11.BÖLÜM

453 43 1
                                    

E:Müslüm Gürses Dinler misin ?

Sadece kollarını göstermişti bende anlamıştım zaten. Bazı insanlar bunun zarar şeysi olarak görüyor ama bence bu düşünce başlı başınca saçmalık.
Yani adamın şarkılarını yaşıyormuş gibi söyleyip insanları duygulandırması kötü birşey değildir ki..Hem hiç neden bu denli insanın yüreğine dokunan şarkılar söylediğini düşündünüz mü ? Adamın hayatına gidin bakın be ...Bir insan bileklerini Çiziyor ve ya kendini kesiyorsa bu psikopat olduğu için değildir bir kere..
Kalbinin acısı o kadar yakıyor ki insanın canını , o kalpteki acıyı azda olsa hafifletmek için o kesikler .
.Daha fazla canı yansın istemiyordur sadece. Psikopat ve ya psikolojisi bozuk değildir ..Bunu bilin ve artık önyargılı davranmaktan vazgeçin ya ...
Neyse ben yine daldım ... Şu an güzel bir Müslüm "BABA" Söylenir haa.

E:Çilesiz bir günüm olmadı gitti..

F:Bilmediğim ömrümün Suçu ne usta..?

E:Allah’ın Gücüne gider mis bilmem ama ,Verdiği bu candan ben bıktım Usta..

F:Mutluluk kapımı Çalmadı Gitti..

E:Dalımda bir yaprak Görmedim Usta...

F-E:Murad yalan imiş , Umut'sa Hayal ... Böyle yaşamaktan ben bıktım Usta...

F:Bu kötü yazıma Kader diyorlar..

E:Dertler zincirine vuruldum Usta..

F:Ciddiyim Bunun Dönüşü Yoktur...

F:Hakkını Helal Et "Elveda" Usta..

E-F:Mutluluk Kapımı Çalmadı Gitti..
Dalımda bir yaprak Görmedim Usta...
Murad yalan imiş , Umut'sa Hayal..
Böyle Yaşamaktan ben bıktım Usta...

E:Yüreğine Sağlık.

F:Seninde. Senden bir şey rica edebilir miyim ?

E:Uyuz birşey değilse tabi.

F:İnan şu an sana takılacak durumda değilim.Şey ben ağladığımı kimseye söyleme olur mu ?

E:Tabii söylemem ama neden ki yani merak ettim .

F:Orası bende kalsın .Boşver sen sallama beni .

E:Zorlamak istemiyorum sadece sonra ifadeni alırım ben senin .

F:BirGün belki neden olmasın?
Eylem be sen nasıl böylesin Allah Aşkına banada söyle.

E:Nasılım ki ben ?

F:Bunca şey yaşadın ama hiç pes etmemişsin ya Nasıl bu kadar güçlü olabiliyorsun Eylem söyle bende öyle yapayım çünkü ben artık çok yoruldum...Her Gece Yastığa başımı koyunca o yastık ıslanmadan uyuyamamaktan çok yoruldum...
Kız kardeşimi her gördüğümde kendime beddua etmekt-...

Ben Fethi nin yüzüne bakamıyordum konuşurken ama bir anda sesi kesilince ne oldu diye baktım sonra yanımda kanlar içinde yatan Fethi'yi gördüm Boynundan oluk oluk kan akıyordu çok az nefes alabiliyordu Hemen üzerimdeki hırkayı çıkartıp boynuna tampon yapmaya başladım hala şoktaydım bu kadar ileri gidebileceğini hiç düşünmemiştim .

E:Sedye Sedye getirin hemen hadi.
Çabuk olun kan kaybediyor .

Allah'ım hala inanamıyorum ya Fethi yanı başımda boğazını kesti resmen ya ben nasıl fark etmedim ne oldu bu çocuğa birden birde ortalık yerde intahara kalkışmak nedir ya ?
Allah’tan derin kesmemişti damarda değildi kesik belli oluyordu ama yinede endişeliydim .

E:Lan sedye diyorum sedye getirsenize.

Kimsenin birşey getirmeyeceğini anlayınca yarasına baskı yaptığım Fethi yi mecburen ayağa kaldırmaya çalıştım kolunun altına girdim hastanenin tam kapısına gelince bizi gören birkaç hemşir ve Bahar yanımıza koştu Fethi yi hemen sedye ye alıp ameliyathane olduğunu bildiğim üst kata çıkardılar .O kadar çok gelmiştik ki hastane artık ezberimizdeydi.
Baharın beni bir güzel sarsmasıyla yeni yeni kendime gelmeye başlamıştım ki yanağımda Fethi'nin kanı haricinde süzülen birşey vardı.

B:Eylem ne oldu Fethi ye söylesene sana diyorum

E:İ-in-t-tihar e-etti.

B:Ne kendisi mi yaptı ?
Neden ama niye ki hemde böyle bir zamanda.

E:Ölen oğlundan bahs ettik sonra birşeyler anlatmaya başladı y-yüzüne bakamadım b-bende k-kafamı çeviridim g-görmedim benim y-yüzümden .Allah Beni Kahretsin Fark etmedim benim yüzümden .

Sonlara doğru sesim iyice yükselmişti ama kendimdemiydim çok bilmiyorum .

B:Saçmalama Eylem senin yüzünden falan değil .Hem Fethi evli mi ki? Aman Allah benimde cezamı verecek ne soruyorum.
Bak şimdi sakin ol ben de giricem Fethi'nin ameliyatına sen bekle sakin kal ve silahını birde çakını işte yanında Kesici biçici vurucu ne kadar alet varsa ver yoksa şurdan şuraya gitmem.

E:Bahar defol git !

B:Ulan Eylem !
Heyy sen hemşire baksana buraya Şu kızın yanından ben gelene kadar ayrılmıyorsun anlaştık mı ?

H:Tamam.

B:Bu arada sakinleştirici yapmayı unutma.

H:Merak etmeyin Hocam.

E:Sende defol git başımdan.

H:Bahar hocanın gazabına uğramak istemiyorum kusura bakmayın .
Siz gelin odaya alalım sakinleştirici verelim kendinize gelirsiniz .

E:Sana Defol Git Dedim !

Bağırmıştım hemde baya fazla bağırmıştım sanırım yoksa kız korka korka gitmezdi yanımdan .Ameliyathanenin önüne koştum Fethi'ye 2 çift lafım vardı .

E:Bana bak ulan Ayı.
Hani Sevgi nedir diye sormuştun ya iyi dinle beni ;

Ne kadar seviyor sun ? 

Ne kadar eminsin bu sevgiden ? 

Onun için en sevdiğin şeylerden bile vazgeçer misin ? 

Peki farklı bir amacın olmadan sadece sarılmak ve onu hissetmek için kilometrelerce uzağa gider misin? 

Birine sevdiğini söylemeden önce  kendinize şu soruları soracaksın.

Çünkü sevgi kavramı çok basitleşti herkes önüne gelene sevdiğini söyleyip bir hafta sonra çok basit bir şekilde ayrılabiliyor .Bu korkunç birşey değil mi ? 

Korkuyorum güven kavramı giderek yok oluyor kimseye güvenim kalmıyor herkes aynı gibi gelmeye başlıyor hiç ummadığım insanlar bile şaşırtıyor .Bir iki ay ölümüne seviyorum,bu kesinlikle benim için doğru kişi, onunla evlenmek istiyorum diye giden cümleler basitleşti kulağımda.Peki ya o sürede verilen sözler ne olacak ? 

Söz veriyorum senden başkası olmayacak ,söz veriyorum seni hep seveceğim , söz veriyorum ayrılmayacağız … Tutamayacağı sözleri neden verir ki insan ? Ki sözlere inanmak ne kadar doğru ? 

Örneğin Söz vermeyin bana inanmam ki  … Çok oldu söz veriyorumların benim için anlam taşıdığı zamanlar geçeli. Ama insan umutlanıyor işte belki bu kez olacak belkide bu gerçekten olacak …Bir umut diyorsun içinden ve başlıyorsun koşulsuz önyargısız sevmeye güvenmeye ..  

Hani nerede o seviyorum,yapalım,edelimler?Şimdi neredeler? 

Aslında onlar halen var ama sözleri yok oldu bir söz bu kadar kolay bozulur mu ? Bir insan sözüne bu kadar mı sadakatsiz olur ? 

Oysa ben inanırdım bir zamanlar. 

Ben sözlere çok güvenirdim.

Söz veren insanlara.. 

Beklerdim bir gün mutlaka gerçekleşecek diye. 

Ama artık kimse bana söz demesin lütfen.

Olsun diyin yapalım diyin 

Ama söz demeyin.

Çünkü ben artık inanmam. 

"Sen Sözünü tut çünkü sen ben olmayı gördün..."


Aşka Küskünler  "EyFet"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin