Part Forty-Eight

238 4 0
                                    

P.o.v. Lucy
Ik lig op een bed in het ziekenhuis. Doktoren hebben me zojuist onderzocht en allemaal vragen gesteld. Ook is de politie langs geweest voor een verhoring. Ik wist niet dat dat ook in het ziekenhuis mocht, maar zij zeiden van wel. Nu is het al weer een tijdje rustig op mijn kamer. Niall zit op een stoel naast mijn bed en houdt de hele tijd mijn hand vast. Ik vind het wel fijn dat hij dat doet. Het liefste zou ik zijn hand nooit meer willen los laten. Jill loopt rond in het ziekenhuis en is op zoek naar wat lekkers om te eten voor ons drieën. We moeten nu wachten op de uitslag van alle testen voordat we weg mogen, als ik überhaupt vandaag weer naar huis mag. De doktoren hebben gezegd dat de kans aanwezig is dat ik nog een tijdje in het ziekenhuis moet blijven, maar dat wil ik niet. Ik heb al te lang moeten wachten om naar huis te kunnen en vrij te zijn.

Ik schrik op als er op de deur wordt geklopt. 'Come in' zeg ik gespannen. De deur gaat open en Jill komt binnen. Ik zucht diep. 'I thought you were a doctor' zeg ik. Jill lacht. 'Well, I'm not a doctor, but I found food!' Zegt ze. Ze haalt een plastic tas te voorschijn en zet die naast me op mijn bed. Ze haalt er allemaal dingen uit, flesjes drinken, koekjes, broodjes en fruit. 'What do you want?' Vraagt ze dan aan mij. 'Give me a sandwich, please' zeg ik. Jill knikt en geeft me een sandwich aan. Ik neem die aan en begin meteen te eten. Ik besef me nu pas hoe veel honger ik had. 'Nialler?' Vraagt Jill dan. 'No thanks' zegt hij. 'Come on Nialler! You didn't eat since breakfast! Zegt Jill. Ik kijk hem aan. Dan leg ik mijn hand op die van hem. 'Please eat something Niall! You have to' zeg ik. 'I'm not hungry' zegt hij. Hij kijkt weg. 'Nialler, you would tell me if something isn't right, wouldn't you?' Vraag ik bang. Hij draait zich naar me om en kijkt me aan. Dan zucht hij kort. 'Everything you told the doctor... All the things he did to you!' Zegt hij. Ik zie de tranen in zijn ogen staan. 'I'm safe now. I'm with you' zeg ik. Niall kijkt weg. 'That doesn't make things undone...' zegt hij zacht. Ik leg mijn hand op zijn kin en laat hem me aankijken. 'Niall, nothing will make it undone! Yes, it happened, but nothing will change that, even if we want it to!' Zeg ik. Niall zucht diep en knikt. 'Let's live now' zeg ik. Niall glimlacht. Ik glimlach met hem mee en schuif wat op op mijn bed. 'Come!' Zeg ik. Niall kijkt me verbaast aan. 'You know it's to small for both of us, don't you?' Lacht hij. 'No I don't!' Lach ik. Niall lacht mee. 'Come on!' Zeg ik. Niall lacht en haalt zijn schouders op. Hij staat op en komt bij me op het bed liggen. Het is een eenpersoonsbed, dus ligt het wat krap. Niall slaat een arm om me heen en ik kruip dicht tegen hem aan. Ik adem diep in en ruik zijn luchtje weer. De geur maakt alle vlinders die ik voor Niall voel in mijn buik wakker en ze gaan wild fladderen. Ik ga op mijn zij liggen, met mijn gezicht naar hem toe en Niall gaat op zijn rug liggen. Ik schuif naar hem toe zodat ik met mijn borst tegen zijn zij aan lig. Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn borst. Niall slaat ook zijn andere arm om me heen en houdt me vast. 'I missed this so much' zeg ik. 'Me too, babe' zegt hij. Ik voel dat ik begin te blozen. Ik moet er weer aan wennen dat hij me "babe" noemt. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment. Zonder dat het mijn bedoeling was, val ik in slaap.

Als ik mijn ogen weer open doe, is het wat rumoerig om me heen. Ik knipper een paar keer met mijn ogen om ze te laten wennen aan het licht. 'Good morning, beauty' zegt Niall. Ik kijk hem aan en glimlach breed. 'Did you have a nice sleep?' Vraagt hij. Ik knik. 'It's a while ago since I slept that great' zeg ik. Nialls gezicht betrekt even, dus leun ik naar hem toe en zet ik mijn lippen op zijn wang. 'I love you' zeg ik als ik weer los laat. Nialls glimlach keert terug. 'I love you too' zegt Niall. Dan kijk ik de kamer rond. 'Where's Jill?' Vraag ik dan. 'She's calling Harry' zegt Niall. Ik kijk hem even aan. 'How is he? How are Liam and Louis? How could I forget to ask about them?' Vraag ik wat gestresst. 'Babe, don't worry. They're fine. You can ask them yourself soon' zegt hij. Ik zucht opgelucht en glimlach. Niall zet een zoen op mijn hoofd. Dan gaat de kamerdeur open. Ik kijk op en zie dat Jill de kamer in komt. 'You're awake!' Zegt ze blij. Ik knik, 'I slept amazing'. 'I can imagine' lacht Jill. 'Are you jealous?' Grapt Niall. Niall en ik lachen, maar als ik Jills gezicht zie, stop ik meteen. Jill kijkt Niall met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Did something happened I have to know about?' Vraag ik. Dan schieten Jill en Niall in de lach. 'No! Nothing happened!' Lacht Niall. 'I just don't think Niall is funny' zegt Jill serieus. Niall schiet weer in de lach. 'I am much funnier than you!' Lacht hij. Ik lach met hem mee. 'That's so true' lach ik. Dan lacht Jill ook mee. 'Okay, maybe you're right' lacht ze. Als ik nog iets wil zeggen, gaat de kamerdeur weer open. Meteen sta ik op scherp als ik zie dat er een dokter binnenkomt. 'Lucy Bakker?' Vraagt hij. Ik knik, 'that's me'. 'I have the results of all the tests we did' zegt hij. 'Okay' zeg ik. 'Like we said, there's a chance you have to stay here for a few days' zegt hij. Ik slik en knik. 'Well, you have to stay. You're not strong enough to go home' zegt hij. Ik zucht diep en voel tranen in mijn ogen branden. 'Okay...' zucht ik. Niall wurmt zich van me los en stapt van het bed af. 'Why not?' Vraagt hij een tikkeltje boos. 'Her body isn't ready to live again like it did before' zegt de dokter. 'You have to let her go home!' Zegt Niall boos. 'She wants to go home!' Roept hij. 'Niall...' zeg ik. Niall kijkt mij aan. 'Babe, you want to go home, right?' Vraagt hij. Ik knik. 'So you're going home today!' Zegt hij vastbesloten. 'I don't think so' zegt de dokter. 'I'm sorry, sir, but Lucy couldn't do what she wanted for a long time! Now she's free and she wants to go home!' Zegt hij boos. 'If you want to take her home, you need to talk to my colleague' zegt de dokter. Niall knikt. 'Okay, where can I find him?' vraagt Niall meteen. 'First door to your right' zegt de dokter. Niall draait zich om naar Jill. 'Stay with her. I'll be back soon' zegt hij. Dan kijkt hij even naar mij. 'I'll fix this' zegt hij. Ik glimlach en knik. Dan loopt hij de kamer uit.

Als de deur achter hem dicht valt, kijk ik de dokter aan. 'Can you please tell me if I am pregnant?' vraag ik gespannen. Jill komt naast me staan en legt haar hand op mijn schouder. 'I can tell you Lucy, you're not pregnant' zegt de dokter. Ik haal opgelucht adem. 'Thank you' zeg ik. 'I think you were, but you lost it because your body got hurt' zegt hij. Ik kijk hem aan. 'Really?' vraag ik verbaast. De dokter knikt. 'But, Lucy, if you're that worried about getting pregnant, then maybe you can think about taking the birth control pill' zegt hij. Ik knik, 'Maybe I should'. Hij geeft verder nog uitleg over alle resultaten. De dokter maakt duidelijk dat ik niet naar huis mag omdat ik heel veel rust moet pakken. Ik probeer nog om hem duidelijk te maken dat ik thuis ook uit kan rusten, maar daar wilt hij niks van weten. Hij wilt dat ik hier blijf voor een paar dagen. Als hij mij alles heeft vertelt, verlaat hij de kamer weer. Jill komt bij me op bed zitten en pakt mijn hand vast. 'Zwanger?' vraagt ze bezorgd. Ik kijk omlaag en knik. 'Hij wilde me iets geven zodat ik voor altijd aan hem zou denken...' zeg ik zacht. Ik voel de tranen weer in mijn ogen branden. Jill trekt me in een knuffel. 'Wat heftig' zegt Jill. Ik knik en veeg mijn tranen weg. Jill pakt mijn beide handen vast. 'Wij zijn hier nu samen. Alles komt nu goed' zegt ze. Ik kijk haar aan en knik. 'Ik hou van je Jill' zeg ik. Jill glimlacht breed. 'Ik ook van jou, Luce' zegt ze. We omhelzen haar nog een keer stevig.

A Man Called Niall Horan {VOLTOOID ✔️}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu