Part Seventy-Five

185 9 0
                                    

P.o.v. Lucy
Het is alweer bijna een maand nadat Niall en ik bij het politiebureau zaten. Ik ben weer bij de jongens ingetrokken en ben inmiddels ook weer volop aan het werk bij de Starbucks. Alles is weer terug zoals het was, maar dan beter. We voelen ons allemaal weer goed en doen wat we leuk vinden. Niall is volop bezig met zijn eerste eigen album, net als de andere jongens. Over ze gesproken, Harry is al een paar weken weg, hij heeft een rol gekregen in een nieuwe film genaamd "Dunkirk". Liam is de laatste tijd voornamelijk in Amerika. Ook hij is hard bezig met zijn eigen album, maar doet ook vooral allemaal leuke dingen. Louis is ook uit huis. Ik weet momenteel niet waar hij is, maar ik weet wel dat hij ook bezig is met zijn eigen album. Ik vind het geweldig om te zien hoe de jongens zo gelukkig worden van het maken van hun eigen ding. Niall heeft al behoorlijk veel nummers geschreven, maar verder doet hij ook allemaal leuke dingen. Zo is hij al een paar keer met wat vrienden gaan golfen. Hij is de laatste tijd helemaal geobsedeerd door de sport. Ik ben voornamelijk thuis. Ik werk vier tot zes dagen in de week en ben hard aan het sparen. Niall probeert me nog steeds te overtuigen dat hij best voor mijn studie kan betalen, maar dat sta ik niet toe. Hij heeft al voorgesteld dat hij de helft betaalt en daar wil ik wel over nadenken. Ik vind het geen fijn idee dat hij zoveel geld aan mij besteed, ondanks dat het voor hem veel minder geld is dan voor mij.

Jill is ook goed bezig met haar studie. Ze is nu begonnen met haar stage bij een enorm goed restaurant in het centrum van Londen. Ze is een echte natuurtalent en leert heel snel. Ik ben super trots op haar en ben ook heel blij dat onze vriendschap ook weer is zoals het was.

Ik kom thuis van mijn werk en doe mijn jas en schoenen uit bij de kapstok. 'Hi Luce!' hoor ik Niall roepen. Ik loop naar de woonkamer en zie dat hij op de bank zit. Hij staat op en loopt naar me toe. 'How did it go?' vraagt hij als hij zijn armen om me heen slaat. 'It went great!' zeg ik enthousiast. 'Amazing!' zegt Niall enthousiast. Ik voel dat hij een zoen op mijn wang zet. Hij laat me los en gaat op de bank zitten. Ik kijk naar de tv en zie dat hij golf aan het kijken was. Ik lach kort als ik naast hem op de bank plof. 'Golf again?' vraag ik lachend. Niall glimlacht breed en knikt. 'You need to teach me someday' zeg ik als ik weer opsta. Niall lacht, 'deal!'. Ik loop naar de keuken en doe de koelkast open. Ik zie een fles cola in de deur staan en pak die eruit. 'Do you want some, Nialler?' vraag ik hem. 'Yes please!' roept hij terug. Ik pak twee glazen uit de kast en schenk beide vol met cola. Ik zet vervolgens de cola weer terug in de koelkast en loop met de glazen terug naar de woonkamer. Ik zet de glazen op tafel en ga weer op de bank zitten. Ik kruip tegen Niall aan en hij slaat zijn armen om me heen. 'I talked to Shawn today' zegt Niall dan. Ik kijk op en kijk hem aan. 'How is he?' vraag ik. Ik merk dat ik meteen wil fangirlen, maar weet me inmiddels in te houden. 'He is great! He was wondering if we could meet again someday' zegt hij. Ik glimlach breed. 'You should' zeg ik als ik weer tegen hem aan kruip. 'You only say that so you can meet him too' lacht Niall. Ik schiet ook in de lach. 'No! I think you will be great friends!' zeg ik. Ik meen wat ik zeg, ik weet dat het tussen Niall en Shawn goed klikt. Ze hebben elkaar eerder ontmoet, waar ik helaas niet bij was, en Niall vertelde me dat het meteen leuk was tussen hen. 'And if we're friends, you can meet him anyway' zegt Niall. Ik lach, 'okay, you got me'. Niall lacht mee. 'But I just think he's an amazing human being' zeg ik eerlijk. Ik voel dat hij een zoen op mijn hoofd zet. 'So are you' zegt hij. Ik voel dat ik moet blozen. Ondanks dat hij me zo veel lieve complimentjes geeft, moet ik nog steeds blozen als hij me mooi of lief of zo iets noemt. 'I thought we can go out for dinner tonight' stelt Niall dan voor. 'Yes sure!' zeg ik, 'where do you wanna go?'. 'I thought maybe eat some tapas?' stelt hij voor. Ik glimlach breed. Niall en ik hebben in de afgelopen maand een keer eerder tapas gegeten. Dat vonden we beide enorm lekker. 'Yes! Let's do it!' zeg ik enthousiast. 'So maybe we can eat around seven?' stelt hij voor. Ik knik, 'I will take a shower and get changed'. Niall grijnst breed. 'Do you need company?' vraagt hij. Ik sta op en schiet in de lach. 'You, mister Horan, leave your ass on this sofa and wait till I get back' zeg ik zo serieus mogelijk. Niall lacht nog harder en laat zich languit op de bank vallen. 'Yes miss Bakker' lacht hij. Ik schiet ook in de lach en drink mijn glas cola leeg. 'Can I at least shower after you, miss Bakker?' vraagt hij dan. 'Of course, mister Horan' zeg ik. We schieten allebei nog een keer in de lach en dan loop ik de woonkamer uit.

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu