13.BÖLÜM

396 36 10
                                    

Eylemden
Huzurluydum bunca zaman sonra ilk defa huzurluydum .
Fethi'nin kokusu resmen mest ediyordu beni Kendimden geçiriyordu uyuşturucu gibiydi aynı bağımlılık yapıyodu...
Hee ben ne olduğunu söylemedim demi.
Fethi ile ayrıldıktan sonra ben bu utançla domatesten kırmızı bibere hızla bir geçiş yapan yüz rengimden dolayı direk bir bahaneyle uyumak istedim .Ama Fethi'yi kendine getirmek için tam yarım saat uğraştım.
Salak gibi sırıtıp durdu ..
E oda haklı bir yerde bana 2 hafta önce gelip birini öpüp seveceksin deseler ; Katıla Katıla gülerdim ama şimdi yaşıyorum bunları o kadar garip ki.
Fethi'ye bakınca her erkeğe baktığım gibi nefret le bakmıyordum .
Aksine yüzüne bakmayı özlüyordum.
Kokusunu duyunca huzur buluyodum Tıpkı şu an ki gibi ...
Yanımda uyurken bile gamzeleri belli olan adamımın yanında Dünya'nın en huzurlu kadınıydım.
Yaklaşık 1 saattir Fethi'nin yüzünü inceliyordum ezberlemek ister gibi .
Her zerresini aklıma kazıyodum.
Dur bir dakika yaa uyurken bile Gamzeleri belli olan adam dedim demi ben
Evet dedim ama insanlar uyurken gülemez ki.
Vay Fethi bey demek numara .
O zaman bizde küçük bir oyun oynayalım.
Fethi'nin yanından kalkıp yanda duran komidindeki şişeyi aldım
Şeytan patlat kafasında diyordu ama hadş bakalım azıcıkta Fethi bey korksun.
Şişeyi hırkama sarıp sessiz bir şekilde kırınca içindeki en sivri parçayı elime alıp kolumu kesmeye başladım
Fethi başta şaka yaptığımı düşünmüş olacak ki .Kalkmadı ama yavaşça yere damlayan kanımı görünce yataktan anlık bir uçuş gerçekleştirdi.
Benim canım yanımyordu fiziksel acıları his etmeyeli uzun zaman olmuştu.
İnsanlar bana bazen Mazoşist diyorlardı ama alakası yok.

F:E-Eylem sen ne yapıyorsun ?

Baya bağırmıştı elimdeki camı almaya yeltenmişti ama izin vermemiştim

E:Bir kere bana bağırma .Sonra da bana karışma Geö otur şuraya dinle beni.

Fethi çok itiraz etmedi ama gözlerindeki acı korku o kadar belliydiki.
Ne kadar doğru bir adamı sevdiğimi düşündüm o an .Hakikaten sevmiştin onu Sevdalanmıştım...

E :

Sevgilim .Cennetim… Umudum… Mutluluğum… Gözyaşım… Huzurum… Acım… Dünlerim… Yarınlarım… Terk edilişim… Aldatılışım… Acizliğim… Çaresizliğim… Çıkmazım… Hayallerim… Kalbim… Gecelerim… Kabuslarım… Güneşim… Yıldızım…

Bıraksan sabaha kadar yazacağım. Milyon tane sıfat yakıştıracağım varlığına. Gözlerine saçlarına onlarca şiir sığdıracağım. Yatsan dizlerime kirpiklerini öpeceğim usul usul. Yaralarımı göstereceğim. Yokluğun kadar acıtmayan ama en az o kadar acıtan yaralarımı… Kanlar içindeki avuçlarımı ve bileklerimi… Sen dolu kalbimi göstereceğim sana.

Umut dolu yarınları anlatacağım. Birleşen iki elin, nasıl da her zorluğu alt ettiğinden bahsedeceğim biraz.


Karanlıktaki iki insanın nasıl birlikte aydınlığa ulaştığını anlatacağım..

Dipte yara almış iki kalbin nasıl birbirini iyileştirdiğini anlatacağım..

Fethi Ben Sen olmayalım "Biz" olalım ama ayrılmıyalım.
Duygularımız temiz olsun .
İlk sevdayı sende tattım ben sende son bulsun istiyorum.

Şu bileğime kazıdığım adın orada hep kalsın istiyorum.

Ben senin kokunda huzurla uyumak istiyorum.

Teninin kokusu benimkime karışsın istiyorum.

Sadece bana ait olsun o kokun istiyorum.

