Part Seven

318 5 3
                                    

P.o.v. Lucy
Nadat Niall is weggegaan, heb ik meteen Jill geappt. Ze zit nu op school en heeft nog niet gereageerd, maar ik verwacht een ontploffing aan appjes zodra ze het heeft gelezen. Ik sta rustig in de keuken als ineens mijn telefoon opligt. Ik loop er naar toe en zie dat Jill eindelijk heeft gereageerd.

Jill: LUCY VERTEL ME ALLES!!

Ik: rustig aan meid! Kom hierheen dan vertel ik je alles wat je wilt weten!

Jill: okey, maar ik neem eten mee. Want dit gaat lang duren!

Ik: het is niet zo'n heel lang verhaal.

Jill: Uhm, jawel! Ik wil alle details weten!

Ik: prima! Ik zie je zo!

Jill: tot zo!!

Ik leg mijn telefoon weg en ren snel naar mijn kamer. Ik doe mijn haar goed en bekijk mezelf in de spiegel. Mijn wangen zijn een beetje rood, maar voor de rest zie ik er gewoon goed uit. Ik kijk mezelf door de spiegel aan in mijn ogen. Ze stralen van geluk, net als de rest van mijn gezicht. Als ik terug loop naar de kamer hoor ik de deurbel gaan. Meteen loop ik naar de voordeur en open die. 'MIJN GOD MEID IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!' Schreeuwt Jill en ze slaat meteen haar armen om me heen. 'Vertel me alles!' Zegt ze dan. Ze laat me los en loopt naar binnen. Ik sluit de voordeur achter haar en loop met haar mee. Ik zie dat ze een tas vol met lekkers mee heeft.
Ik schenk wat te drinken voor ons in en we lopen samen naar mijn kamer. We gaan allebei op mijn bed zitten. Jill kijkt me meteen aan. 'Vertel' zegt ze. 'Wat wil je weten?' Vraag ik met een brede glimlach. Ik kan gewoon niet stoppen met glimlachen vandaag. 'Hoe ben je hem tegen gekomen?' Vraagt ze. 'Nou,' begin in, 'ik wilde na mijn werk door het parkje lopen, want dat vind ik zo leuk lopen. Toen botste ik per ongeluk tegen hem aan'. Jill zit helemaal te stralen tijdens mijn verhaal. 'En toen?' Vraagt ze. 'Nou, hij had koffie vast en dat morste hij door onze botsing over mijn shirt heen, maar gelukkig was het koude koffie' zeg ik lachend. 'Koude koffie? Ijskoffie?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Gewone koffie? Hoe dan?' Vraagt ze lachend. 'Nou hij vertelde later pas dat hij de koffie niet lekker vond, maar daar kom ik zo bij!' Zeg ik, 'maar goed, eerst werd ik dus boos, maar toen verontschuldigde hij zich en ik herkende meteen zijn accent en zijn ogen. Dus ik vroeg of hij het was, hij zei ja en toen herkende hij mij!'. 'Niet waar!' Roept Jill, 'hoe gaaf!'. Ik lach en ga verder, 'dus ik zei dat ik het inderdaad was. Toen werden we gestoord door fans die hem hadden herkent. Niall ging met ze allemaal op de foto en toen vroeg hij of we samen ergens anders heen konden gaan. Natuurlijk zei ik ja. Toen begon ik over zijn koude koffie en vertelde hij dat hij hem niet lekker vond, dus stelde ik voor om zelf een kop koffie voor hem te maken. Hij zei ja, dus zijn we hierheen gegaan en heb ik koffie voor hem gemaakt' vertel ik. 'Wat ontzettend gaaf!' Roept Jill enthousiast, 'en toen?'. 'Toen ging ik me even omkleden en toen ik terug kwam stond hij naar de inrichting van dit huis te kijken. Toen vertelde hij dat hij er stiekem naar uitkijkt om ook een eigen huis te hebben waar hij constant in woont, in plaats van dat hij verschillende huizen heeft. Toen raakten we verder aan de praat totdat het een uurtje of vijf was en ik vroeg of hij honger had. Natuurlijk zei hij ja, maar toen ik voorstelde om pizza te bestellen vroeg hij hoe laat het was en toen ik dus zei hoe laat het was zei hij dat hij helaas naar huis moest. Dus toen wisselden we telefoonnummers uit en ging hij weg' vertel ik in zowat een adem. Meteen als ik uitgepraat ben, ben ik helemaal buiten adem. Jill kijkt me met grote ogen aan en haar mond valt open. 'Je hebt zijn nummer?!' Gilt ze uit. 'Ja! Maar niet het hele land hoeft het te weten!' Lach ik. 'Wat heb je gestuurd?' Vraagt ze meteen. 'Nog niets...' ik voel dat ik rood word. 'Meid, waar wacht je op! Stuur hem iets!!' Roept ze uit. 'Maar wat dan?' Lach ik. 'Dat je het leuk vond of zo iets! Weet ik veel, maar iets! Straks denkt hij dat je hem niet ziet zitten!' Zegt ze. 'Dat denkt hij echt niet zo snel hoor' lach ik. 'Misschien wel! Doe nou maar!' Roept ze. 'Okey okey!' Geef ik dan toch maar toe. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en open WhatsApp. Ik zoek Niall op en open de chat. 'Wat is zijn profielfoto?' Vraagt Jill meteen. Ik klik erop om hem te vergroten en zie dat het een foto van hem is op het podium met zijn gitaar in zijn handen. 'Tuurlijk' lachen Jill en ik. Ik ga terug naar de chat. 'Wacht even! Heb je hem "Nialler" genoemd?' Lacht Jill. 'Nee! Dat heeft hij zelf gedaan' lach ik. 'O My God! Typisch Niall' Jill schiet in de lach. Ik lach met haar mee, maar mijn hart stopt als ik zie dat Niall aan het typen is. 'Jill...' stamel ik. Jill kijkt me vragend aan en ik wijs naar mijn scherm. Jill ziet het ook en haar mond valt open. 'Klik snel weg!' Gilt ze dan ineens. 'Waarom?' Vraag ik terwijl ik doe wat ze zegt. 'Anders ziet hij dat je het meteen hebt gelezen en gaat hij misschien raar over je denken' legt ze uit. Ik schiet meteen in de lach, maar ergens heeft ze wel gelijk. Nog geen seconde later krijg ik een berichtje van hem binnen. Ik open de chat en lees hem.

