Part Nineteen

273 4 1
                                    

P.o.v. Lucy
Ik word wakker, maar niet in mijn eigen bed. Als ik me omdraai zie ik een slapende Niall. Ik glimlach even als ik zie hoe rustgevend het eruit ziet. Ik stap snel uit bed voordat ik hem wakker maak. Terwijl ik naar beneden loop in een over-sized sweater, denk ik terug aan gisteren. Na de date hebben we gezellig met z'n allen zitten kletsen. We hebben gezamenlijk pasta gegeten en na het eten hebben Niall en ik een op een gekletst. Het was erg gezellig zoals elke keer dat we samen zijn. Geloof het of niet, Niall en ik hebben tot laat in de avond gekletst. Niall stelde voor dat ik bij hem zou blijven slapen, dus dat heb ik ook gedaan. Ik heb geen idee hoe laat Jill naar huis is gegaan en of ze wel naar huis is gegaan. Ze was er nog tijdens het avond eten...

'Good morning' haalt Louis me uit mijn gedachten. Hij zit op de bank in de woonkamer. 'Good morning, Lou!' Zeg ik vrolijk als ik naast hem ga zitten. 'Did you have a great night?' Vraagt hij met een brede grijns. 'If you mean my sleep, then yes!' Lach ik. Louis lacht mee. 'We all thought you had a boyfriend' zegt hij eerlijk. 'Really? You really thought that was real?' Vraag ik. Louis kijkt me serieus aan en knikt. 'Why wouldn't we? You showed us pictures!' Zegt hij. 'That's my best friend! And he's gay by the way' zeg ik. 'Really?' Vraagt Louis ongeloofwaardig. 'Yes he is!' Lach ik. 'Wow! Didn't see that coming' lacht hij.
Ik kijk op als ik een deur open hoor gaan. Nog geen vijf tellen later komt Niall de woonkamer binnen. 'Good morning' zegt hij. Hij glimlacht lief en komt naast me op de bank zitten. 'I was scared you already left' zegt hij eerlijk. Ik glimlach en pak zijn hand. 'I'm still here' zeg ik. 'I'm happy about that' zegt hij en hij zet zijn lippen kort op mijn wang. Ik bloos en kijk hem aan. 'I'll make us some breakfast, if you make us some coffee' stelt hij voor. Ik moet lachen. 'Deal' zeg ik dan. Niall glimlacht breed en we staan op. We lopen samen naar de keuken. 'Please make some for all of us!' Roept Louis ons na. Niall en ik schieten in de lach.

Nog geen half uurtje later hebben Niall en ik de tafel gedekt en is iedereen wakker. Jill is blijkbaar ook blijven slapen, maar zij sliep wel in de logeerkamer en niet, net zoals ik, bij iemand in bed. Niall en ik roepen iedereen aan tafel voor het ontbijt. Ik heb voor iedereen koffie gemaakt en Niall heeft pannenkoeken staan bakken.
We gaan allemaal aan tafel zitten. 'It smells delicious!' Complimenteert Harry meteen. 'Thanks Hazz!' Bedankt Niall hem. 'I hope the coffee is good, it's easier to make it with the stuff we have in Starbucks' zeg ik. Meteen proeft Harry zijn koffie. 'No it's great! You can make me this everyday' lacht hij. 'Thanks, but no thanks' lach ik. 'Niall, please ask her to sleep over everyday' lacht Liam. 'I've got a feeling I don't need my apartment with the girls anymore' lach ik. 'I think so too' lacht Niall. Ik kijk hem aan en zie zijn ogen stralen. 'But what are you still doing here, Jill?' Vraag ik. 'We had a lot of fun last night and it was too late to go home' zegt ze simpel. 'Good to hear! Now I'm not the only girl at this table' zegt ik glimlachend. 'But girls, tell us where you're from!' Zegt Liam, 'because you clearly aren't from here'. 'Well, we're from Holland' zegt Jill. 'Really? That's so cool!' Zegt Niall enthousiast. 'Didn't you ask Lucy on your date?' Vraagt Harry verbaast. 'No, we didn't talk about that' lacht Niall. 'We had much better things to talk about' zeg ik met een knipoog. 'Tell us!' Roept Harry meteen. 'None of your business Harold' lach ik. 'Tell us Niall, what are Lucy's deepest secrets?' Vraagt Harry met een brede grijns. 'Stop it or I'll take my pancakes back' dreigt Niall met een grijns. 'Okay, I'll stop' lacht Harry en hij neemt snel een hap van zijn pannenkoek. We lachen en beginnen ook met eten.
Na het eten ruimen we gezamenlijk af en ploffen we daarna op de bank. 'Do you have any plans for today?' Vraagt Jill in het algemeen. 'Nope. Just hanging around' zegt Harry. 'Great! Then that's what I'm gonna do, the rest of the day' lacht Jill. 'What about you, Luce?' Vraagt Niall mij. 'I'd love to stay all day, but I need to work this afternoon' zeg ik. 'That's too bad!' Zucht Niall. Ik glimlach kort naar hem. 'We can get a coffee this afternoon to stalk her' lacht Jill. Ik steek mijn tong naar haar uit. 'That really is a good idea' zegt Niall enthousiast. 'Please don't' smeek ik hem. 'Why not, babe? I'd love to see you make the best coffee in the world for us' zegt hij als hij diep in mijn ogen kijkt. Ik heb de helft van zijn zin niet meer gehoord. Toen hij me "babe" noemde begon mijn hart zo hard te kloppen dat mijn oren niet meer luisterden en mijn hoofd alleen maar naar hem konden staren terwijl de rest van mijn lichaam het ineens heel warm werd. Hij kijkt me aan en wacht blijkbaar op een reactie. Volgens mij had hij niet door dat hij me zojuist "babe" noemde. 'Did you just call her babe?' Doorbreekt Harry de stilte. Ik zie Niall schrikken en zie zijn wangen rood worden. Op dat moment heb ik weer controle over mijn lichaam. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht. Niall ziet dat en glimlacht lichtjes mee. Dan hoor ik zacht dat iemand nog wat zegt, maar ik hoor het al niet meer. Ik leg mijn hand op Nialls wang en kom dichterbij. Voorzichtig raken mijn lippen de zijne. Onze voorzichtige kus verandert in een liefdevolle en hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik verplaats mijn beide handen naar zijn nek en ga met mijn vingers door zijn haren heen. 'Get a room!' Roept iedereen. Niall en ik schieten in de lach en trekken beide terug. Blozend kijken we elkaar aan. 'Okay, I'm gonna get ready' zeg ik en ik sta op. Ik loop de trap op en loop naar Nialls kamer toe. Ik doe de deur achter me dicht en leun er heel even tegen aan. Ik heb net met Niall gezoend... En hij zoende me terug... What the hell is going on in my life right now?

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu