İMGE'NİN GÜNLÜĞÜ
Bugün Cumartesi. Yine günlük yazmaya başladım ama... Bu başka. Tamam, kabul ne zaman günlük yazmaya başlasam 'bu başka' diyorum ama bu, gerçekten başka olacak. Çünkü bunları Mete'nin sevgilisi olarak yazıyorum.
Dün hastaneye gittik ve alnıma dikiş attılar. Mete Bey ise tüm sürprizleri iptal edip beni eve bıraktı.
İMGE
Yine günlük yazıyordum.. Bugün teyzem evdeydi ve bende onunla konuşmama kararı aldım. Dikişlerimi önemsemeyen birinin tüm gün ne yaptığını, ne bok yediğini önemseyecek kadar salak değildim.
İçim içime sığmıyor. Yani... Biz şimdi sevgili miydik?
Meteyle konuşmalıyım. Ona Utku'nun intikam oyunundan bahsetmeliyim ama...
Artık inanmamaya başladım. Mete bugün alnımdaki kanı görünce donmuştu.. Öyle bir çocuk Umay'la beraber olup sonra ona tekmeyi basamazdı.. Bu işte bir gariplik vardı ama ne! Mete'yle konuşmak için mesaj atmalıydım. Günlük yazmıştım ama ben günlüğü akşam yazanlardan değilim. Aklıma ne zaman eserse o zaman yazarım. Saat daha 11 di ve umarım Mete şu uykuculardan değildir.
Kime: U-KA-LA
Konuşmamız lâzım Ukalâ Prensim
Bu kulağa hoş geliyordu. Ukala Prens. Ona hemen 'sevgilim' diyemezdim. Bu biraz zaman alırdı bende. Telefonum titredi ve hemen gelen mesajı açtım.
Kimden: U-KA-LA
Alnın nasıl oldu?
Beni fazlasıyla önemsiyordu ama.. Bu kadarıda fazla değil miydi.
Kime: U-KA-LA
İyiyim. Zaten iyiydim. Ama konuşmamız gereken önemli bir konu var. Dünkü cafede buluşalım mı?
Çok geçmeden cevap geldi.
Kimden: U-KA-LA
Olur. Saat 1 de
Mutluydum. Hiçbir zaman içimde böyle bir his olmamıştı.
Yataktan fırladım ve dolabıma koştum.. Ne giyecektim? Bugün bizim sevgili olarak ilk buluşmamızdı... Bu yüzden kıyafet seçimimde dikkatli olmalıydı. Havada güneşliydi ama serindi. Aklıma dünkü hırka geldi. Bir poşete koydum çünkü onu bugün Mete'ye verip kime ait olduğunu öğrenecektim.
Lacivert, kalın askılı bir atlet giydim. Üzerine ise göğüs altımda biten, beyaz, bol bir tişört. Pantolon konusunda kararsız kaldım ve siyah darpaçamı giydim. Doğrusu pek hoşuma gitmemişti ama kötü olduğumda söylenemezdi. Atletimin rengindeki nike'larımda hoş olmuştum. Saçlarımı düzleştirip bağladım. Sonra açtım. Saçlarımın bağlı olmasına hem alışkın değildim hem de söylenenlerin aksine bana yakıştığını düşünmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U-KA-LA
RomanceBence her şeyin en kötü yanı onu kaybetmem değildi. Kendimi kaybetmemdi.