✖12✖

1.5K 94 18
                                    

Olivia's pov

Vandaag is de dag van het Halloween feest. Het is 17 30 uur en Lily en ik zijn ons aan het klaar maken. Mijn kostuum is een duivel en ik draag sneakers die zo betovert zijn, dat het voor de buiten wereld lijkt of het 15 centimeter hoge hakken zijn.

Ik heb knalrode lippenstift en zwarte smokey eyes

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb knalrode lippenstift en zwarte smokey eyes. Verder is mijn haar echt super blond.
Lily's kostuum is ook echt fantastisch. Ze draagt een skelet vrouw.

Haar make up is licht, maar zij heeft ook knalrode lippenstift

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Haar make up is licht, maar zij heeft ook knalrode lippenstift.

Als we beide klaar zijn grijns ik. 'Wat zien we er goed uit!' 'Ja hè!' Als het zes uur is lopen we richting de Room of Requirement. 'Vandaag mogen we lekker dronken worden! Mee eens?' 'Zeker weten!' Als we bij de 7e verdieping aankomen zien we al meerdere leerlingen staan.

Ik kijk Lily een keer aan. Direct knikt ze. Oké arrogante grijns op, en open die deur. 'We lopen naar binnen en direct valt het stil. Met opgeheven hoofd lopen we naar de Marauders.

'Heey!' Zeggen Lily en ik in koor. Sirius heeft een glas Firewhiskey in zijn hand. Ik pak het glas en gooi de inhoud in een keer achter over. Holy shit dit spul is sterk. James kijkt me verbaasd aan. Ik hou het glas voor zijn gezicht en hij schenkt bij. 'Je haar lijkt blonder, Liv!' 'Ach het zal wel!'

Opnieuw gooi ik het achterover, Lily die ook een glas heeft gekregen doet hetzelfde. 'Tijd om te feesten!' Zeggen we in koor, en we lopen de dansvloer op.

2 uur later

'Je bent zo knap, Liv!' Zegt Cameron met een dubbele tong. '- maar niet zo knap als die gast daar!' Gaat hij verder. Ik giechel en sla mijn glas drinken achter over. Dan kijk ik in het rond. Mijn oog valt op Lily en James, die zoenend tegen de muur aanstaan. Schattig, maar ik denk niet dat ze het zich morgen nog herinnert. Als ik verder kijk zie ik Sirius aan de andere kant van de kamer. Hij kijkt ook naar mij. Ik grijns en vul mijn glas met Firewhiskey. GAWD ik moet echt stoppen met drinken.

Met het glas in mijn hand loop ik naar hem toe. Nou ja, dat probeer ik, want ik wordt tegengehouden door een dronken Cole. 'Liv, Julia was een fout! Ik vind jouw leuk, en alleen jou!' Ik rol met mijn ogen. 'Ik wil jou Niet!' 'Dat bluf je! Je zou nog geen andere jongen zoenen!' 'Wedden van Wel!' Hij grijnst gemeen. 'Je doet het niet!' 'Nou ik deed het al toen we nog een relatie hadden!' Zeg ik boos. Zijn blik wordt onzeker. 'Wat?' 'Je hoorde me Wel, doei Rivers! Oh en je weddenschap staat!'

Ik duw hem opzij en loop door naar Sirius. 'Wat was Dat?' Vraag hij met een dubbele tong. Ik giechel, 'dat was Cole!' Zeg ik nog steeds giechelend. 'Nu heb ik een weddenschap.' Ga ik verder. 'Wat voor?' 'Dat ik een andere jongen zou zoenen!' Zeg ik giechelend. Sirius kijkt me grijnzend aan. 'Nou, dat is je nu al gelukt.' 'Wa-?' Voor ik mijn zin af kan maken drukt Sirius zijn lippen op die van mij.

Ik schrik even, maar ga er al gauw in mee. Sirius draait ons om en drukt me tegen de muur. Hij vraagt toestemming, die ik hem direct geef. Hij drukt me nog meer tegen de muur. Zijn lippen verlaten die van mij en gaan naar mijn nek. Bij een bepaald plekje ontstaat er kippenvel, en ik begin ineens te lachen. Ik weet niet waarom.

' Wat?' Vraagt Sirius grijnzend. 'Ik weet het Niet!' Zeg ik nog steeds giechelend. Ik ben zo dronken. Mijn blik verplaatst naar Cole die aan de grond genageld staat. Wat is hij toch triest.

'Liv?' Ik draai me naar hem om en snap de hint. Ik druk mijn lippen weer op die van hem. Nu neem ik de leiding en ik druk me meer tegen hem aan.

Na een tijdje laat ik hem los en kijk hem aan. 'Zullen we gaan?' Vraag ik zachtjes. Sirius' grijns wordt groter. 'Nee, niet op die manier! Ik moet gewoon stoppen met drinken en ik ben moe!' Hij knikt begrijpend en zoent me nog een keer kort. Dan trekt hij me mee naar de uitgang van de Room of Requirement 

Remus' pov

Ik lijk de enige te zijn die niet dronken is. Mijn blik gaat over de kamer. Ik zie James en Lily zoenen en Olivia is in een felle discussie met Cole en Sirius kijkt er naar. Na een tijdje duwt Liv Cole aan de kant en ze loopt naar Sirius. Ze beginnen te praten en Olivia giechelt de hele tijd.

Dan gaat Olivia's blik naar verbaasd. Het volgende moment drukt Sirius zijn lippen op die van Liv. Holy, oké dat was te verwachten. Ik kijk weer verder, en zie een meisje met blauw haar onzeker binnen komen. Haar heb ik nog niet eerder gezien. Ik loop naar haar toe. 'Heey, ik ben Remus. Ben je nieuw op school?' Ze knikt. 'Ik ben Freya, ik heb thuis scholing gehad, en tja nu ben ik hier.' 'Welke afdeling zit je?' 'Gryffindo-' Ze wordt half omver gelopen door een giechelende Olivia.

'Oh sorry! Heey Reempje!' Zegt ze nog steeds giechelend. 'Olivia Red, ik dacht dat jij weg wilde!' Zegt Sirius dronken. 'Wilde ik Ook, maar ik botste tegen iemand op! Ik moet toch aardig blijven?' Zegt ze grijnzend. 'Olivia Red! Dit is niet de beste versie van mezelf, dus ik stel me morgen nog wel een keer voor.' Zegt ze dan lachend tegen Freya. 'Freya Rowan.' Zegt Freya lachend. 'Leuk je te ontmoeten!-' Sirius trekt haar verder richting de deur. 'Doeiii!' Roept ze nog, voordat ze uit het zicht verdwijnt. 'Dat waren dus twee van mijn vrienden!' Zeg ik lachend tegen Freya. Ook zij grijnst, dan gaat ze weer door met praten en opeens is dit feest een stuk leuker.

Olivia's pov

Sirius trekt me mee naar de Marauders slaapkamer. 'Laten we gaan slapen dan!' Roept hij enthousiast. Ik glimlach om zijn enthousiasme. 'Mag ik misschien een shirt van je lenen?' Hij loopt naar zijn kast en gooit een shirt naar mijn hoofd.

Terwijl ik me omkleed volgt Sirius elke beweging die ik maak. 'Lukt het Black!' Vraag ik uitdagend. Hij grijnst en trekt me naar het bed. Als we liggen fluistert hij in mijn oor: 'Ja hoor , ik vond het uitzicht wel fijn!' Blozend probeer ik mijn wangen te verbergen. 'Nee, je bent mooi als je bloost.' Ik glimlach en nestel me in zijn armen. Om vervolgens met mijn hoofd op zijn borst in slaap te vallen.

My famous Marauders storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu