Prolog

725 37 7
                                    

Bolest zná každý, ale kdo zažije takovou bolest už v tak nízkém věku?
Je mi teprve 6 let, a už vím, jak těžký to budu mít. Jmenuji se Mizuki, a jsem z významného rodu Kaguya. Jsme přímí potomci Bohyně Ootsutsuki Kaguyi, ale já jsem úplně jiná. Jsem jejím převtělením, vždy je na světě jenom jeden takový člověk. Můj klan žije převážně ve skryté Hvězdné vesnici, ale lidé z mého klanu často utíkají, jako třeba můj bratranec Kimimaro, který netuším, kde teď je.
Můj otec je hlavou vesnice - Hoshikage, a žiju jenom s ním. Mou matku zabili, když mi byly asi 4 roky, kvůli strachu z mého klanu, a hlavně ze mě.
A jaká že je moje síla?
Narozdíl od ostatních z klanu Kaguya neumím využívat své kosti. Můj původ se skrývá ve dvou klanech; Uchiha a Yamanaka. Přesně tak, už teď mám Sharingan, aktivoval se, když na nás poprvé zaútočili, ale když zemřela matka, tak se posunul do další fáze - Rinnegan, mám tedy obojí. A z klanu Yamanaka umím Shinteshin no Jutsu, ale ne jen to. Umím se napojit nejen na lidi, ale i na mrtvé, když s tím budu umět dobře, mohu mrtvé i ovládat. Asi je to celkem dost síly, ale tak přeci jsem převtělení bohyně Kaguyi, a ta vytvořila čakru.
Takže to není tak divné.
K mé síle, původu a minulosti je ještě dost, co říct, ale k tomu až později.

Welcome! Nový příběh přichází. Předem upozorňuji, že přidávání kapitol bude třeba každý týden nebo tak nějak, abych nad kapitolami mohla přemýšlet. Pro začátek je to asi vše. Snad se bude líbit.

Síla BohůKde žijí příběhy. Začni objevovat