Sadece ben o Gamzelere parmak banmak istiyorum.

Ben seni sevmek istiyorum Fethi...

Konuşmam bittikten sonra acıtmamaya dikkat ederek koluma baktı kanlar içindeki kolumda yazılı adını görünce gözlerime baktı ilk defa mutluluktan dolan gözlerime baktı yavaşça yaklaştı sanki canımı yakmaktan korkuyordu öyle güzel seviyordu adam.
Önce hafifçe akan gözyaşlarımdan öptü kirpiklerimden öptü masum vşr buse kondurdu dudaklarıma.
Sonra elimdeki cam parçasını aldı.
Kolunu açtı oda benim yaptığımı yapmaya başladı.

F:

Sevgilim .Cennetim… Umudum… Mutluluğum… Gözyaşım… Huzurum… Acım… Dünlerim… Yarınlarım… Terk edilişim… Aldatılışım… Acizliğim… Çaresizliğim… Çıkmazım… Hayallerim… Kalbim… Gecelerim… Kabuslarım… Güneşim… Yıldızım…

Bıraksan sabaha kadar yazacağım. Milyon tane sıfat yakıştıracağım varlığına. Gözlerine saçlarına onlarca şiir sığdıracağım. Yatsan dizlerime kirpiklerini öpeceğim usul usul. Yaralarımı göstereceğim. Yokluğun kadar acıtmayan ama en az o kadar acıtan yaralarımı… Kanlar içindeki avuçlarımı ve bileklerimi… Sen dolu kalbimi göstereceğim sana.

Umut dolu yarınları anlatacağım. Birleşen iki elin, nasıl da her zorluğu alt ettiğinden bahsedeceğim biraz.


Karanlıktaki iki insanın nasıl birlikte aydınlığa ulaştığını anlatacağım..

Dipte yara almış iki kalbin nasıl birbirini iyileştirdiğini anlatacağım..

Eylem benlesen çoktan "Biz" olduk.
Senden ayrılmam şu hayatta yaptığım en büyük aptallık olur .
Benim gözlerine ilk sevdayla baktığım kadın sensin.
Senden başkasına bakarsa bu gözler kör olsun daha iyi.

Şu bileğime kazıdığım adın hep burada kalacak.

Senden başkasının yanına kokumu duyacak kadar yaklaşırsam , kalbimin çekebileceği en büyük acıyı çekmek nasip olsun bana.

Ben kokunu şu beynimden çıkaramıyorum ki zaten senin kokun benim vücudumun her zerresinde Eylem..

Şu Gamzeler sende başkasına çıkmaz artık.

Ben zaten seni seviyorum Eylem tıpkı senin beni sevdiğin gibi.

Ben sana hiç umulmadık bir anda rastladım. Beklenmedik bir fırtınaydı gözlerime. Neydi beni büyüleyen o tarifsizlik? Bakışların kuşatma altına aldı adeta bedenimi. Sarmaş dolaş oldum kokunla. Hücrelerimi yerinden oynattı kirpiklerin…

Ben sana hiç umulmadık bir anda rastladım. Sahipsiz kalbimin tek sahibi oldun. Bedenimdeki sebepsiz titremenin ve yüreğimdeki o anlamsız sızının tek faili sensin. Attığın o kurşun kalbime saplandı. Hiçbir hastanenin kabul etmediği ağır vaka halim.

E:Kalk bakalım doğru banyoya.

F:Sende Eylem Hanım

Tamam hadi kalk .
Birlikte banyoya doğru yürüdük kollarımız kan içindeydi şu an dışarıdan bakan biri ikimizede kesin delirdi bunlar der eminim ama benim daha önce hiç olmadığı kadar kafam yerimde.

Hani şimdi isimleri dövme yaptırma gibi bir moda var ya biz onu yapmıyoruz işte biz kendi sevdamızın hiç bitmeyeceğini göstermek için kazıyoruz vücudumuza bu ne delilik ne psikopatlık ne de mazoşistlik bu herkes anlamaz zaten .
Ben bu acıyı duyunca zevk almıyorum psikopat olayım.
Zaten yanımda canımın yanmaması için usul usul kolumu temizleyen adama sevgim o kadar büyük ki şu kolumun kesildiğinde ortaya çıkan acıyı hissetmiyorum dahi...
Siz buna ne derseniz deyin ben buna tek birşey derim.
Oda
"Sevda...🌌🌙"

Aşka Küskünler  "EyFet"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin