24. První sbírka

275 23 8
                                    

Mizuki
"Sakra, tak vstaň už Mizuki, musíme vyrazit." Strkal do mě Itachi, který už byl dávno připravený k odchodu.
Vůbec se mi nechce vstát z postele. Ale není to proto, že bych byla líná a chtěla prostě ležet, chci prostě co nejvíc oddálit misi.
Nechci jít pro Naruta.
Nechci mu ublížit.
"Fajn už jdu." odsekla jsem a zvedla se z postele. Itachi odešel, abych měla klid.
Převlékla jsem se a vzala si plášť. Naposledy jsem se podívala do zrcadla.
Co se s tebou stalo, holka? Pomyslela jsem si. 

Vycházím směrem do hlavní síně.
"Máš plán?"
"Nemám Kaguyio, co mám dělat?" Nečekám, že ona bude vědět, jak mi pomoct.
"Já nevím, nevím Mizuki, vážně."
"Možná nápad mám."
"To je dobře."

"Konečně jsi tady, Šípková Růženko."
"Moc vtipný, Kisame." odvětila jsem ironicky.
"Itachi, Kisame, Mizuki, hodně štěstí. Je mi jasný, že se to možná nepovede, protože jde o Kyuubiho, přesto se snažte."
"Ano." odpověděli jsme jednohlasně Peinovi a vyšli jsme z úkrytu.

"Hele Itachi, něco jsem zapomněl dodat?" Přehlušil ticho Kisame.
"O co jde?" Odvětil chladně Itachi.
"S tím klukem je i tvůj mladší brácha." Itachi i Kisame se tomu zasmáli. Jak se můžou smát?
"To bude zajímavý." Pořád vypadají dost pobaveně, co na tom Itachimu přijde vtipný.
Po chvíli cesty Itachi mávl rukou, což nám dalo najevo, že jsme skoro na místě. Ukryli jsme se proto mezi stromy a pozorovali.
"Mizuki, zakryj čakru." Zašeptal Itachi.
"Cože? To ty umíš?" S úsměvem jsem se otočila na Kisameho.
"Jenom trochu, ale myslím, že Kakashi stejně pozná, že jsme tady."

"Sasuke, musíš se uklidnit. Pohání tě vztek, nemůžete pak zkombinovat techniky." Ozvalo se pod námi. Periferně jsem viděla, jak se Itachi usmívá.

"Mizuki, vem si tohle." Kisame mi podal černý plášť s kapucí.
"Proč?"
Místo Kisameho odpověděl Itachi.
"Možná nechceš, aby tě brácha viděl."
Usmála jsem se a vzala si plášť.

"Kakashi-sensei?" ozval se Sasuke.
"Já vím. Ať si kdokoli, ukaž se!" zakřičel Kakashi.
"Prokletej Sharingan." zaklel Kisame a seskočil. Chtěla jsem hned za ním, ale Itachi mě zastavil.
"Používej jenom techniky Rinneganu, ty oni neznají."
"Tím jim ublížím." Itachi se chladně zasmál.
"Zapomnělas, proč jsi tady?" řekl a seskočil. Má pravdu, ale stejně se musím ovládat. Seskočila jsem za nimi s kapucí na hlavě. Dobře je všechny vidím, ale oni mě ne.
"Tři? Nemívá Akatsuki týmy po dvou?" optal se klidně Kakashi.
"Tohle je výjimka." odpověděl Kisame naprosto bez starostí.
Oba jsou tak klidní, to já neumím. Podívala jsem se na Naruta a na Sasukeho. Oba vypadají, že puknou vzteky, obzvlášť Sasukemu zbývá jen chvilka než by zabil Itachiho.
"Jak se opovažuješ předemnou ukázat!! Zabiju tě!!" A je to tady. Sasuke se i se Shariganem rozeběhl na Itachiho. Nikdo z nás tří se ani nepohnul. Jenom já jsem použila Tendō a odhodila Sasukeho na strom, při čemž zakřičel bolestí, promiň zlatíčko.
Itachi se ke mně naklonil.
"Neříkalas, že jim nechceš ublížit?" zeptal se pobaveně.
"Zklapni." odsekla jsem.
"Ty!!!" Ten řev nás donutil se otočit. Naruto měl Kuramovi oči, ale ještě neměl ocas. Rozeběhl se proti mě, ale Itachi vběhl přede mě a odkopl ho pryč.
"Co jsem říkal o tom vzteku." řekl Kakashi. Tomu jsem se musela trochu zasmát, to je celý on.

