Eylemden
Fethi'nin evlenme teklifi kabul eder etmez gelen görevle hepimiz 10 dakika içerisinde hazırlanıp helikopterdeki yerlerimizi almıştık Mehmet denen şerefsizin yurtdışında bir görüşme yapacağı bilgisi geldi.
Özel görevdi bu.
Ben hafif bir makyajla yanlarındaki çalışanların yanına kılık değiştirerek girecektim.
Fethi de görüşeceği şerefsizi önceden paket ettiğimiz için o adam yerine gelecekti.
Daha ömce tanışmamaları işimize gelmişti.Helikopter iniş komutunu verince duruşumu dikleştirim sağlam bir şekilde oturdum.
Hava bozuk olduğu için baya sarsılarak inmiştik.
Yere iner inmez midemde hissettiği bulantı kendime beddualar etmeme sebep olmuştu.
Midemin hassasiyeti görevlerde hep lehime işlenen bir durumdu.
Helikopterden önce Yavuz Komutanım Hemen Arkasından da ben zorlukla indim.
İner inmezde midemdekilerin dışarı çıkması bir olmuştu.
Arkamdan telaşla bana yaklaşan Fethi'nin sesini duydum.F:Eylem iyi misin?
Benim midemi boşaltma işlemim bittikten sonra Fethi'nin bana uzattığı matarayı alıp elime biraz döküp yüzümü yıkadım .
Yavaşça geriye döndüğümde Fethi'nin gereğinden fazla endişelendiğini gördüm.E:Ne diye öyle bakıyorsun ya ?
Hiç mi araçlardaki sarsıntı yüzünden miden bozulmadı mı ?Dediğim şeyle bana göz devirip iyi olup olmadığımı sorgular gibi bana bakmaya devam etti.
Y:ÖlümMeleği iyiysen yolumuza devam edelim .
E:Emredersiniz Komutanım.
***
Şu an karşımda duran Fethi ve O Şerefsize hizmet ediyordum.
Taktığım peruk ve yaptığım makyajla tanınmayacak durumdaydım.
Giydiğim kıyafette cabasıydı.
2 karış etek mi olurya ?
Ya şu üstümdeki gömlekteki dekolte .
Off Fethi'nin çaktırmak istemediği bakışlardan bile korkuyordum.
Hele o şerefsizin durmadan asılması beni o kadar çıldırtıyordu ki !
Fethi olmasaydı ben çok sinir krizi geçirmiştim !
En son yanlarına gidip boş olan içki şişelerini alacağım sırada o şerefsizin ellerini bedenimde hissetmemle aniden geri çekilip gözlerimin dolması bir olmuştu.
Bunu gören Fethi'ninde adama çıkışması çok sürmemişti.
Bunun üzerine sinir Mehmet şerefsizinin söyledikleri ağzımın bir karış açık kalmasına sebep olmuştu.M:Gel senle bir oyun oynayalım.
Kazanan hemen şimdi kızı alır istediğini yapar .
İster döver , ister kafasına sıkar ister güzel ve şehvetli dakikalar geçirir.Adamın söylediklerinden sonra Yavuz komutanın birkaç bahanesinden sonra mahçup bir sesle Fethi'nin onaylamasını söylemesi daha da şaşırıp ve canımım acımasına sebep olmuştu.
Ya yine aynı şey olsaydı?
Kaldıramazdım ben bunu .
Bu kadarını Fethi'de kaldıramazdı .
Gözümden istemsizce dökülen birkaç damla yaşı hemen sildikten sonra ne olacaksa olsun artık kafasındaydım.
Fethi ile Mehmet in konuşmasına kulak verdim.M:Umarım atış yapmayı seviyorsundur .
Diyip p*ç gibi sırıtmaya başladı. Mehmet .
Sonra. Yanındaki adama kaş göz bir şeyler yaptıktan sonra adam benim kolumdan tutup bahçeye çıkardı .
Beni kolumdan sürükleyerek yaklaşık 150 metre ilerde duran yapay hedeflerin yanına getirdi .6 tane hedef vardı. Yapacakları yarışmanın bu olduğunu düşünerek salak gibi sırıtmaya başladım.
Adamın içine doğmuş gibi tam oyununu şeçmişti.
Bunca yıllık ÜstTeğmen'im Fethi'nin üstüne keskin nişancı görmedim.Ben bu düşüncelerime devam ederken adamın elindeki ipler ve bana ismimle seslenmesi bütün hayallerimi yıkmıştı.
A:Eylem hanım buyrun .
Beyfendi sizi ilk gördüğünde tanıdı.
Madem bir göreve çıkıyorsunuz temkinli olun.E:Senin beyfendini s*****m
A:Ağzınıza hiç yakışmıyor böyle küfürler Eylem hanım.
Bakalım birazdan arkadaşınız tarafından öldürülünce de böyle konuşabilecek misiniz .
Haa bu arada .
Beyfendi'nin size bir mesajı var.Elini cebine atıp bir telefon çıkarmak için kafasını çevirdi bende anlık boşluğundan yararlanıp kulaklığı aktif hale getirdim.
Adam telefondan açtığı videoyu oynatınca yüzümü buruşturarak ona baktım.M:Selam Kadınım !
Hadi ama Eylem seni unuttuğumu ve ya Tanımayacağımı düşünmedin umarım.
Sen benim hem sevdiğim hem de sahip olduğum kadınsın.
Seni tanımama mı ve ya şu ucuz tuzağınızı yiyeceğimi sanmıyorsundur.
Eylem ben Çakalım hem sahip olur hem acı çektiririm.
Sen bir çakalı yenemezsin.
Şimdi sana güzel bir teklif sunacağım.
Şu yanımda oturan Yakışıklı Gamzeli olan onun yaşamasını istiyorsundur herhalde ?
İşte bu Gamzeli oğlanın hayatı senin elinde Eylem.
Ya yukarıya çıkar kendi isteğinle karşı çıkmadan benim olursun .Yeniden.
Ya da yanındaki adamım seni şu hedeflerin arkasına bağlar ölümün sevdiğin adamdan olur ama merak etme çok uzun vicdan azabı çekmez hemen ardından yollarım onuda seninle birlikte ayrı bırakmam .Benim gözümdeki yaşlar hiç durmadan akarken kulağıma gelen sese baktım ağlamaklı ve bir o kadar da endişeli olan o ses herşeyi duymuştu .
F:Sakın Eylem ! Bak Eylem sakın !
Gerekirse öleyim ama bunu kendine de bana da yapma Eylem.
Yaşatma bunu ikimizede .Y:Avcı sen hemen adamın yanına git ! Eylem biz müdahale etmeye çalışıcaz ama bunu yapmak zorundasın biliyorum şu an senden canını istesem daha az acı verir ama Görev için mecbur kaldık Eylem .
E:Konu Vatansa ,
F:Ciğerimizi Sökseler Baş Göz Üstüne Komutanım.
Bakışlarında Öldüğüm Seni Seviyorum..E:Gamzesine Öldüğüm "Son Kez " Seni Seviyorum...
Bir yandan akan gözyaşlarımı silip bir yandan Fethi'nin bu sabah parmağıma taktığı ve yarın ona vereceğim yüzükle bakışıyordum.
Kabul etmiştim ve adam beni evin içerisinde büyük ve oldukça lüks bir odaya getirmişti.
Nasıl yapacaktım hiçbir fikrim yoktu .
Fethi dışında bir erkeğin sarılması bile benim sinir krizi geçirmeme sebep olurken o şerefsize bedenimi nasıl teslim edecektim hiçbir fikrim yoktu.
Ben bunları düşünürken uzaktan geldiğini düşündüğüm ayak sesleri odaya doğru yaklaşıyordu.
Her adım sesi yüreğimde birşeylerin kopmasına neden olurken sanki nefes almayı unutmuştum.
Alacağım her bir gram nefes Fethi'ye ettiğim bir ihanet gibi geliyordu.
En sonunda iyice yaklaşan adım sesleri kapının önünde bittiğini alttan far ettiğim bir çif ayakkabıyla anladım.
Kapıyı çalıyordu birde Utanmadan.E:Gel Allah’ın Belası Gel !
X:Bela mı? Sefa mı ? Hemen karar verme bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...