Fethiden
Gözlerim yavaş yavaş açılırken oda da bulunan beyaz ışık gözlerimi fazlasıyla rahatsız etmişti.
Gözlerim ışığa alışınca nerede olduğumu anlamak için etrafıma dikkatlice bakarken odaya giren beyaz önlüklü baharla hastanede olduğumu anladım.
Anlık bir şekilde ne olduğunu hatırlayıp en son gördüğüm manzaraya takıldı aklım.
"Eylem..!"F:B-bahar Eylem iyi değil mi ?
Gördüğüm hayalin gerçek olmaması için bildiğim bütün duaları ediyordum içimden.
B:Sen Eylem'in de vurulduğunu nereden biliyorsun ?
F:Sevda...Hissettiriyor...İyi ama değil mi ?
B:Sen iyi misin diye sormayacağım iyisin zaten .
İşte Eylem'in tahlilleri de elimde değerlerinde bir terslik yoksa ameliyatı iyi geçti .
Sadece kolunu bir süre kullanamayacak.F:Tamam. Çok teşekkür ederim Bahar Yenge .
Bu 3 oldu.B:Birincisi bana yenge deme . Sende başıma 2.Mücahit kesilme valla bak vuruluyon elime düşüyorsun.
Ben yenge olmak için çok gencim bir kere.
İkincisi ben senin 2 ameliyatına girdim.
3 ne alaka ?F:İlk olarak Yengeliğin yaşı olmaz !
İkinci olarak Eylem'inde ameliyatına sen girmedin mi ?B:Evet ama Hala anlamadım.
F:Normaldir mazeretin var yengecim.
Burada iki romantik bir şey söyleyecektik çok güzel içine ettin.B:Olum bak bana yenge deme !
Ve ben hala birşey anlamadım.F:Haklısın sana enişte demem lazım.
Şimdi dinle,
Hani sen Eylem'in ameliyatına girdin onun hayatını kurtardın ya.
İşte Eylem zaten benim Canımın En İçi. Onun nefesi giderse ben de yaşayamam ki .Yani Enişyeng Benim hayatım direk olarak Eylem'inkine bağlı.B:EnişYeng Sevdim bunu Bana özel.
NeyseBahar bana sıcak bir gülümseme gönderip elinde olan Eylem'in tahlillerine bakmaya başladı.
Bir yandan Yüz ifadesini takip ederken bir yandan da içimden yalvarıyordum Rabbim'e onun iyi olması için.
Baharın başta 'ciddi doktor ' bakışları yerini şaşkınlık ve tereddüt dolu bakışlara bırakmıştı.F:B-Bahar ne oldu ?
Bir sorun mu var ?B:Fethi sana bir şey soracağım ama dürüst olacaksın bana tamam. Mı ?
F:Ne soracaksın Bahar Allah Aşkına Korkutma söyle ne söyleyeceksen .
B:Siz Eylemle hiç birlikte oldunuz mu ?
F:Tabiki hayır Bahar !
Sesim biraz fazla yüksek çıkmıştı.Yavaş Yavaş kendini gösteren ağrıların yanında Eylem'in korkusu canımı acıtıyordu..
B:Fethi nasıl oluyor inan bende anlamadım ama ...Eylem..
F:Eylem ne Bahar Eylem ne Kötü Bir şey mi var ?
B:Eylem...Hamile...
____________
'Eylem Hamile' kafamın içinde yankılanan bu kelimeler yaklaşık 15 dakikadır beynimle oynuyordu .
Sanki Tekrar o geceyi yaşıyordum.
Bir tek farkla.
Canımın acısı kat ve kat daha fazlaydı..!
Kendimi kaybetmiş ortalığı dağıtmış Tim'i başıma toplamıştım.
Sankinleştiricilerin etkisiyle elimi kaldıracak halim kalmamıştı.F:Nasıl Yani ...? Eylem O herifin çocuğunu mu taşıyor ?
Dudaklarım beynime tercümanlık ederek inanmak istemezmişçesine sormuştu bu soruyu.
İnanmak istemiyordum.
Eylem Anne olacaktı ama o herifin babası olduğu bir çocuğun annesi değil.
Bizim çocuğumuz olacaktı.
Kalbim Ağrıyordu.
Sevdiğim Kadın..Sevdam diye sevdiğim Kadın...İncitmekten korktuğum için öpmediğim dudaklarına hasret kaldığım kadın...Dünya'nın bütün güzel çiçekleri onun saçlarında sanki , Kokusuna Bağlandığım Kadın...
Benim Ömrüm olan kadı...
Şimdi bir şerefsizden karnında bir çocuk taşıyordu.
Elim kolum bağlı çaresiz güçsüz yorgun bitkin...Mahf olmuşum ben Sevdiğim Kadını Koruyamadımm ben...Ben onu incitmekten korkarken başkalarının onu incitmesini önleyemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Roman d'amour"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...