Yavuzdan
Eylemle Fethi...
Eylem'i tehlikeye atmak istemezdim ama mecburdum.
Eğer Oradan çıksalardı o kadar adamla başa çıkmamız imkansızdı.
Diğer adamlarımı tehlikeye atamazdım.
Eylem'de askerdi.
Bırakmazdı zaten o da .
Bunun olacağını bile bile.
Eylem hala odadaydı.
Fethi gözlerini açmıştı ama hala kendinde değildi .
Eylem'e bakması için Ateş'i içeri gönderdim.
Ateş önce kapıyı çaldı
İçerden ses gelmedi bir daha çaldı.A:Eyyom Güzelim Hadi Aç kapıyı bak korkuyorsun şu an biliyorum ama yok Eyyom düşündüğün gibi değil.
Hadi Eyyom Kimse Korktuğun gibi bakmıyacak sana .E:HerKimsen Evde Yokum !
Sonra kahkaha sesi geldi içerden iyice sinirleri bozuldu herhalde.
Fethi biraz kendine gelince kapının önüne geldi.F:Eylem'im...Hadi Gece Gözlüm...Aç şu Kapıyı...
Fethi'nin sesi o kadar titrek ve cılız çıkmıştı ki yüzünü görmeyen bir
insan bile ağladığını rahatlıkla anlayabilirdi.E:Ağlama...N'olur Ağlama...
Üzdüm seni yeterince ...
Daha fazla üzülme...F:Hayır Eylem...Saçmalama..Sen beni üzmedin...
Lütfen Eylem kendine gel...
Bak asıl sen böyle yaparsan ben çok fazla üzülürüm...
Lütfen Eylem hadi Sevgilim...Eylem'in kendinde olmadığı söylediği şeylerden açıkça belliydi .
Ama söyledikleri hepimizi ağlatmaya yetmişti.E:Babam...Hani Sen Beni Üzmezdin Ya...Üzdüler beni babam...Zeytin Gözlü Kızını Üzdüler...Canını yaktılar Güzel Kızının...Çok Acıyor Babam...Kalbim Çok Acıyor...Yaralarım Çok Acıyor...Özledim Seni Babam...Çok Özeldim...Niye Gittin Ki Babam....Niye Korumadın Küçük Kızını ? Neden Bıraktın...Neden bu acıları çekmeme izin verdin ...yoruldum babam...Sevdiklerimi Üzmekten Çok yoruldum...
Acı istemiyorum ben artık babam...Acı çekmek çok yordu bedenimi ....
Nerdesin sen babam...Sarılamıyorum sana...Çocukken olduğu gibi....
Bütün acılarım bir lafınla gitmiyor baba...Benim acılarım bitmek bilmiyor baba...Sana ihtiyacım var babam...Kokuna ihtiyacım var..."Geçer Zeytin Gözlüm "
Demene ihtiyacım var...
Neden söylemiyorsun baba...Neden Geçer demiyorsun...Geçmiyecek Ondan değil mi ?...
Benim bütün ömrüm hep acıyla dolu...Küçük Kızın Sevilmeyi hak etmiyor Baba...Küçük kızını seven herkes acı çekiyor...F:Eylem'im...Güzelim...Hadi Meleğim Aç Şu kapıyı.
Ses kesildi.Biz korkmaya başlıyacaktık ki ağlamaktan bitap düşmüş Eylem'i görünce az da olsa rahatladık.
En azından hayattaydı.
Eylem Fethi'nin karşısına gelip elini tuttu .Diğer eli ilede parmağındaki resmen onların hikayesini anlatan yüzüğü aldı .
Yüzük gerçekten güzeldi.
Küçü bir siyah taş vardı oradan minik bir el onun biraz üzerindeki parlak güneş şeklindeki tarafa doğru uzanıyordu.Güneş olan taştanda uzanan bir el karanlıkta ki eli tutmuştu.
Eylem en dipteydi .
Fethi'de öyle ama Eylem daha kötüydü.
Fethi onun elinden tutup aydınlığa çıkarmıştı. Yani bugüne kadar.
Eylem avucunu açtığı Fethi'nin eline bıraktı yüzüğü.E:Beni Sevme Olur mu ?
Lütfen beni sevme...İnsanın içi acıyordu onlara bakınca kendimi onlar yerine koyamıyordum bile.Hele Fethi beni çok şaşırtmıştı ben kırar döker zannederken o sadece Ağlıyor Eylem'i düşünüyordu.
Biri benim gözümün önünde Bahar'ıma böyle birşey yapsa çıldırırdım herhalde.
( Senin Bahar'ın değil ama bir Bahar'ı soldurdular.)Fethi'nin yalvaran gözlerle Eylem'e baktığını gördüm sanki konuşmadan da anlaşabiliyordular.
Gözleri çok derin bakıyordu ikisininde.
Fethi yapma diyordu sanki...Bunu bize yapma...
Eylem'in gözleri ilk defa öyle bakıyordu.
Çaresizlik vardı gözlerinde...
Korku vardı...Bütün şerefsizlerin korktuğu dağların Ölüm Meleği'ydi oysaki.
O korkmazdı.
O Umutsuz kalmazdı.
O Çaresizliğe kapılmazdı.
O "Acıtmadı" derdi hep bütün yaralarında.
Ama şimdi.
Ölüm Meleği korkuyor.
Ölüm Meleğinin Umudu Tükendi.
Ölüm Meleğinin Çaresi Kalmadı ..
Ölüm Meleğinin Canı Acıyor...
Bu sefer acıtmıştı yarası işte Eylem'i çünkü gönül yarasıydı bu acıtırdı hemde çok fazla .
Bir an düşündüm sadece Şehit olsa yaralı olsa böyle mi olurdu ?
Bu kadar utanırmıydık kendimizden.
Bu kadar yük binermiydi Eylem'in omuzlarına .
Eylem'in gözlerine bakmaktan korkuyordum , utanıyordum çünkü ben ona söylemiştim emretmiştim bunu ona .
Mecburdum ama bende.Mecburdum.Artık Gitmemiz gerekiyordu.
Y:Tim toplan.
Hepsi yavaş adımlarla yanımda toplandı.
Eylem'in yüzüne bakmaya utanıyordum ama mecburdum.Y:Öncelikle operasyon başarısız.
Ne adamı alabildik ne de dosyaları.E:Ne demek başarısız.
Nasıl dosyaları alamadınız ya.
Ben boşuboşuna mı ?
Off ! Nasıl yaa nasıl alamazsınız.Y:Eylem bir sakin ol !
Adam biz gitmeden dosyaları alıp kaçmıştı.
Yapabileceğimiz birşey yoktu .F:Peki neden ?
Madem biliyordunuz kaç saatiniz vardı.
Neden gelip kurtarmadınız Eylem'i
Attığı çığlıklar hoşunuza mı gitti ?Y:Fethi adamlarımı tehlikeye atamazdım.
Ben askerim Eylem için bunca adamı riske atamazdım.F:Ben yapardım ama .
Bahar yenge için hem kendi canımı hem de adamlarımın canını gözümü kırpmadan tehlikeye atar.
Bedeli ne olursa olsun kurtarırdım Bahar'ı.
Ne ona ne de sana bu acıyı yaşatmazdım.
Hani kardeştik ya biz .
Hani Eylem sizin için herşeydi ?
Haa Ateş ?O senin Eyyom dediğin herşeyin değil miydi ?
Ailen değil miydi ?
Nasıl öyle durabildin Ateş ?
Sen Mücahit ha Hani Komutanın senin gördüğün en iyi askerdi.
Canındı ciğerindi.
Hani önce sen şehit olacaktın ?
Biri yaralanacaksa o sen olacaktın ?
Eylem'in çığlıklarını duyarken nasıl öyle durabildin ?Nasıl abi nasıl kardeşsiniz siz ya ?A:Fethi yapma abi bize herşeyi de ama kardeşliğimizi sorgulama.
F:Sen ne düşünürdün Ateş ?
He söylesene ?
Aynı durumda senle Nazlı olsaydınız ve bile bile kimse gelmezse sen ne düşünürdün ?
Kendini benim yerime koysana bir ?
Ne düşünürdün ?E:Yeter ya Yeter Susun Hepiniz !
Fethi sende sus artık yeter !
Onlar benim kardeşim kendilerini tehlikeye atmalarını istemezdim !
Hem onların birazcık acı çekmesi bile benim canımı daha fazla yakardı.
Kızma daha fazla ben onlara kızamam !
Hakkım Yok Benim!
Ama biz bitmek zorundayız
Biz ayrı olmak zorundayız.
Ben seni üzmek istemiyorum Fethi.
Ben o Gamzelerin sinirden çıkmasını istemiyorum.
Hep Gül İstiyorum Fethi .
Hep en sıcak gülümsemenle çıksın o Gamzelerin istiyorum.
Benim yüzümden üzül istemiyorum.
Bana bu acıyı yaşatma Fethi .
Hem bana Hem Kendine...
Beni Seviyorsan...Kendini Seviyorsan...bitirelim bunu.
Beni kendin için bırak Fethi ...
Yalvarırım bırak.F:Eylem...Eylem'im...
Yapma bunu bize...
Yapma sevdiğim aşabiliriz...
Hepsini yenebiliriz...
Biz Aydınlığa Ulaşabiliriz....
Biz'i ayırma Eylem..
Bu Gamzeler sen olmadan çıkmaz...
Gülemem ben birdaha sen olmadan...
Ssn olmadan yaşayamam Eylem...
Yapamam ben bunu..
Nolur Eylem Al şu yüzüğü hadi sevgilim lütfen.E:Yapma Fethi Daha da zorlaştırma ikimiz içinde...
Zaten canım yeterince yanıyor daha fazla yakma...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Küskünler "EyFet"
Romance"Bu Hikaye Aşka küsmüş Olanların Hikayesi Sevmeyi Bilmeyen Okumasın " ...Yetimhane de büyümüş ve oranın müdürü tarafından tacavüze uğrayan Asker ve Aşk Yemini etmiş bir kız dı Eylem ... ...Ceylan dan sonra yıkılmıştı Fethi deli gibi Aşık olan adam ş...