F:Gizem senin burada ne işin var ?
E:Hadi Canım ! Gizem Bal Böceğimi ?
F:Asıl BalBöceği Gizem Mi ?
G:Nasıl bir diyalog la sizin Ki ? Geçin oturun anlatıcam .
F:Bir an önce anlat ne işin var burada okul ne olacak ?
G:Şeyy Abilerin Ennnnnnn Bir Yakışıklısı Sen bir otur .
Şimdi öncelikle Ablam bu benim Abim Fethi . Sanırım Tanışıyorsunuz?E:Abin benim Askerim BalBöceği.
Dee sen şimdi anlat neden okulda değilsin ?G:Ablam Şimdi şöyle ben azıcık okuldan atıldım. Ne yapacağımı bilemediğim için de Türkiye'ye döneyim dedim. İstanbula gittim senin Annemler abimin burada göreve başladığını söyledi , Kışlaya gittim burada olduğunu söylediler koştum geldim bende ödüm koptu sana birşey oldu sandım abi .
F-E:Okuldan atıldım derken ?
G:Sonuna kadar haklıyım ama
E:Ne demek haklıyım ne yaptın da atıldın Gizem ?
Gizem Fethi'ye baktıktan sonra bana döndü gözleri dolmuştu .
G:Sonra anlatsam .
Öyle masum bakıyordu ki itiraz edemedim Tam Fethi itiraz edeceği sırada öyle bir baktım ki o da sustu .
G:Eee niye buradasınız ?
E:Bizim tim saldırıya uğradı.
G:Nee ? İyiler mi ? Ateş abi ? Keşanlı Abi diğerleri ? Hafız Abi Ablam söylesene iyiler mi ?
E:Malesef BalBöceği... Hafız Şehit Oldu ..! Aşık Abinin Kolu Kesildi ..
Diğerleri de hayatta ama yaralı hepsi .G:N-Nasıl Yaaa ama off Allah Belalarını Versin ..!
F:Merak etme sen güzelim ..! Hiçbirinin kanı yerde kalmayacak .
G:Biliyorum Sizin gibi Askerlerimiz oldukça Şehitlerimizin Kanı Yerde kalmaz ..!
Selin yanımıza geldi ağlamaklıydı gözleri .
S:Abla..!
Dayanamadım ..! Selin kötü biri değil saygısız hiç değil sadece gereğinden fazla patavatsız.
Kalkıp kocaman sarıldım Kardeşime o benim kan bağım olan tek ailem .
S:Özür dilerim Abla ... Allah Benim Cezamı versin... Üzdüm seni af et lütfen af et ..
E:Hıışş..Tamam Af ettim ağlama artık hem bak kim geldi .
S:Hadii Canımm Gizoooo .
G:Seloşummmm
S:Ama nasıl geldin okul ?
G:Artık buradayım . Azıcık Atıldım daa.
S:Ohaa Ciddi misin ? Neden ne oldu peki ?
G:Boşver bee Kuzum Saçma sapan ergen liseliler iştee .
E:Yook Canım Boşveremeyiz .
Fethi sen bir kalk git yaa Çocuklara falan bak biz konuşalım .F:Kibarca Defol Git diyosun .
E:Yooo kibarca değil direk kalk git diyorum.
F:Birde bana Ayı diyor .
E:Fethii Kaşınmaa .
F:Taman brn gittim.
Fethi kalkıp gitti .
Yarabbi şükür ..!
Gizeme döndüm bende .E:Dökül hemen çabuk geveleme .
G:Korkmaya başladım.
E:Geveleme Gizem.
G:Tamam Yaa anlatıyorum.Benim tek bir arkadaşım vardı okulda Herkesle sıkıFıkı olmayı sevmem biliyorsun bu kızlada baya yakınlaştık biz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyor birgün laf lafı açtı şey olayını anlattım omuzunda ağlaya ağlaya hemde. Öbürgün okula gittim herkes bir garip bakıyor bana ne oluyor diyorum kimse cevap vermiyor neyse boşverdim gittim sınıfa benden hoşlanan bir çocuk vardı geldi yanıma oturdu iyi ki teklifimi kabul etmememişsin diyor senin böyle biri olduğunu hiç düşünmezdim .Ne oluyor abi ne saçmalıyorsun falan derken gelip ne söylese beğenirsin ?
Abinin en yakın arkadaşını ayartmışsın bu yüzden abin seni buraya göndermiş dedi Yaa ben öyle biriyim hem daha 12 yaşındaydım ben 12 ya .Ben o sinirle Aleyna"nın yanına koştum azıcık dövdüm bu salak idarede "Şiddet asla kabul edilemez" diye kovdu ne var yani burnu kırılmış ,Kolu çatlamışsa ne olacak yani ?S:Evet aferim sana gülüm keşke bende orada olsaydım birlikte döverdik ağız burun ohh miss.
E:Eeeee başkaa lan saçmalamayın abi kız şerefsiz çıkmış ama senin okuldan atılmana değer miydi ? Hayır ! Seni bilen biliyor lan ben de herbana böyle diyenlere kafa göz dalsamıydım lan o kadar şey yaşadıktan sonra birde bunlarını mı kafama takıcam delirtmeyin lan beni .
Diye azıcık carladıktan sonra ne dediğimi ve selinin burada olduğunu idrak etmem çok geç olmadı .
S:Nasıl yani abla ne oldu ne valla çıldırıcam ya niye bana hiçbirşey anlatmıyorsunuz siz ?
G:Boşver kanka yaa valla sen sıkma canını .
E:Evet Selin boşver .
S:Yaa ablamsın sen benim nasıl boşvere bilirim söyler misin bana ?
E:Boşver diyorum Selin .
Diye azıcık bağırmış olabilirim .
S:İyi Be ! Ne haliniz varsa görün !
E:İyi sen Gizemi al bize git .
S:Mücahit :-\
G:Mücahit derken oha nasıl siz yoksa çüşş deve kalk bana herşeyi anlatıyorsun Selin çabuk kalk .
Gizemin söze girip top bende mesajını aldıktan sonra biraz hava alsam iyi olacak düşüncesiyle dışarı çıktım Fethi'de oradaydı. Telefonda birşey e bakıp ağlıyordu yanına gittim.
Onun gibi yere çöktüm.E:İyi misin ?
F:Sayılır yani bu durumda ne kadar iyi olunursa o kadar iyiyim.
E:Hiç değilsin o zaman.
Telefondaki resme baktığımda Fethi ile küçücük bir erkek çocuğu nun fotoğrafıydı sanırım Umut'tu .
E:Umut mu ?
F:E-Evet . Bazen o kadar özlüyorum ki onu Eylem Babişkoo diye boynuma sarılıyordu öyle bir kokusu vardı ki dünyalara değişmezdi ben babalığı onunla öğrenmiştim ama gitti düşünüyorum da , Gerçekten oğlum olmadığını bilmeden sonsuza kadar salak gibi yaşasaydım da hayatta olsaydı inan umursamazdım ...Şimdi yine sevdiğim insanları kaybetme korkusu yaşıyorum ve bu insanı yiyip bitiriyor.
Ben hayatta tek bir şeyi çok iyi biliyorum"Ölüm Var ve Saati Yok..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...