- Syriusz?! Co ty tu robisz? - chłopak był w nie małym szoku.
- Dowiedziałem się, że myślisz że Śmierciożercy mnie porwali. Ruszyliśmy wam z pomocą. - krzyknął i wystrzelił z różdżki w stronę przeciwnika.
Potter zauważył Granger, która upadła na ziemię. Czym prędzej pobiegł do niej i podniósł z ziemi, żeby udać się w bezpieczniejsze miejsce. Schowali się za głazem. Harry położył głowę dziewczyny na kolanach:
- Co się stało?!
- Dostałam jakąś klątwą. Nie dam rady wstać i nic nie widzę. Zostaw mnie i idź walczyć. Zrób to.
- Miona... - chłopakowi zaszkliły się oczy. Nie chciał jej stracić. - Nigdy cię nie zostawię...
- Ale musisz. - teraz Harry całkowicie się rozpłakał.
Położył jej głowę najdelikatniej jak się dało i pocałował w czoło. Ruszył ściskając mocno różdżkę w prawej dłoni. Włożył rękę do kieszeni, gdzie nadal tkwiła kula z przepowiednią. Nagle ktoś go popchnął i wypadła. Stłukła się, a na jej miejsce pojawił się czarodziej. Mówił coś, ale chłopak w ogóle go nie słyszał. Po chwili zniknął. Do Harry'ego strzeliła zaklęciem Bellatrix. Potter dzielnie z nią walczył, dopóki nie pojawił się Syriusz...
- Załatwmy to między sobą kuzyneczko.
- Bardzo chętnie.
Harry nie miał pojęcia co ze sobą zrobić. Ktoś szarpnął go za ramię, ale on cały czas patrzył na chrzestnego. Nagle stało się coś okropnego. Black stał przy kamiennym łuku, odbijając klątwy, rzucane przez jego kuzynkę. Lestrange wypowiedziała najgorsze zaklęcie:
- Avada Kedavra!
Potter nie słyszał już nic. Tylko jakieś przytłumione głosy. Wyrywał się w stronę Syriusza, z mocnych ramion Lupina. Spoglądał w przymglone oczy wuja i krzyczał z bólu. Łuk pochłonął duszę i ciało Blacka, a Harry rzucił się biegiem za roześmianą Bellatrix. Rozbroił ją zaklęciem i już stał nad nią, ale ktoś się pojawił. Voldemort wyszedł zza rogu i przywołał do siebie kobietę. Po chwili zaczęli walczyć z Harrym, dopóki nie pojawił się Dumbledore. Potter leżał na ziemi z pulsującą głową i patrzył na walkę między najlepszymi, najmocniejszymi czarodziejami w Świecie Magii. Po dłuższym czasie ogarnęła go ciemność. Zemdlał...
CZYTASZ
I'll Never Leave You | Harrmione
FanfictionHistoria Harry'ego i Hermiony. Czy z przyjaźni może przerodzić się coś głębszego, nawet jeśli obie strony się przed tym wzbraniają? Rozpoczyna się czwarty rok nauki w Hogwarcie, czy będzie inny od pozostałych?