Kisame si falešně zívl.
"Tyhle dětský hry mě nebaví. Skončíme to."
"Co vlastně chcete." Kakashi se snaží být klidný, ale poznám na něm nervozitu.
"Nic tak přepychového. Jenom Kyuubiho, bylo by fajn, kdyby šel sám." Narutovi vzteky vyběhl ocas. Sakra Kuramo, nech ho být.
Naruto vyběhl na Kisameho, ten udělal jen krok stranou a stál za ním Itachi, který Naruta uzavřel no genjutsu.
"Tak fajn, jdeme se bavit. Nechám ti toho prcka." oznámil mi Kisame a vyběhl na Kakashiho. Podívala jsem se na Sasukeho, mrzí mě, jak moc je naštvaný. Pak jsem přemýstila pohled na Itachiho s Narutem, ten pohled je bolestivý.
"Nemáš dávat pozor na protivníka?" Drahý Sasuke, myslíš, že o tobě nevím? Bez problémů jsem jeho úder odrazila. Popadl 4 shurikeny a hodil je po mně. Vždycky měl tak přesnou ránu jako Itachi, ale tohle na mě neplatí.
"Chidori."
Co?
Vždyť, to mu moc nešlo.
Jak?
Z tranzu jsem se probudila poměrně brzo, takže to Sasuke nestihl.
Spoutala jsem ho svými Mazo ne Kusari.
Taky jsem si všimla, že Kakshimu se povedlo uzavřít Kisameho do genjutsu.
Velkolepé Kakashi.
Pohledem jsem se střetla s Itachim, dali jsme si najevo, že dnes to nebude ono. 
Přišla jsem k Sasukemu a udělala tu největší blbost, co jsem mohla.
Promluvila.
"Nesmíš se soustředit jenom na vztek a sílu, musíš se umět ovládat. A je mi líto, Sasuke, ale Mangekyō nikdy nezískáš." Sasuke na mě vytřeštil oči.
"M-mizuki?" Jsem pitomá, že jsem mluvila. Uvolnila jsem svoje řetězy.
"Tu neznám." Odvětila jsem a zmizela. Sakra, sakra, sakra.
Vyběhla jsem pryč, po malé chvíli zamnou běžel i Itachi a Kisame. Ani jeden nejsme naštvání.
Počítali jsme s tím.

-

Týdny a měsíce ubýhaly. Už jsem tu oslavila své 18té narozeniny.
Ogranizace se na chvíli vykašlala na Bijuu. Místo toho se snažíme získat, co nejvíc peněz.
To víte, překupnictví, nájemné vraždy a tak.

"Mizuki, je ti něco? Jsi furt nějaká bledá." Ptá se ustaraně Kisame.
"Poslední dobou mi nebývá dobře."
Kisame se začal smát.
"Ani se nedivím, když se čas od času tolik přejídáš." Usmála jsem se a praštila jsem ho do ramene, ikdyž mi do smíchu nebylo.
Ale ne, zase je to tu.
Utekla jsem do svého pokoje a začala zvracet.
Co jen budu dělat?
Opláchla jsem se studenou vodou a vyšla z koupelny, kde na posteli seděl Itachi.
Přešel ke mně a chytl mě za tvář.
"Co je to s tebou?" Vypadá, že má strach. Nedivím se tomu, že se tak chová, začali jsme na sebe být poměrně hodní.
"Itachi já..." Odvrátila jsem pohled. Nemůžu, tohle nemůžu.
Ukazováčkem mi nadzvedl bradu a znovu se mi podíval do očí, pohledem plným strachu.
"Tak co je?" zašeptal klidně.
"Itachi já...
..
..
..
..
..
jsem těhotná."

Vážně pardon, že jste tak čekali, ale byla jsem na dovolené, tak jsem chtěla klid od všeho. Pořád mám dost, co dělat. Tak nevím, jak budu přidávat. Tady už bych chtěla příběh pomalu ukončovat, ale úplně to ještě nejde, ale možná už to bude brzy.
Tak Naruta nezískali, jak jinak. Ale Mizuki je těhotná, to může být problém.
Jak asi zareaguje Itachi?

Síla BohůKde žijí příběhy. Začni objevovat