P.o.v. Lucy
Vandaag is de laatste dag dat je via de radio meet en greet tickets kan winnen voor One Direction. Ik sta al de hele tijd stijf van de spanning. Als mijn wekker om zeven uur gaat, lig ik al een hele tijd klaarwakker. Ik heb amper kunnen slapen door alles. Gelukkig is het niet zo dat je de hele dag tickets kan winnen, anders had ik 24/7 bij de radio gezeten. Je kan, gelukkig maar, van drie uur 's middags tot twaalf uur 's nachts meedoen om tickets te winnen.
Ik stap uit bed en kleed me om. Vandaag moet ik de hele dag werken, dus hoef ik gelukkig niet de hele tijd aan de kaarten te denken.
Ik loop naar beneden en zie Robin al in de keuken staan. 'Good morning!' Begroet ik haar. 'Good morning Lucy! I already made breakfast!' Zegt ze vrolijk. 'Awh thanks!' Bedank ik haar. Ik ga zitten en zie dat er al gebakken ei en bacon op tafel staat. Ik maak snel een lekker broodje ei met bacon voor mezelf klaar en eet het op. Ook maak ik nog een broodje klaar voor de lunch en stop dat in mijn tas. 'Good luck Luce!' Hoor ik Robin nog roepen. 'Thanks! You too!' Zeg ik als ik de deur uit loop. Gelukkig is mijn werk niet ver van huis, dus kan ik lopend heen.
Eenmaal aangekomen bij mijn werk zie ik dat de deur al los is, ik ben dus niet de eerste vandaag. Ik loop naar binnen en zie Lois al achter de balie staan. 'Good morning! You're early!' Lach ik. Ik loop naar de personeelsruimte en snuif ondertussen de heerlijke geur van koffie naar binnen. Een van de voordelen van werken in een Starbucks: het ruikt er altijd heerlijk! Ja je leest het goed, ik werk in de Starbucks! Toen Jill en ik naar Londen verhuisden heb ik meteen bij de Starbucks gesolliciteerd. Vanwege mijn werkervaring in verschillende cafés in Nederland namen ze me aan.
Ik doe mijn schort om en help Lois met schoonmaken. Over een kwartier gaan we pas echt open, dus Lois en ik maken alles nog even extra schoon.Met een zucht plof ik neer op de bank. Vandaag was een lange drukke dag op mn werk. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van mijn baan, maar het was zo druk dat ik niet eens een pauze heb kunnen nemen. Ik ben dan ook meteen uit mijn werk naar de KFC gegaan en heb daar eten voor ons gehaald voor thuis. Gelukkig houdt iedereen van KFC dus waren ze erg blij met me.
Nu zit ik heerlijk onderuitgezakt op de bank te kijken naar het nieuws. Niet dat mij het interesseert dat een of andere hoge pief weer een of andere uitspraak heeft gedaan waar iedereen boos op is, maar er is nou eenmaal niets interessants op tv op dit moment.
Ik zit rustig te dagdromen als ik opeens de eerste klanken van "What makes you Beautiful" op de radio hoor. Snel grijp ik naar mijn mobiel en bel naar het radiostation. Met gekruiste vingers wacht ik af. 'Sorry, you're not the first one' hoor ik door de telefoon. Boos gooi ik mijn telefoon terug op de bank en luister het liedje af.
'That's what makes you beautiful!' Zegt de dj. 'So tell me, Jill, what really makes 1D beautiful?' Zegt hij. Met ingehouden adem luister ik toe, Jill?! 'Everything!' Zegt een meiden stem lachend. Ik herken de stem uit duizenden! Jill heeft het geflikt! Ik spring meteen op en doe een vreugde dansje. 'So I guessed you're really happy now, aren't you?' Vraagt de dj. 'Do I have the tickets?' Vraagt Jill gespannen. 'Yes you do! You were the fast one!' Zegt de dj enthousiast. 'OMG THANK YOU!' Gilt Jill. 'So are you happy?' Lacht de dj. 'YES I AM!' Gilt Jill. 'So, who are you taking with you, Jill?' Vraagt de dj. 'My BFF for sure! We both love 1D and we both tried to get tickets, so I think I can make her really happy!' Lacht Jill. 'Well, I guess so too! Have fun!' Zegt de dj. 'Thank you!' Zegt Jill nog en dan begint "Mercy" van Shawn Mendes.
Ik gil het uit van blijdschap en dans vrolijk rond in de kamer als mijn mobiel afgaat en ik Jill's naam op het scherm zie verschijnen. 'YOU DID IT!' Gil ik door de telefoon. 'YESS GIRL!' Gilt ze terug. 'WE GAAN GEWOON ONE DIRECTION ONTMOETEN!' Gil ik. 'JAA!' Gilt Jill mee. 'Meid, we gaan shoppen! We moeten er perfect uitzien als we de boys ontmoeten' zegt Jill enthousiast. 'Jill, er zijn geen winkels meer open!' Lach ik. Het blijft even stil aan de andere kant van de lijn. 'Oja' zegt Jill dan zacht, waardoor we beide in de lach schieten. 'Ben jij morgen vrij?' Vraagt Jill als we uitgelachen zijn. 'Ja jij?' Zeg ik. 'Ja ik ook! We gaan morgen shoppen!' Gilt Jill dan. 'Goed plan! Kom anders hier slapen! Dan maken we er een top avond van!' Stel ik voor. 'DEAL!' Schreeuwt Jill, 'ik ben er met een kwartier!'. 'Tot zo!' Lach ik waarna we beide ophangen.
Snel ren ik naar boven en pak ik het extra matras van zolder af. Ik leg hem in mijn kamer neer en maak het bed alvast op. Ik ruim mijn kamer op en loop dan naar de andere meiden om ze te waarschuwen.
Nog geen kwartier later gaat de deurbel. Ik huppel naar de deur en open die met een brede glimlach. 'Hey meid!' Gilt Jill meteen. We omhelzen elkaar en lopen dan naar mijn kamer. Jill zet haar spullen neer en ploft op haar bed neer. 'Dit is de beste dag van mijn leven' zegt ze dramatisch. Ik lach, 'nee meid, de beste dag van je leven komt pas als we de boys ontmoeten!' Lach ik. Ze kijkt me droog aan. 'Oja' lacht ze.
Nog geen uur later zitten Jill en ik op de bank "This is us" te kijken. We hebben allemaal lekkere dingen gepakt en zijn onder een dekentje gekropen. We hebben deze film al duizend keer gezien en kunnen zowat de hele film meepraten, maar hij blijft leuk om te kijken. Helemaal nu we de kaarten hebben!
Na "This is us" kijken we de "Where we are tour". Als de "Where we are tour" af is, gaan we op youtube opzoek naar "Funny moments" en kijken we alle "Video Diary's" terug. We gaan helemaal stuk en liggen uiteindelijk met buikpijn en tranen van het lachen op de grond. 'Oke, laten we maar gaan slapen, anders zitten we hier morgen nog!' Lach ik. Jill stemt in en we lopen naar mijn kamer. We doen onze pyjama's aan en stappen in bed. We kletsen nog wat en rond twee uur 's nachts doen we dan toch maar onze ogen dicht.
JE LEEST
A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}
Fanfiction'Laat je leven niet door één persoon veranderen!' Dat vloog Lucy vroeger altijd om de oren. Veel mensen lachen het gewoon weg, 'je leven kan niet door één persoon veranderen' lachten ze. 'Als één persoon jouw leven veranderd, dan doe je iets niet go...