8.BÖLÜM

536 47 7
                                    

B:Uyandılar hepsi uyandı ama Mansur Sinir krizi geçiriyor ,Cama çıkmış atıcak kendini .

E:Bahar sen ne diyorsun Fethi koş !

Bahar önde biz arakasında hemen Mansur'un odasına gittik .Tim hepsi oradaydı ama ayakta zor duruyorlardı Feyzo boş boş duvara bakıyordu Ateş'in elinde kan vardı yarasının olduğu tarafta kan doluydu acıyla inledi Dikişlerini patlatmıştı sanırım aralarında en iyi Duran Yavuz komutanımdı Aşık'la konuşuyordu . Ama Aşık ...
Yıkılmıştı Resmen ilk defa Aşığı böyle görüyordum Gözlerinin içinde Çaresizlik vardı adeta ...

F:A-aşık ne yapıyorsun olum sen ?

Mansur:İntihar ediyorum !

F:Saol ya hiç Fark Etmemiştim aydınlattın beni .

Mansur:Ne dalga geçiyon lan ?

F:Olum şu an senle sadece dalga geçerim neden biliyor musun ?

Mansur : Neden miş o ?

F:Olum sen Asker adamsın sen Vatanın için Can vermeyi Ölemeyi göze alıyorsun ama Gazi olunca kendini öldürüyorsun nasıl bir mantık bu olum ?Sen asker sin Asker şimdi sen Gazi oldun diye Gurulanman Lazım Kalkıp öyle Ağlayıp sızlanman gerekmez ben ne yapıcam demen gerekmez Sen bundan sonra annenin yanında onurunla Gururunla yaşayacaksın Kalkıp kendini öldürüp saçma sapan  duruma düşmeyeceksin .

Mansur :Anlamıyorsunuz Abi hiçbiriniz beni anlamıyorsunuz Hakkınızı Helal edin .

E:Anlıyorum Aşık Seni en iyi ben anlıyorum .Neden biliyor musun ?
O kadar çok uğraştım ki ben bu meslek için o sağlık raporunda sırf dikişlerim var diye reddedildim ,Ben de söyledim benim tek bir amacım vardı oda Asker olmak eğer olamıyorsam yaşamayayım bende dedim sonra ne oldu biliyor musun ? Bende aynen senin gibi kendimi çatıda buldum sonra düşündüm ama
Kendi kendime şunu söyledim ;
Ben hayatımda hiçbir zaman böyle pes etmedim şimdi de etmiyorum dedim o dikiş izlerini ameliyatla  sildirdim ve yine denedim şimdi bak karşında kaç yıllık askerim yani sana şunu söylüyecem sen asker olacak kadar güçlü biriysen eğer ,
Pes etmek nedir bilmeyeceksin Aşık ! Asker olarak hizmet veremiyor musun vatanına Başka bir meslek yap Öğretmen ol yeni Aşıklar yetiştir bu vatana daha yaşımız kaç Aşık ne olursa olsun hayata devam etmeliyiz anladın mı beni hadi kardeşim gel buraya hadi .

Elimi uzattım ona çekip aldım Mansur'u o an sadece tek bir dileğim vardı Allah beni bu çocuklardan ayırmasın ölünceye kadar ayırmasın...

Mansur:Özür dilerim Eylem özür dilerim ..

E:Saçmalama olum kendine gel yeter bana .

Ayrıldım ondan diğerlerine baktım gözleri dolmuştu hepsinin Ateş düşüp bayılmak üzereydi Bahar onu alıp götürdü hemen .Sonra işte o soruyu sordu Keşanlı

K:Hafız nerede Eylem?

Nasıl söylerdim hiç bilmiyorum istemsizce gözüm Fethi ile Bahar 'a kaydı ikiside benle aynı şeyi düşünüyor olmalıydı ..

Y:Sana diyor Eylem Hafız nerede ağır yaralımı Eylem konuşsana !

E:Ş-şe-hit O-ol-du..!

Fey:Şakanın sırası değil komutanım Hafız Abim nerede ?

Boş boş bakan Feyzullah ŞEHİT lafımdan sonra bir umut dolu gözlerle bakmıştı bana , O kadar isterdim ki orada şaka yapmayı... ama şaka değil Lanet Olsun ki değildi !

Fey: Özür dilerim Komutanım ben ölmeliydim onun yerine benim ölmem lazımdı Fark edemedim tuzağı özür dilerim Allah Benim belamı versin özür dilerim .

