14. Nový start

302 25 8
                                    

Sasuke

Je mi Mizuki opravdu líto. Ať si říká, co chce, dobře vím, že bráchu měla ráda, nejspíš i po tom všem pořád má. Musí se cítit strašně, ale kvůli mě a Narutovi se snaží být silná.
Naruto občas dělá hrozný blbosti, jen jí přitěžuje. Ale to občas i já.
Chci tu být pro ni a pomáhat jí, ale na druhou stranu se chci pomstít.
"Sasuke, jdeme?" zavolal na mě Naruto.
"Kde je Mizuki?" Je pryč už takhle po ránu?
"Nevím, asi už je na misi." Je pravda, že má teď vážně hodně práce. Trošku mi to připomíná, jak to bývalo s Itachim. Nemá na nás moc času, ale i tak se snaží nás trénovat.
Dneska máme s Narutem první misi.
Jo, jsme už geninové. V týmu je s náma ještě ta upištěná Haruno Sakura a náš kapitán je Hatake Kakashi. S Kakashim to je vážně těžký, málem jsme nepřošli, ale vyšlo to.
"Koukej Sasuke, Sakura už je tam." řekl nadšeně Naruto. Já nijak nereagoval, nijak mě ta holka nezajímá.
"Ahoj Sasuke-kun. A Naruto." Trochu jsem se musel pro sebe zasmát. Chudák Naruto, on je do ní zamilovaný, ale ona zase do mě.
Kakashi jde zase pozdě, jak jinak.
"Zdravím, omlouvám se, že jdu pozdě. Pojďte za mnou, povím vám o co půjde." Všichni jsme vyšli za ním.
"Neměli bychom pro misi za Hokagem, Kakashi-sensei?" zeptala se Sakura. Je to divný, ale má pravdu.
"Ne tak docela. Tohle není ještě úplná mise." dořekl přesně ve chvíli, kdy zastavil na louce.
"A o co teda jde?" Naruto je hrozně nedočkavý.
"Klídek bráško, hned se to dozvíš." ozvalo se někde vedle nás. Až na Sakuru nám bylo jasné, že je to Mizuki.
Skočila přímo před nás.
"Tohle je tréninková mise." dodala.
"Přesně tak, Mizuki a já jsme teď vaši nepřátelé. Vaším úkolem je vzít nám svitek. Stačí získat jen od jednoho."
Potom se do toho vložila Mizuki.
"Ještě vám povím pár věcí. Nezapomeňte na spolupráci. Myslete na strategii a naše slabiny a hlavně, nemyslete si, že vás budeme šetřit. Tohle není jenom trénink je to i mise. Proto vám klidně ublížíme tak, jak by vám mohli ublížit jiní nepřátelé." Tak tohle se mi líbí, ale bojím se, že to jenom tak nezvládneme.
"Fajn, jestli nejsou otázky. Začínáme." vykřikl Kakashi-sensei a spolu s Mizuki zmizeli.
"Sasuke-kun, Sasuke-kun, jaký máš plán?" To nemůže něco zkusit vymyslet sama? Ignoroval jsem ji a začal mluvit na Naruta.
"Tvojí ségru jenom tak neporazíme, Naruto."
"Ségru? Cože?" zapištěla Sakura. To vážně nic neví?
"Jo, moje ségra. Je v Anbu a byla v jednotce i s Kakashi-senseiem."
"To je fuk, jak je máme porazit? Kakashi je kopírovací ninja a Mizuki má Rin.....no, je prostě skvělá přes oční techniky, vycítí všechno." Uff málem jsem se prozradil před Sakurou. Ještě se úplně neví o jejím Rinneganu.
"Věděl bych, jak ji porazit, ale je to krutý." prohodil Naruto. Pobídl jsem ho, aby pokračoval. Mezi tím jsme hledali úkryt.
"Pomocí Henge no Jutsu se změním na tvýho bráchu." A čím by tohle asi pomohlo.
"Neříkali jste, že vycítí všechno? Nepozná teda, že jsi to ty?"
"Sakura má pravdu." dodal jsem, ale pak jsem toho trochu zalitoval. Začala se červenat a culit, teď si bude myslet, že se mi líbí.
"O to ale vůbec nejde. Dobře víš, jak ji vždycky rozhodí, když o něm něco řekneme, nebo když narazí na jeho fotku. Jestli ho uvidí před sebou bude v šoku a ani si nevšimne, že jsme jí vzali svitek." To je skvělej nápad. Kdo by řekl, že Naruto může mít i takovýhle nápady.
Vydali jsme teda všichni tři lesem. Zahlédli jsme Mizuki s Kakashim, jak si povídají u stromu. Naruto se převtělil do Itachiho, ikdyž to není on i tak to ve mně vyvolává hrozný vztek.  Sám se k nim vydal.
"Co to?" vykřikl Kakashi. Mizuki stála bez hnutí a do očí se jí hrnuly slzy, sakra, vážně to bylo asi moc.
Kakashi už se připravil, že proti němu vyběhne, ale Mizuki ho zastavila.
"Uklidni se. To je jenom Naruto."  Se Sakurou jsme vyskočili ze strany a pokusili se Mizuki vzít svitek. Kakashi popadl Sakuru, Mizuki mě a drželi nás u země. Naruto už zrušil svoji techniku.
"Chápu, o co vám šlo, nebyl to zlý nápad, ale musíte být vynalézavější." Nechali nás se postavit. Naruto je ale šílenec takže hned vyběhl na Mizuki, blbec jeden. No ale musíme mu pomoct.
"Omlouvám se, že ruším, ale Mizuki-senpai, žádá si vás Hokage-sama." Ani jsme si toho chlápka z Anbu nevšimli.
"No dobrá, budete muset misi dokončit beze mě." Nestihli jsme se ani rozloučit, okamžitě odběhla pryč. Proč ji asi Hokage schání.

Mizuki

"Co se stalo, že tam musím?"
"To nevím, ale jsou svoláni všichni členové Anbu." Že by se stalo něco vážného.

-

"Už jste tu všichni, výborně." Všichni mlčky stojíme před Hokagem a napjatě čekáme.
"Po domluvě s kapitánem jsme se rozhodli, že jmenuji nového kapitána, hned vám také vysvětlím proč." Nového kapitána? To je zvláštní.
"Ale nejdřív, novým kapitánem od této chvíle bude Kaguya Mizuki." Všichni upřeli pohled na mě.
"Já? Hokage-sama, cením si toho, ale proč?"
"Je to kvůli organizaci Akatsuki. Většina misí se teď bude týkat právě jich. A Mizuki ty budeš kapitánem proto, že se právě povedlo potvrdit jednoho z členů."
"O koho jde?" zeptala jsem se klidně. Hokage se podíval na, teď už bývalého, kapitána Anbu. Jméno, které řekl, bych nečekala.
"Uchiha Itachi." Nikdo nedokázal nijak reagovat. Tak tohle Itachi myslel tím, že ho budou všichni chtít zabít? Proč se přidal k tý nejhorší organizaci, co existuje?
"Nyní pro vás žádnou misi nemám, ale připravte se na cokoli." Všichni jsme klidně odešli z kanceláře. Občas mi někdo pogratuloval k povýšení, ale nemůžu být šťastná z toho, že jsem kapitán, když vím, co to bude obnášet. Začíná mi úplně nová kapitola.

Já a ty školy v čase, prostě mě baví. Ještě samozřejmě nějaký budou. Ale tak gratulujeme Mizuki ,že je kapitánem. Bude to teď mít docela zajímavé.

Síla BohůKde žijí příběhy. Začni objevovat