Part Twenty-Seven

205 3 1
                                    

P.o.v. Lucy
Ik trek de deur van de Starbucks achter me dicht. Het is alweer bijna een maand nadat we bij de X-Factor stonden. Sinds die dag weet de hele wereld van de relatie van Niall en mij. Sinds die dag heb ik enorm veel volgers op Twitter (en in het echte leven) erbij gekregen. Mijn baas van de Starbucks moet wel heel blij met me zijn, want sinds die dag hebben we er heel veel meer klanten bij! Ook heel veel mensen die met me op de foto willen, of juist door mij geholpen willen worden.

Ik loop naar de auto die langs de weg geparkeerd staat. Vandaag mocht ik Nialls auto mee naar mijn werk. Hij brengt en haalt me de laatste tijd naar mijn werk, niet dat ik dat zo graag wilde want ik red mezelf wel, maar vandaag moest hij naar de studio om het een en ander te bespreken voor zijn eigen album. Ja, het is echt waar. De jongens gaan allemaal een eigen album maken en uitbrengen. Ook willen ze zelf gaan touren in plaats van samen. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden, natuurlijk wil ik dat ze allemaal doen wat ze leuk vinden en als dat het maken van een eigen album is, dan doen ze dat maar. 

Ik pak de sleutels van de auto uit mijn zak en open de auto. Ik stap in en zet mijn tas in de bijrijdersstoel. Ik start de auto en rij naar het huis van de jongens.
Ik kom eigenlijk bijna nooit meer in mijn huis die ik deel met Lynn, Tess, Robin en Jade. Ik woon praktisch gezien bij Niall, Liam, Louis en Harry. Als ik eenmaal bij het huis aan kom, parkeer ik de auto langs de weg en stap ik uit. Ik doe de auto weer op slot en loop het huis in. 'I'm back!' Roep ik als ik de voordeur achter me dicht trek. 'Hi' hoor ik vanaf allemaal verschillende kanten komen. Ik hang mijn jas aan de kapstok en loop naar de woonkamer. Daar zit Niall op de bank. Ik loop naar hem toe. 'Hi Nialler' zeg ik als ik naast hem kom zitten. Ik wil hem een zoen op zijn wang geven, maar hij staat op. Ik kijk hem verbaast aan. 'Can you please come upstairs?' Vraagt hij zacht. Zijn stem klinkt gebroken, heeft hij gehuild? Ik knik meteen en sta op. Hij loopt voor me de woonkamer uit en de trap op. Onderweg krijg ik het benauwd. Wat is er aan de hand? Heb ik wat verkeerd gedaan? Is hij boos op me? Of is er iets bij de studio niet goed gegaan?

We lopen zijn kamer in en hij doet de deur achter me dicht. Ik draai me naar hem om en kijk hem verbaast aan. 'Are you okay?' Vraag ik. Ik hoor dat mijn stem trilt van angst. Hij zucht diep voordat hij antwoord geeft. 'No, I'm not.' Zegt hij. Voordat ik kan vragen wat er is, gaat hij verder. 'We need to talk. And I want you to be completely honest with me, okay?' Vraagt hij. Ik knik, 'of course'. 'Okay, have you used my credit card?' Vraagt hij dan. Mijn adem schokt even. 'Your credit card?' Vraag ik verbaast. Ik neem aan dat hij een grapje maakt, toch? Niall knikt. 'N... No Niall, I haven't. Why?' Vraag ik. Niall zucht diep en begint te ijsberen. 'Don't lie to me!' Zegt hij wat boos. Dan draait hij zich weer naar me om. Hij heeft tranen in zijn ogen. 'Please' smeekt hij dan zacht. 'Niall, I'm not lying to you! I haven't used it! I swear!' Zeg ik. Nialls ademhaling versneld. Ik zet mijn tas op de grond en loop naar hem toe. 'Niall please talk to me! What's going on?' Vraag ik. Ik wil zijn hand pakken, maar die trekt hij weg. 'You used my credit card to buy expensive things without telling me!' Zegt hij. Ik kijk hem verbaast aan. 'No I didn't!' zeg ik. Nialls hoofd is rood en hij legt zijn handen op zijn hoofd. 'Don't lie to me! Please' smeekt hij. Hij gaat op het bed zitten en zet zijn ellebogen op zijn knieën. Hij legt zijn hoofd in zijn handen. Ik ga naast hem zitten en leg mijn hand op zijn schouder. 'I swear Niall, that wasn't me!' zeg ik. Ik weet niet hoe ik hem moet overtuigen, maar het is echt de waarheid... 'W... Why do you think it was me?' vraag ik dan. 'I saw it...' zegt hij zacht. 'Saw what?' vraag ik dan. 'I saw the receipts in your purse...' zegt hij. 'What receipts?' vraag ik verbaast. Niall draait zich om. Hij pakt een tas van naast zijn bed op en gooit die leeg op zijn bed. Er komen heel veel bonnetjes uit. Ik loop er naar toe en bekijk ze.

'This wasn't me! I swear!' zeg ik en ik draai me naar Niall om. 'Luce... Your name is on all the receipts...' zegt hij. 'Niall, I swear! Someone set me up!' zeg ik. Niall zucht boos. 'I don't know if I can trust you!' zegt hij boos en hij staat met een ruk op. Hij begint weer te ijsberen. 'I fell in love with you and you used me! You only wanted my money!' roept hij. Tranen lopen over zijn wangen. 'Niall I swear! I didn't do it! I fell in love with you too and I love you like you are! I don't care about the money or about the fame! If you were the same guy but homeless, I would still love you!' zeg ik. Nu stromen er ook tranen over mijn wangen. 'I want to trust you, really! I want to believe that it's true and kiss you right now...' zegt hij zacht. 'Then do it! I will never lie to you!' zeg ik. Niall kijkt me aan. Zijn wangen zijn rood en besmeurd met tranen. Dan draait hij zijn hoofd weg. 'I can't! You're problably lying to me right now!' roept hij. Ik kijk hem aan. Mijn mond valt open. 'You're kidding me, right?' vraag ik. De tranen rollen als watervallen over mijn wangen. Dan kijkt hij me met een ruk aan. 'Me?! You're the liar! Not me!' roept hij. Hij wordt langzamerhand kwader... Ik weet even niet hoe ik dit moet oplossen. 'Niall...' zeg ik zacht. 'No! I'm done! You hear me? I AM SO DONE WITH YOU!' schreeuwt hij. Ik word oprecht bang van hem.

Dan hoor ik plots voetstappen de trap op rennen en vliegt de deur open. Harry en Liam staan in de deur opening. 'What's going on?' vraagt Liam bezorgd. 'Nothing!' zegt Niall meteen boos. Hij draait zijn rug naar ze toe en loopt bij me vandaan. Dan kijken Liam en Harry mij aan. Harry komt meteen naar me toe. Hij legt zijn hand op mijn schouder. 'Are you okay?' vraagt Harry lief. 'No she's not! She lied to everyone!' schreeuwt Niall meteen. Dan kijkt Niall omlaag. 'I don't wanna see you ever again' zegt hij kill. Mijn adem schokt. Ik sta aan de grond genageld en kijk naar Niall. 'Go' zegt hij dan. Even weet ik niet of hij het tegen mij heeft of tegen Liam en Harry. Maar mijn gevoel weet dat wel, hij heeft het tegen mij... Dan kijkt hij me aan. 'Go away Lucy! And never come back!' zegt hij dan. Mijn hart breekt. Ik knik en kijk omlaag. Ik pak mijn tas en loop zonder nog iets te zeggen de kamer uit. Ik twijfel even of ik de deur achter me dicht moet gooien, maar doe het toch maar niet. Niall is nu al kwaad en ik wil het niet erger maken...

Ik loop de trap af en het huis uit. Ik loop naar buiten, maar besef me dat ik met Nialls auto gekomen ben. Even sta ik stil en twijfel ik hoe ik naar huis moet komen. Dan stopt er een auto voor het huis. Louis stapt uit en loopt vrolijk naar me toe. 'Hi Luce!' zegt hij vrolijk. Dan bekijkt hij me en schrikt hij. 'What's going on?' vraagt hij dan bezorgd. Ik haal mijn schouders op en kijk weer omlaag. 'Just ask Niall' zeg ik dan zacht en ik loop weg. Ik loop het erf af, de stoep op. Ik hoor Louis nog wat roepen, maar ik loop door.

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu