3.BÖLÜM

799 59 10
                                    

Eylemden

Gözlerimi açtığımda hastane odasında yatıyordum bana ne olduğunu düşünürken omuzundaki yaranın sızısıyla hatırladım  ne olduğunu Fethi geldi aklıma kolumdaki serum u koparıp attım zarzor ayağa kalktım sanırım kurşun sandığımdan daha derine gitmişti kafam yerinde değildi çünkü.
Büyük ihtimalle narkoz vermişlerdi ve hala etkisindeydim .
Sağa Sola yalpalıyarak odadan çıktım , Koridorda deli gibi bağırarak Yürüyordum.

H:Efendim ne işiniz var sizin burada Yatmanız lazım ameliyat geçirdiniz kolunuzu kullanamazsınız sakat kalabilirsiniz lütfen odaya geçelim.

3 tane hemşire beni odaya getirmek için uğraşıyordu ama Sürekli kafamın içinde yankılanan 'Hastayı Kaybediyoruz' cümlesi delirmiş gibi davranmamı sağlıyordu. Ben Fethi diye bağırırken karşıdan bana koşarak gelen Ateş in yanına gittim hemen dolmuş gözlerle baktım ona .

E:Ateş Fethi nerde ölmedi demi benim yüzümden ölmedi .

Ateşin yüzü çökmüştü Eylemi ilk defa bu kadar perişan görüyordu vicdan azabı çektiğini düşünüyordu Eylem in .

E:Ateş konuşsana ya ! Bak yüzünde düştü senin ne oldu yaa söyle !

A: Kara Fırtınam Benim . Sakin ol .

E: Bak Kara Fırtınam dedin işte sen sadece kötü birşey söyleyeceğinde dersin bana Kara Fırtınam diye yoksa Eyom derdim çocukken olduğu gibi sarılırdın ben de Ayeşim derim sana kocaman bir kahkaha atardık ama yok kesin öldü değil mi hemde benim yüzümden Allah be-

A:Şşşşttt ! Sakın devamını getirme senin yüzünden falan değil ölmedi o sadece biraz uyuyacak .

Yüzüne buruk ama kocaman bir gülümseme gelmişti Eylemin bütün masumluğuyla heyecanıyla döndü sordu Ateş e gözleri parlıyordu adeta .

E: N-nasıl Yani ?

A:Yoğun bakımda sadece şu ilk 24 saat önemliymiş onu atlatırsa turp gibi olacakmış Fethi de hey maşallah Davar Gibi çocuk iyileşir sen merak etme .

E: İyileşir Demi ?

A: İyileşir kızım iyileşir hem benim kuşlar bana bir şey fısıldadı .
Bunca zaman sonra belki iyi gelir bu adam sana belki hayatında ki karanlığa güneş olur ha Eyom ?

E:Olmaz be Ayeşim olmaz ben hiçkimseyle olamam benim kendi karanlığımda döktüğüm gözyaşlarım güneş oldu zaten bana başkasını üzemem ben Ayeşim başkasınıda kendi karanlığıma çekemem .
Benim sevdiğim adam bana hiçbir zanan kadınım diyemez Ayeşim ben ne diye bir adam ı sevip onun hayatının acıya boğulmasına sebep olayım ki hem sen varsın Ayeşim hayatımın erkeğisin işte bazen Abim Bazen Babam Bazen Sevgilim sen benin herşeyimsin işte Ayeşim başkasını ne yapalım .

Eylem bunları anlatırken gözlerinden yaşlar süzülüyordu Ateşin göğsüne kapanmıştı Ateş abi gibi sımsıkı sarıyordu onu hiç bırakmamak üzere .
_______________

Ateşle Eylem Daha 5 Yaşındayken Aynı Gün Bırakılmış Yetimhaneye , Daha 5 yaşındayken Almış Bu İki Küçücük Yürek omuzlarına dünyanın yükünü . O gün Eylemi Annesi , Ateşide Babası Bırakmıştı Yetimhaneye , Bilmiyorlardı ki bu iki yürek o günden sonra hiç ayrılmayacaklarını .
Sabah beklemeye başladı bu iki minik beden , onları kendi şanslarına teslim eden ailelerinin bir umut onları gelip almalarını , Geceye kadar bir dakika bile kalkmadılar kapının önünden .
İlk hayal kırıklıklarını yaşadı o gün ikiside .
İkiside İlk kez yalnızlığı tattı.
O gün söz verdiler birbirlerine , asla bırakmayacaklardı birbirlerini ikiside .
Eylem Ateşin Eyo'su
Ateş'te Eylemin Ayeş'i oldu o gün
____________

Eylem Ateş 'in kollarında ağlayarak  uyuya kalmıştı .

A: Bak şu uykucuya Senn ! Eyyoo hanımm hadi hadii her ağladığında uyunulmaz kalk bakalım Davar Oğlana bakıcaz daha .

Ateş Eylem'in sayıkladığını gördü .

E: Mehmet Amca yapma nolur... Sevme beni... Çok Canım Acıyor... Mehmet amca....Yapma nolur yapma ... Git Giyit istmiyorum ben seni git...

A:Eylem hadi kızım kalk Eylem hadi .

Ateş Çaresizce Bakıyordu Kardeşim Dediği kadına , ne kadar seslenirse seslensin uyandıramıyordu Eylem'i .

En son mecbur kaldı Eylem in yüzüne su döküp uyandırdı onu kanter ter içinde kalmıştı .

E:Ne oldu Ateş birine mi bişey oldu ? Hem insan böylemi uyandırılır yaa zaten kötüydüm tam içime ettin yani .

A:Yok Eyyom kimseye birşey olmadı da... Sen yine kabus görüyordun uyanmayınca Mecbur kaldım ... Eyyom be hani geçmişti piskoloğa gitmemek için beni kandırdıysan fena bozuşuruz haa .

E:Yok be Ayeşim ben sana ne zaman yalan söyledim hani geçen gün ölüm haberi geldi ya o-o ş-şey ..

A:Tamam Canım Tamam anladım ama en kısa zaman da bir piskoloğa randevu alıyorum itiraz yok şimdi kalkta şu Davar Oğlana bakalım .

Eylem hafifçe gülümseyerek başını aşağı yukarı sallayıp cevap verdi

Ateş Eylem'in koluna girdi düzgün yürümesi için Fethi nin tutulduğu odaya geldiklerinde doktordan 5 dakikalığına izin alıp Eylemi girdirdiler içeri Eylem Fethi nin baş ucunda oturup konuşmaya başladı .

E:Bana bak gereksiz seni sevmemiş gibi gözükebilirim aslında evet sevmedim hemde daha çok gıcık oldum sana ne diye önüme atlıyorsun da hayatımın fırsatnı alıyorsun elimden Allah Cezanı Vermesin yaa Oksijen İsrafı ... Sana dedim yaa çok alışma göndericem diye alış aslında baktım iyide silah kullanıyorsun hem daha azmi'ye goncayı istiyecez bu yüzden kalabilirsin hem bak ölüpte bana vicdan azabı çektirmeye kalkarsan oyarım o gamzelerini duydun mu asker inşallah duymuşsundur .

Hayatını Değiştirecek o sesi duydu Genç Kadın , Adam O kadar Güzel Sevecekti ki kadını Hayatını Değiştirecekti .

F:Aman komutanım kızlar en çok gamzelerimi seviyor dokunmayın onlara.

Aşka Küskünler  "EyFet"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin