Eylemden
Hakan Abi'den Gizli Arabada Aldığım Silahı Havaya Sıkmıştım.
Nihayet Dikkatlerini Çekebilmiştim , İkiside Korkuyla Bana Baktıktan Sonra Elimdeki Silahı Kafama Dayadım.E: Yemin Ederim İkinizde Şimdi Susmazsanız Sıkarım Kafama .
Yeter Lan Bende İnsanım.İkiside Susmuş Bana Bakıyorlardı .
Delirdiğimi Falan Düşünmüyorlardı , Deli Olduğumu Zaten Biliyorlardı.E : Sen Fethi Gerçekten Defol Git Burdan Şu An Yüzünü Dahi Görmek İstemiyorum.
Hakan Abi Sende Getir Beni Burdan Allah Aşkına Gidelim Dediğim Yere .F:Nereye ?
H: Sana Defol Git Dedi Değil Mi ?
Bak Elimde Kalacaksın !Silahı Fethi'nin Ayağının Önüne Hedef Alıp Sıktım.
E : Şaka Yapmıyorum Ben . Önce Sizi Sonra Kendimi Öldürürüm.
Cinnet Geçirmem İçin Yeterince Haklı Sebebim var .H: Ufaklık Sakin .
Gideceğiz Şimdi de Önce Bir Hastaneye mi Uğrasak ?E : Abi !
Yeterince Keskin Çıkarmaya Çalıştığım Sesimden sonra Hakan Abi Susmuştu.
H : Çek Lan Şu Arabanı Yoldan .
Sonra da O Kumâşını alıp defol git !Fethi Ses Çıkarmamıştı.
Bana Mahçup bir ifadeyle bakıp Arabasına Bindi.
Umarım Kışlaya Çocukların Yanına
Gider.
Fethi Son Hızla Ters Yönde Gittikten Sonra , Ben Dakikalardır İçimde Tuttuğum Gözyaşlarımı Serbest Bırakmıştım.Fethi Ceylan'dan Sonra Güven Sorunu Yaşıyordu biliyorum. Onu Anlıyorum da ama , Bana karşı Sürekli Bir Güvensizliği vardı Ve Kullandığı kelimeler , Benim için gerçekten çok ağırdı.
H: Ufaklığım ?
E:Abi Babam'ın Yanına Gitmek İstiyorum .
H:Önce Hastaneye Gitsek güzelim ?
E: Abi Babamı İstiyorum Ben .
H: Ama Ayakların . Kötü Abici-
E: Ben Babamı İstiyorum !
Ağlaya Ağlaya Çığlık Atmıştım .
Yorgundum Çünkü , Ağlamaktan Başka Hiçbirşeye Mecalim Kalmamıştı.
Ne Konuşmaya , Ne Direnmeye ne de Nefes Almaya ...H:Tamam o zaman Gel Bakalım .
Ama Ağlama be Ufaklığım Yemin Ederim Yüreğim Parçalanıyor .Cevap Vermedim , sadece Beni Kucağına Alması için sessizce başımı öne eğip bekledim.
Yaralarıma Dikkat Ederek Beni Arabaya Yerleştirdikten sonra elini uzatıp Birşey vermemi bekledi.E: Ne ?
H:Silah ?
E:Abi Ben Silahsız Dolaşamam biliyorsun .
H:Bende tehdit unsuru oluşturacak hiçbir şey kabul etmem .
İşim bu biliyorsun.E:Ne Tehditi Ya ?
H: Az önce savurduğun Tehditler gibi .
Daha fazla uzatmak İstemedim , gerçekten yorgundum .
Belimdeki silahı ona doğru uzattım .
Bana Gülümseyip Kapımı Kapattı.
Hızlı adımlarla şoför koltuğuna Oturdu.
20 dakikalık Bir Yolculuktan Sonra Gelmiştik.
Aklıma Küçükken Mezarlıklarda Ne Kadar korktuğum geldi .
Babamın öldüğünü öğrendikten sonra Bir yazarın Sözü çıkmıştı karşıma , Ne Kadar Haklı Olduğunu İliklerime kadar hissetmiştim.
"Mezarlıktan Korkanlar , Sevdiğini kaybetmemiştir"
Çok fazla Silah Arkadaşımı Toprağa Verdim ama , hiçbir zaman gidememiştim ziyaretlerine .
Böyleyim bende işte , Ölümden korkmam ama , Ölülerin Yattığı Yerden Korkarım.
Değişik , Hasta Bir Pisikopat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...