P.o.v. Jill
Ik hang op en kijk de jongens een voor een aan. 'I wasn't following' zegt Niall meteen. 'Lucy is kidnapped by Ryan, Ryan has weapons, Lucy doesn't know where she is and she is not okay' zeg ik. 'Really? How do you know that?' Vraagt Harry. Ik leg ze alles uit totdat ze het snappen. Ook luisteren we de opname van het gesprek nog een paar keer terug ter verduidelijking. Na een tijdje snappen ze het allemaal. 'So, Ryan really stole my money and took Lucy?' Vraagt Niall. Ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft. 'Yes...' zeg ik zacht. Dan kijkt hij omlaag. 'So I yelled at her for nothing... I was so mad at her...' huilt hij. Ik leg mijn hand op zijn schouder. 'We'll find her and make sure that you two can talk' zeg ik. Niall kijkt me aan en knikt. 'So how do we find her location?' Vraagt Harry. 'That's up to us! You helped enough! Thank you for that!' Zegt Jack. Hij staat op. 'No! We have to work together to find them!' Protesteert Niall. 'I'm sorry, but this is our job! We will find her, I promise you!' Zegt Jack. Harry, Niall en ik staan op. We bedanken Jack en verlaten het gebouw. We lopen terug naar de auto en stappen in. 'Maybe we can help' zegt Harry. 'How? She can be anywhere' zegt Niall. 'We ask our fans! We also have fans everywhere! Maybe they can help us looking' zegt Harry. Nialls ogen worden groot en hij knikt. Meteen pakt hij zijn mobiel en begint druk te typen. Harry start ondertussen de auto en we rijden naar huis.Als we weer thuis aankomen, zien we dat Liam en Louis ook thuis zijn. We stappen uit de auto en lopen het huis in. Eenmaal binnengekomen komen Louis en Liam meteen op ons af. 'How did it go?' Vraagt Louis. We gaan gezamenlijk op de bank zitten en Harry vertelt het hele verhaal. 'Does Ryan know that we know?' Vraagt Liam als Harry is uitgepraat. 'I don't think so' zeg ik. 'So we have to use that' zegt Liam. Ik kijk hem vragend aan. 'How?' Vraag ik. 'Well, Ryan wants it to look like Lucy wanted to leave us, right?' Vraagt hij. Ik knik. 'So if we ask Lucy things she would normally do, he have to let her do that, right?' Zegt hij. Iedereen kijkt hem vragend aan. 'What are you saying?' Vraagt Niall. 'What if we ask Lucy to meet us?' Stelt Liam voor. 'Then she has to come!' Zegt Harry. 'We tried that before' zeg ik. 'This time we make sure they won't have a choice' zegt Liam. Ik glimlach breed en knik. 'It could work!' Zeg ik. 'Let's try it!' Roept Niall.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik probeer Lucy weer te bellen, maar ze nemen niet op. Daarom probeer ik het dus maar via de WhatsApp.
Me: Hi Lucy! Heb je even??
Lucy: Wat is er Jill?
Me: Ik kom je opzoeken in Amerika!
Lucy: uhm waarom?
Me: zo zo, niet zo enthousiast 😂
Lucy: Ik ben gewoon moe
Me: Das balen. Hoe dan ook, ik mis je te erg! Zin om samen uit eten te gaan? Ik betaal 😊
Lucy: Ik heb toch al gezegd dat ik even afstand wil
Me: Luce, ik hoorde je echt wel huilen aan de telefoon! We hebben elkaar nodig! Vooral in deze tijden...
Lucy: Owh je broertje... Helemaal vergeten.
Me: We zijn altijd samen rond deze tijd! Please? Ik heb je nodig...
Lucy: Nee Jill, echt niet!
Me: Jeetje Luce! Wat is er toch met je?? Ik vertrouw dit echt niet... Ik ga de politie bellen
Lucy: wat?! Omdat ik even geen zin heb?
Me: Lucy Bakker, ik ken je door en door en zo heb je nog nooit tegen me gedaan! Zelfs niet toen we ruzie hadden! Weet je nog die keer dat je me wilde aanrijden met de fiets?
Lucy: ja dat weet ik nog...
Me: IK WIST HET! Dat is nooit gebeurt! Je bent de echte Lucy niet! Ik bel meteen de politie!
Lucy: Jill calm down! Ik maakte maar een grapje!
Me: Ik vertrouw het niet... Ik kom meteen naar je toe! We praten dit samen uit!
Lucy: kan ik iets zeggen om je tegen te houden?
Me: nee dat kan je niet. Tickets zijn al geboekt!
Lucy: meerdere??
Me: Ja, Niall laat me niet alleen gaan...
Lucy: Ik wil hem niet meer zien
Me: Pech. Waar zit je?
Lucy: Jill ik meen het!
Me: Ik ook!
Lucy: nee echt niet! Jullie komen niet, klaar!
Me: Luuuuuuuus please!
Lucy: Ik wil jullie niet zien
Me: sowieso dat je nu aan het liegen bent! Ik zweer het Lucy, of je stemt in, of ik bel de politie en dan zoeken zij je
Lucy: meen je deze? Wat kinderachtig!
Me: ja ik meen het.
Lucy: prima, als jij het zo graag wilt...
Me: ja dat wil ik ja!
Lucy: maar heel even hoor! Ik wil alleen zijn
Me: prima! Waar zit je?
Lucy: Georgia
Me: okey! Ik ben er overmorgen!
Lucy: je bent gek dat je dit doet
Me: weet ik, maar ik hou van je 😊Ik leg mijn telefoon weer weg en kijk de jongens aan. 'It worked! We're gonna meet her' zeg ik. Niall kijkt me met grote ogen aan. 'Really?' vraagt hij verbaast. 'Yes! I don't know how, but I know where she is' zeg ik. 'Where?' vraagt Harry gespannen. 'Georgia' zeg ik. 'Let's go there!' zegt Niall meteen. Dus, zo gezegd, zo gedaan! We boeken een reis en besluiten dat we met z'n drieën gaan: Harry, Niall en ik. Liam en Louis blijven hier. We boeken een hotel en beginnen met het pakken van onze koffers.
P.o.v. Lucy
Ryan komt naar me toe en kijkt boos. Meteen slaat bij mij de paniek toe. 'Wat is er?' vraag ik bang. 'Die trut van een Jill verpest alles!' roept hij boos. Ik kijk hem verbaast aan. 'Zij en die verdomde Niall Horan willen je zien anders gaat ze naar de politie' zegt hij boos. Ik kijk verschrikt op. 'En nu?' vraag ik gespannen. 'We moeten wel... Maar we bedenken wel iets' zegt Ryan vastbesloten. Ik slik en knik.Na een uurtje heeft Ryan een plan bedacht. Hij komt weer bij me op de bank zitten en legt alles uit. 'We spreken af op een open plek. Jij krijgt een oortje in waarin je mij hoort en een microfoontje op zodat ik jou hoor. Ik blijf op afstand en kijk vanaf daar toe' zegt hij. 'En wat als ik besluit te vluchten?' vraag ik bang. Hij kijkt me streng aan. Dan pakt hij hardhandig mijn kin vast. 'Ik weet dat je niet zo stom bent als je eruit ziet' zegt hij. Ik slik even. 'Ik zorg er natuurlijk voor dat ik een pistool bij me heb' zegt hij. Ik krijg meteen kippenvel over mijn hele lichaam. 'En als jij niet doet wat ik zeg, dan zorg ik ervoor dat Jill en Niall het niet overleven' zegt hij dreigend. Dan laat hij mijn kin weer los. 'Dus ik vertrouw erop dat jij doet wat ik zeg' zegt Ryan. Ik knik snel. Ryan grijnst breed en staat op. Ik adem diep in en uit en sta op. Ik loop naar de slaapkamer en ga daar op het bed liggen. Ik staar naar het plafond en probeer rustig te worden. Ik schrik op als de deur open gaat. Ik ga meteen recht overeind zitten en zie een grijnzende Ryan staan. 'Die vriendin van jou... Die geeft me zo veel spanning... Die spanning moet ik kwijt...' zegt hij. Meteen stijgt mijn hartslag en sta ik op van het bed. Ryan draait de deur op slot en bekijkt me. Hij loopt langzaam naar me toe. Ik ren snel langs hem naar de deur, maar eer dat ik het slot er van af heb gehaald, staat Ryan al bij me. Hij pakt me hard handig vast en gooit me op zijn schouder. Ik probeer mezelf los te krijgen, maar ik kom niet los. Ryan gooit me op het bed en houdt me vast. 'Ik zal voorzichtig doen' grijnst hij. Ik probeer weg te komen, maar hij houdt me stevig vast. 'Dit ga je geweldig vinden!' zegt Ryan voordat hij mij en zichzelf uitkleed.
JE LEEST
A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}
Fanfiction'Laat je leven niet door één persoon veranderen!' Dat vloog Lucy vroeger altijd om de oren. Veel mensen lachen het gewoon weg, 'je leven kan niet door één persoon veranderen' lachten ze. 'Als één persoon jouw leven veranderd, dan doe je iets niet go...