Nialler: Hi Lucy! Nialler here! 🙈 I really had fun today! Thank you for that! And thank you for the coffee! It was amazing! You really have a gift! 😊

'Stuur iets terug!' Gilt Jill meteen. Meteen begin ik met typen.

Me: Hi Niall! I had a lovely day today! Thank you so much! 😊 I'm glad you liked your coffee! I work at Starbucks, so I learned how to make a great one there!

Nialler: That's so cool! A massive thanks to Starbucks then! Haha!

Me: btw Nialler, you know what we totally forgot?

Nialler: Uhm... no... 🙈

Me: A SELFIE!! 😂

Nialler: OMG! How could we forget such a special thing?! Haha!

Me: I don't know! 😂

Nialler: well, I guess we have to make that one another time then!

Me: Yes! I guess so too!

Nialler: Btw, sorry that I had to leave so soon! I would've loved to grab a pizza with you!

Me: Haha! Doesn't matter! We will grab our pizza while we take a selfie! 😊

Nialler: We better do! Haha!

Ik glimlach naar mijn telefoonscherm. 'You're totally into him!' Lacht Jill naast me. Ik was even vergeten dat zij ook nog naast me zat. Ik voel mijn wangen rood worden en kijk haar aan. 'Valt wel mee!' Lach ik. 'Nee echt niet meid! Je zit te lachen terwijl jullie aan het appen zijn! Dat heet liefde. Ik weet er alles van' lacht ze. Ik lach met haar mee. 'Van wie weet jij dat dan?' Zeg ik als we uitgelachen zijn. 'Niet zo bijdehand mevrouwtje! De beste liefdes-experts zijn singel!' Zegt ze met haar neus in de lucht. Weer schiet ik in de lach. 'Droom lekker verder Jill!' Lach ik terwijl ik haar een duw geef.

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu