Eylemden
Öğrenmişlerdi artık Kardeşlerim de öğrenmişti o kadar korkuyorum ki bana acıyarak bakmalarından herşeyden çok bu yakar benim canımı ben bunca acıya rağmen hala ayakta duruyorsam bu kadar çaba harcıyorsam insanlar bana acısın diye değil bu... Artık o kadar yoruldum ki her nefes alışımda bile canım yanıyor nefes almak bile zor geliyor bana .. Yıllardır birtek şunu düşündüm ben niye bu hayat , Allah'ım isyan etmek istemiyorum ama nasıl bir günah işledim ki ben bana bu hayatı reva gördün anlamıyorum.. Ben bir insanın kalbini kıracağıma kendi kafamı kırarım daha iyi diyen bir kızdım neden böyle oldu ...
Bu düşüncelerimi içeri dalan Fethi böldü valla haddini iyice aşıyor ya bu !E:Sen nasıl Komutanının odasına böyle dalarsın Asker !
F:Eylem tim ..Patlama Hafız Eylem koş !
Ne diyordu bu ya ..!
E:Ne patlaması Avcı insan gibi anlat lan Hafıza bir şey mi oldu ?
F:Hastaneye gitmemiz lazım koş ya koş !
E:Allah'ım Çıldırıcam ! Yürü çabuk !
Çıldırmak üzereyim bu salak birşey söylemiyor patlama dedi Hafız dedi ağlamaklı sadece . Allah'ım sen Yardım et ben onların kılına dahi zarar gelmiş olabileceğini bile düşünmek istemiyorum sen yardım et koru onları .Şehit olmasın Yaralı olmasın Yardım et Allah'ım...
Fethiden
Timin gittiği evi tuzaklamışlardı .. Son gelen habere göre Hafız Abinin kalbi durmuştu diğerlerininde durumu feciydi Allah'ım Sen bize yardım et birşey olmasın onlara ..
Derken hastaneye gelmiştik hızla taksiciye parayı verip üstünü beklemeden indim. Eylem de bir hışım indi arabadan ama hastanenin kapısında durdu korkuyordu herhalde onlardan birini kaybetmekten ama gerçeklerle yüzleşmesi lazımdı . Elinden tutup içeri sürükledim içerdeki manzara ikimizinde kahrolmasına yetti zaten...Eylemden
İçeri girdiğimde Hafız bir sedyede üstünde Bahar eldivenleri kan ağlıyorB:Yapma Abi bunu bize yapma Ahmet Kartal sensiz ne yapacak..Fatma Abla da gitti çocuk hem yetim hem öksüz mü kalsın ...Geri dön abi geri dön ...
Do:Bahar hocam Hasta X oldu yeter artık geri dönmesi imkansız .
B:Hayır...Hayır ...Geri dönecek dönmek zorunda .
Bu diyalog benim olduğum yere çivilenmemi sağlamaya fazlasıyla yetmişti .Benim Hafızım gidemezdi ki . Hem o gitse kim beni sakinleştirecek . Kim çocukları benim elimden kurtarıcak . Ahmet Kartal Annesiz kaldı zaten babasızda kalırsa o bebek ne yapacak .Hadi Hafızım lütfen dön lütfen bırakma bizi daha vakti değil Hafız daha vakti değil .Artık tutamıyordum kendimi sadece katıla katıla ağlıyordum Bahar hala uğraşıyor ama Hafız geri gelmiyordu..Baharı zorla indirdiler sedyeden Hafızımın yüzünü örtüler o örtü Hafızın yüzüne kefen diye bizim yüreğimizede hançer diye örtüldü..
Bahar geldi yanıma ellerinde Hafızın kanı ;B:Ö-özür dilerim kurtaramadım Hafız Abiyi özür dilerim .
Ne diyebilirdim ki önümde çaresizlik içinde duran bir kadın var hiçbir şey denmez o kadına .Sarıldım bende az da olsa güç vermek için ;
E:Saçmalama Bahar demek ki onun sırasıymış inan şu an o kadar kıskanıyorum ki onu !Şehadet şerbetini içti . Bu bize anca gurur vermeli . Üzülmeyecek miyiz diyeceksin ? Yüreğimiz solacak belki ama belli etmiyicez .Zaten onlarında istediği bu değil mi ? Bizi darmadağın etmek değil mi ? Şimdi bana bak güçlü duracaksın ağlamanın zamanı değil ! Söyle bakalım diğerleri nasıl onlar iyi değil mi ?
B:Bana ağlama diyorsun ama kendin ağlıyorsun be Eylem !Ama haklısın güçlü durmamız gerek .
Bahar birden dikleşti gözyaşlarını sildi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...