Yavuz komutanım gitti sarıldı Çaylağıma .

Y:Şşşıııhhhttt !Saçmalama Olum delirtme beni daha fazla. Hepimizin hatasıydı o . Demek ki sıra Hafız daymış sadece o kadar.

Odaya koşarak giren bir Selin beklemiyordum doğrusu .

S:Mücahit ! İyi misin ha ? Ağrın sızın var mı ?

M:İyi değilim Selin'im hiç iyi değilim ..Hafız abi gitti Selin gitti..

Yıkılmıştık hepimiz Herkes çaresizdi Hafız gitmişti be ! Kimin ne derdi olsa koşup derman aradıkları Hafız Gitmişti ! En zor zamanlarımızda hepimize nasihat veren CanYoldaşımız gitmişti ! Silah arkadaşımız gitmişti be ! Ama ben de Eylemsem ve bu Tim'i azıcıkta olsa tanıyorsam , Hafızın kanı yerde kalmaz !

E:Tamam ulan kendinize gelin herkes odasına olum hepiniz yeni ameliyat oldunuz ! Çabuk yemin ederim tedavisi bitmeden ayağa kalkan birini görürsem fena bozuşuruz söyliyeyim .
Haa Keşanlı ! İyileş günde 150 mekik 200 şınav sana Özel baldız kıyağı 😉

K:Ney? Baldız mı ? Töbe yarabbim şokta değilim demi ben ?

E:Şoktasın çünkü benim bir kardeşim olmadığı için bir eniştem de olamaz !
Neyse hadi odalara !Yavuz komutanım şimde şey ya ondan öyle emir verir gibi konuştum kusura bakmayın .

Y:Saçmalama be !Eylem haklı beyler odalara Eylem hadi sende Fethi ile git Hasta bakıcı kıyafetlerinizi giyinin .

E:Birde komutanım şey ..
Yarın Hafızın Cenaze Töreni Var !

Y:Tamam yarın herkes hazır olsun zorlamayın ama kendinizi !

Tim:EmrEdersiniz komutanım!

B:Eeeee Başka ? Hiç kusura bakmayın ama Doktor olarak söylüyorum yarın hiçbiriniz hastaneden dışarı adım atamazsınız .

Y:Bahar sevgilim bence boşuna ağzını yorma herşekilde gidicez .

E:Bence de yenge Boşuna uğraşma .

B:Amaann Neyse ! Hadi beyler odalarınıza Eylem Ve Fethi Sizde çıkın Kafe de falan oturun Selin sende ya Mücahitle kal ya da bana yardım et hadi marş marş !

E:EmrEdersiniz Komutanım !Neyse hadi gel .

Fethi aşağıya kafeye indik bir masaya oturduk

E:Çay içer misin ?

F:Olur ama biri Açık olsun .

E:Pekii

Çayları alıp Fethi'nin yanına gittim .
Bir çayı ona uzatıp oturdum .

F:Teşekkür ederim.
Sana bir şey sorabilir miyim ?

E:Tabi ki

F:Sence Sevgi Nedir ?

E:Önce sen söylesene , Merak ettim .Sonra ben söylerim .Söz.

F:Peki .
Sevgi güzel şey ..Sevgi o değil ki mesela hep yanında olsun ..
Ya da sana sürekli Canım,Aşkım,Birtanem desin..
Böyle sevgiye sevgi demem ki ben ...
Sevgi susarak sevmektir,
Sessiz ve ondan habersiz sevmektir bazen ...
Yanında olsa bile ona özlem duymaktır bazen ,
En sevdiğin şarkının defalarca dinlediğin kısmıdır sevgi...
En sevdiğin Filmin en güzel ve en sevdiğin sahnesidir sevgi...
Onun adı söylendiğin de kalbinin yerinden çıkacak gibi olmasıdır sevgi..
Sevgi onun dış görünüşüne aşık olmak değildir sadece ,
Onun nakyajsız yüzünü , Avuç içlerini ,Uyku sersemliğini , kirpiklerini dahi sevmektir ...
Onun yalnız yüzünün değil ,Gözlerinin içinin gülüşünün sebebi olmaktır sevgi...
Kırıldığın da diğer insanlardan farklı olarak ,Anında kırgınlığını yok eden şeydir sevgi..
Sevgi şu an aklına gelen ilk kişidir ...
İşte sevgi bence böyle bir şey ya sence ?

E:Sevgi bence hiç olmaktır ...

904 kelime 💗

Aşka Küskünler  "EyFet"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin