Eylemden
Kaldırım da oturur ken Fethi de yanıma çöktü.F:Ben çok özür dilerim böyle büyük bir tepki vereceğini hiç düşünmedim yani kendimi nasıl affettire bilirim ?
E:Ettiremezsin seni göndermek için elimden ne geliyorsa yapacağım.
F:Bir öpücük bu kadar büyütmeye ne gerek var ?
E:O öpücük dediğin ve daha fazlası benim çocukluğumu mahf etti !
F:Nasıl yani ?
E:Sence bu hareketinden sonra sana güvenir miyim ?
F:Hayır
E:O zaman daha fazla konuşma ve yürü görev var
F:Emredersiniz Komutanım !
Eylemden
Bu hareketime ben bile şaşırmıştım ne oluyordu bana başkası olsa kafasını kırmıştım ama bu çocuğu af ettim kendimden taviz vermemeliyim bu adamı göndermek için elimden gelen herşeyi yapacağım
___________E:Geç bakalım ama çok alışma kısa zaman da gideceksin
F:Komutanım Burası benim ilk görev yerim , Birazda olaylı bir giriş yaptım malum . Ne yapacağımı şaşırdım bende .
Zaten bu kafayla nasıl akademi birincisi oldum bende bilmiyorum.E:Akedemi birincisi demek
F:Evet komutanım
E:Üzüldüm , Yazık Olacak Sana Onca çalışma zorluk.
F: Peki Komutanım.
_______________E.Y:Fethi aslanım çok iyi iş çıkardın Seni bu Tim'e almakla Hata etmediğimi gösterdin
F: Sağolun komutanım Görevimiz .
Ne başardı sanki , Abartmayalım bence şu gerizekalıyı , şımaracak yoksa .
Zaten bileğimde acıyordu , Baya şişmişti , anlık bir acıyla bileğimi tutup ufak bir çığlık attım.Y: Bileğinin Nesi var Eylem ?
E:Sanırım kırıldı Komutanım
Y: Ben sana ne diyeyim be kızım niye geldin buraya kalkıp gitsene hastaneye .
E: Boşverin Komutanım ya şimdi kim uğraşıcak hem operasyon falan çıkar Allah Korusun Sonra giderim .
Y: Iyi sen kaşındın 🤗
E:Yaa Konutanım ha-
Y:Komutanım Eylem'in Bileği Kırılmış Hastaneye gitmiyor Birde Yetmezmiş Gibi operosyana çıkıp herkesi tehlikeye Atıcam diyor.
E:Evet Arkadaşlar 3/C sınıfından Yavuz Karasuyu Alkışlıyoruz .
İlk okukdamıyız ya İspiklemek ne demek Komutanım ?Yavuz komutanım asla ama asla takmamıştı beni .
E.Y: Off ! Eylem Yine mi Kızım Ya !! Çabuk Kalkıyorsun ve hastaneye gidiyorsun itiraz istemiyorum Yoksa 3 Ay uzaklaştırma yazarım hiçbir operasyona çıkamazsın.
E: Ne !! 3 Ay ne yaa ! Tövbe Tövbe Allah Yazdıysa Bozsun Hemen gidiyorum komutanım Sinirlenmeyin sakın gitmiyorum hatta ışınlanıyorum.
E.Y: Deli Kız . Eylem iyi hoş ta bileğin nasıl kırıldı senin Sen öyle kolay kolay yaralanmazsın bünyen alışkındır acıya.
E: Ben gideyim komutanım da size onu Fethi Anlatsın
F: Şey komutanım zaten kırıldığını sanmıyorum Gonca o kadar ağır değil ki üstüne düştü diye kırılacak bileği.
E.Y: Gonca kim oğlum ?
F: Şey komutanım Gonca benim silahım
E.Y: Desenize Azmi ye Sevgili çıktı
"Herkes Büyük Bir kahkaha atar "
F: Azmi kim ki komutanım ?
E.Y: O da Eylem ' in silahı ama sakın onun yanında silah deme Azmi'ye oyar gözlerini.
F: Emredersiniz komutanım .
"Eylem Kapıdan Girer"
E.Y: Neden buradasın sen Eylem
E: Ya komutanım şimdi hastaneye kadar gitmeyeyim operasyon falan çıkar gelemem Mazallah bir revire göstereyim dedim revirdeki doktor baktı kırık değilmiş Ezilme ve zedelenme varmış sadece komutanım lütfen gitmeyeyim .
E.Y: Doktordan filimlerini alıcam haberin olsun Eylem Hanım şimdi beni kandırmana hiç gerek yok doğruları söyle
E: Valla Komutanım Yaa Yeminle
E.Y: Iyi bakalım o zaman hazırlanın patlamanın faillerini almaya gideceksiniz kalabalık olabilirler hazırlıklı gidin
Tim: Emredersnizi Komutanım !
_____________
K: Komutanım mantar gibi bunlar gebertiyoruz gebertiyoruz bitmiyorlar .
E: Aman Keşanlı sen son zamanlarda çok mızmızlanmaya başladın çok konuşmada indir adamları
K: Alacağınız olsun Komutanım üzdünüz.
E: Çok konuşma Keş-
E: F-fethi ! K-Komutanım V-Vuruldu önüme a-atladı Kalbine Y-yakın yarası komutanım çıkarmamız lazım
Y: Eylem sakin ol kızım tamam şimdi Aşık gelicek oraya Fethi ' ye Müdahale edicek sen adamlara dön
E: E-emredersiniz
Fethi Gerizekalısı Önüne atlamıştı , Yarası kalbine çok yakındı . Umarım Birşey olmaz , birilerinin daha benim yüzümden zarar görmesini kaldıracak durumda değildim.
Zaten çoğunu geberttiğimiz şerefsizler in bir kısmını daha etkisiz hale getirdik diğerleri de korkup kaçmıştı.
Ortamın sakinleştiğini düşünüp siper aldığım yerden çıkar çıkmaz kuzeyden geldiğini fark ettiğim kurşunun omzumda bıraktığı acıyı hissetmem bir oldu .
Hemen kalktığım yerime uzanıp hemen önümde baygın yatan Fethinin silahını alıp keskin nişancıya aramaya koyuldum.
Gerizekalı kendini kabak gibi gösterdiğinden çok uzun sürmedi bulup indirmem.A: Komutanım Fethi'nin durumu iyi değil ölmek üzere acil sevk etmemiz lazım .
E:Aşık iyileştir onu benim yüzümden ölmemeli yaşat ne yap ne et yaşat !
A: Eylem Yaralanmışsın .
E: Sıyırdı bir şey yok . Hah ! Bak geldi helikopter hadi getirelim onu taşı hadi .
Y: ASKER EYLEM ALPTEKİN ! Kendine gel kızım hiç bir şey olmayacak tamam mı Hiçbir şey !
E: Emredersiniz Komutanım
Y:Hadi Gidiyoruz !
_____________
Fethiyi Ameliyata almışlardı , Durumu ağırdı .
O na edecek iki çift lafım vardı .E: Bana bak Gereksiz eğer sağ sağlim kalkarsan seni affederim yoksa oyarım o gözlerini. Aptal kim dediyse sana önüme atla diye Lüzumsuz oksijen israfı .
Y: Eylem Sakin Ol !
E: Off ! Emiredersiniz Komutanım
Y: Hem sen de yaralısın git göster .
E: Yok birşeyim benim .
Fazlasıyla Kan Kaybetmiştim aslında , hala nasıl ayakta olduğuma hayret edecekken gözlerimin karanlığa gömülmesi bir oldu , Hemen Yanıma koşan Ve düşmekten kurtaran ateş , ve doktorun ameliyathaneden gelen ' Hastayı Kaybediyoruz' diye haykıran sesiydi son hatırladıklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...