gingen. Ze schoten elkaar, Niall en Harry en zelfs een paar fans nat. Ze waren niet te houden en toen de waterpistolen leeg waren, begonnen ze met het leeggooien van waterflesjes boven elkaars hoofd. We hebben allemaal gegierd van het lachen en ook hele leuke filmpjes gemaakt. Niall was zoals altijd ontzettend lief met zijn speeches. De jongens hebben zelfs wat oude nummers van henzelf gespeeld. Tijdens het bedanken van de band begon de band namelijk ineens met het spelen van "I want". Iedereen zong luidkeels mee en ook de jongens zelf hadden er plezier in.

Helaas komt aan al het mooie een eind. Ik loop samen met de andere meiden de zaal uit. We lopen naar de parkeerplaats waar al onze auto's staan. 'We'll keep in touch, okay?' Stelt Amber voor. 'Yes! Maybe we can meet some time' zegt Jill. 'I hope so!' Zegt Denise. We geven iedereen nog een knuffel en stappen dan toch maar de auto in. Ik zet mijn tas op de achterbank en doe mijn gordel om. Ik start de auto en zwaai samen met Jill naar de andere meiden zodra we wegrijden. 'Wat was dit gaaf!' Zegt Jill als we de snelweg op gaan. 'Ja zeker! De jongens ontmoet, nieuwe vriendinnen gemaakt en een fantastisch concert gehad!' Zeg ik blij. 'Jep! Gelukkig hebben we de foto's, filmpjes en de herinneringen nog om er op terug te kijken!' Zegt Jill. Ik knik en zet de radio aan. Het is al best laat, dus het is gelukkig niet druk op de weg.

Even voor twaalf uur 's nachts komen we aan bij het studentenhuis van Jill. Ik parkeer de auto op de parkeerplaats en we stappen uit. Jill pakt haar tas van de achterbank. 'Nou, het was super vandaag!' Zeg ik terwijl we elkaar omhelzen. 'Zeker! Ik heb enorm genoten! Stuur je wel alle foto's door?' Vraagt Jill. 'Ja tuurlijk! Jij ook doen hè!' Zeg ik. We laten elkaar los. 'Welterusten' zeg ik. 'Jij ook! Lekker dromen over vandaag' lacht ze. Ik lach met haar mee en stap de auto weer in. Ik zwaai nog een keer naar Jill en rij dan naar huis. Wat een geweldige dag was dit!

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu