Eylemin yüzüne bir anda kocaman bir gülümseme geldi.
E: Fethi sen uyandın Allahım şükürler. Olsun Yarabbim
Eylem hemen kapıdan çıkıp Timin yanına haber vermeye gitti.
E. Y: Eylem ne oldu kızım bu halin ne?
E: Uyandı komutanım uyandı fethi uyandı.
K: Heyt be davar oğlana bak sen.
A: Eyom gözün aydın geldi davar oğlan
E: Geldi Ayeşim Geldi teşekkür ederim.
K: Haydi gidelim davar oğlanın yanına.
Ve hep beraber Fethinin yanına gittiler.
Sonra doktor içeri girdi ve dediki:
Fazla yormayın biraz kendine gelsin sonra konuşursunuz.
TİM: Teşekkür ederiz Doktor bey.
E.Y: Fethi oğlum iyimisin
Daha Fethi cevap vermeden Keşanlı:
Komutanım fethiye ne olacak turp gibi maşallah. Dedi
Sonra
F: Komutanım iyiyim teşekkür ederim
A: İyimisin aslanım. Dedi
F:Saol Ateş Allah razı olsun.
E: Biraz Dinlensin onu biraz rahat bırakalım.
F: Teşekkür ederim hepinize
Ve hepsi dışarı çıktılar.
E:Yaa ama şimdi de tek başına kaldı yaa birşey isterse
E.Y: Doğru dedin kızım biz en iyisi kışlaya geçelim sende Fethi taburcu olana kadar onla kal
E:Ama komutanım Görev falan çıkarsa valla ağlarım
E.Y: 2 - 3 ay falan açığa alınmak istiyorsun sen herhalde .
E:Hayır Hayır Hayır! Hemen Darvar Oğlanın yanına gidiyorum
E.Y: Heh şöyle aferin Asker .
Eylem gülümseyip Fethiyi aldıkları odaya geçti .
F:Aaa ! Sen buradamı kalıcaksın ?
Beni bu kadar düşündüğünüzü bilmiyordum komutanım .E:Kalmak zorunda bırakıldım , şımarma hemen .
F:Tabii komutanım kesin öyledir !
E: Öyle tabii! Ne olAcak başka ?
F:Bilmem belki bana kıyamamışsınız da gelmişsiniz diye düşündüm .
E:Fethiiii! Sen şansını çok zorluyorsun yalnız !
F:Sustummm komutanım sustum.
E:Neysee acıktın mı sen ?
F:Valla komutanım az önce gözümün önünden şöyle bol soğanlı bir köfte ekmek geçmedi değil .
Eylem o en güzel tebessümünü göndererek
E:Yalnız bir ortak noktamız çıktı şaşkınım .
F:Hadii Canımm ! Sizdemi seviyorsunuz köfte ekmeği hemde soğanlı tanıdığım bütün kızlar her yediğimde uzaylı görmüş köylü gibi bakmıştı bana .
E:Hala anlamadın mı ? Ben o tanıdığın kızlar gibi değilim . Benim hiçbir zaman öyle pespembe hayallerim olmadı . Benim tek 2 hayalim vardı biri zaten gerçekleşti ikincisi senin yüzünden ertelendi .
F:Ama komutanım biz şehit olmak için asker olmuyoruz ki . Şehit olmayı bende çok isterim mesela bazen diyorum tabutum ay yıldızlı bayrağa sarılı annem tabutumun başında gurur la acı karışık göz yaşlarını akıtıyor ben ağlama annem oğlun çok iyi demek istiyorum diyemiyorum. Sonra babam göğüsünü kabarta kabarta benim evladım Şehit oldu ne mutlu bana diyor bunları sadece izliye biliyorsun konuşmak istiyorsun haykırıyorsun ama sesini kimse duymuyor benim İçin şehitlik kadar yüksek bir mertebe yok zaten kaderimizde varsa olacak ta bunun için uğraşmamalıyız bizim ilk gayemiz vatanı korumak çocuklar okullarına mutlu bir şekilde gitsin diye çıkıp çarpışmak değil midir ? Şimdi biz bu gayemizi es geçip sırf kendimiz için kurşunun önüne atlayıp şehit olamamız askerliğe yakışmaz ki .
Eylem hafif gözleri dolmuş bir şekilde baktı Fethi'nin suratına küçük bir tebessümünü bıraktı ve
E:Bana diyene bak sende atladın kurşunun önüne . Ayrı yeten sen çok iyi bir askersin Fethi Kulaksız !
F:O ayrı komutanım göz göre göre sizin vurulmanızı izleyemezdim ya . Birde sizden bu sözleri duydum ya ölsem de gam yemem .
E:Yaa ne dicem kışla dışında bana Komutanım deme timdeki herkes komutanım demiyor zaten kışla dışında hiç sevmiyorum bu üs amir muhabbet lerini birdee biz köfte ekmek ten nasıl buralara geldik ?
Fethi gamzesini belli ede ede gülerek.
F:Soğanlı Köfte ekmek birde şey komutanım zahmet olmasa istesek mi acaba ?
E:Valla hiç fena olmaz senin sayende 2 gündür ağzıma lokma girmedi .
Fethi mahçup bir şekilde bakar Eylem e
F:Kusura bakmayın komutanım !
E:EYLEM dedik daa !
F:Peki EylemCİM !
E:CİM derken ?
F:Cim derken şey cim
E:Ney Cim ?
F:Aaaa , Ağız ağız alışkanlığı .
E:Sen her kızla cim Li cım Lı mı konuşursun Fethi kulaksız ? Biz bence Komutanımdan devam edelim .
F:Ya öyle değil şey neyse peki komutanım .
E:İyi ! Ben köfteleri istiyorum .
F:Teşekkür ederim.
Eylem köfteleri istemek için komidinin üstünde duran karttaki numarayı arar
E:Alo iyi günler ........ Köftecisi mi ?
X:Evet efendim nasıl yardımcı olabilirim ?
E:Ama sen nasıl ya
Duru 🖤🕊️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...